Looftlighter - Aansteker voor BBQ en Openhaard - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Looftlighter - Aansteker voor BBQ en Openhaard op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,7

Louis 24-11-2018
  • Product gekregen

Garantie

Eerder een review geschreven over het feit dat het snel kapot was gegaan. Contact opgenomen met de Importeur en deze heeft na overlegging van de aankoopbon onmiddelijk een nieuw exemplaar gestuurd. Geweldige service. Ben nu een zeer tevreden gebruiker en kan het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Handig
  • Geen vuile handen
  • Snel bbq aan

Minpunten

• Stop0contact nodig

6 augustus 2018 06-08-2018

Geweldig en handig maar snel kapot!

De Looftlighter gekocht en meteen in gebruik genomen. Het gestuntel met aanmaakblokjes en wapperen was voorbij. Geweldig en handig. Iedereen die mij bezig zag kwam even kijken. Totdat............. na 6 x de Looftlichter gebruikt te hebben, deze er ineens mee ophield. Geen leven meer uit te krijgen. Weer terug naar aanmaakblokjes en wapperen. Ca. €10,00 per gebruik, heb je veel aanmaakblokjes voor! Maar .............ik kan het iedere bbq-er aanbevelen er een aan te schaffen met waarschijnlijk meer geluk dan ik.ermee heb gehad.

Pluspunten

• Handig
  • Snel goed vuur

Minpunten

• Electra nodig
  • Snel kapot, garantie tot de voordeur.

Doubleyoutea 19-07-2015

Heb er nu 2 gehad in vier en een half jaar tijd. Het werkt goed, zonder aanmaakblokjes krijg je je BBQ snel aan. Je hebt inderdaad vuur in 1 minuut maar dan ben je er nog niet wil je alle briketten aan hebben gehad. Bij een 47 cm Weber aan twee zijkanten gevuld ben je nog steeds een 10-15 minuten kwijt Waarbij je regelmatig van hand moet wisselen, omdat die lam word, om de knop met je duim in te drukken. Maar dan kun je daarna ook eigenlijk meteen aan de slag. Bij het aansteken van de BBQ met de looftlighter,is het goed te doen met warmte en rook, als je uit de wind gaat staan. Anders heb je een hoop rook in je ogen en hij is soms nog net iets te kort waardoor het goed warm voor je hand kan worden. Het had een goede keuze kunnen zijn als je milieu vriendelijker wilt BBQ-en zonder de aanmaakblokjes. Echter gaat het product niet lang mee. Per jaar BBQ ik ongeveer 5 tot 10 keer en de 1ste was binnen 2 jaar stuk en de tweede net buiten de 2 jaar garantie. Dit stuk gaan was beide keren gewoon uitvallen tijdens het aansteken van de BBQ en dan nooit meer aangaan. Ik vermoed dat er iets doorbrand. Beide keren was ik nog maar net begonnen met aansteken. Door dit snelle stukgaan is het ondanks dat het handig is toch een heel duur en milieu onvriendelijk product. Ik koop geen derde meer, maar ga kijken naar een goedkoper en milieu vriendelijker product. Dan maar bijvoorbeeld een snel-starter en wapperen met een kartonnetje.