ETNA EVV1432WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA EVV1432WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Deze ETNA EVV1432 vrieskast heeft een inhoud van 170 liter. Dat betekent genoeg ruimte om je etenswaren te bewaren. Handig daarbij is dat je dankzij de zes doorzichtige vriezerbakken toch altijd goed overzicht blijft houden. En nog zo’n praktische functie: je kunt de deur zowel links als rechts bevestigen. Hierdoor kun je helemaal zelf bepalen waar je de vrieskast neerzet. Dat praktische gemak wordt versterkt doordat de ETNA EVV1432 slechts 55cm breed is. Het geheim van die ruime inhoud zit hem zodoende in de hoogte. Met 1430 mm is deze machine aanzienlijk hoger dan een standaard vrieskast.

Emmy 30-12-2020

Zuinige diepvries met 6 lades

Geschreven voor: ETNA EVV1432WIT

Op zoek naar een zuinigere diepvries met 6 lades, uitgekomen bij dit model. Degelijk en goed, niet te hoog en breed, voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• 6 lades
  • niet te hoog

Officiele reactie van Atag 31-12-2020

Beste Emmy,

Bedankt voor het nemen van de moeite om deze review te plaatsen. Goed te lezen dat deze vriezer helemaal naar wens is.

Veel vries-plezier!

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Ilonka Nijenhuis 14-11-2020

Mooie Compacte Ruime Diepvries

Geschreven voor: ETNA EVV1432WIT

Diepvries bevalt prima. Vriest goed. Veel ruimte in de lades. Neemt niet veel ruimte in beslag. Ziet er ook mooi uit. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Geruisloos.

Pluspunten

• Ruimte
  • Temperatuur
  • Vormgeving

Officiele reactie van Atag 16-11-2020

Beste Ilonka,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat je zo tevreden bent, dat is waar we het voor doen.
Wensen je veel "vries" plezier toe.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Bennie 18-01-2020

Afstandhouders

Geschreven voor: ETNA EVV1432WIT

wij kochten deze Etna vrieskast .We moesten de afstand houders plaatsen voor een betere koelprestatie .Maar deze zaten er niet bij . Wij terug naar de winkel het uitgelegd hun hebben de etna gebeld die zouden de afstand houders opsturen na twee maanden wachten zouden ze bij de winkel liggen bleken dit afstand houders voor een condensdroger te zijn . De winkel heeft de etna weer gebeld nu is het afwachten wanneer de goeie nu worden geleverd dit duurt inmiddels al een half jaar.

Officiele reactie van Atag 20-01-2020

Geachte Bennie,

Goed dat u dit nog even doorgeeft, het is natuurlijk niet de bedoeling dat dit zolang duurt.
Graag ontvangen we u adres- en contactgegevens in een mail aan: webcare@atagbenelux.com Dan pakken wij het zo snel mogelijk op.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Bart 25-06-2019

zeer goede vriezer voor het geld wat je ervoor betaald

Geschreven voor: ETNA EVV1432WIT

grote vriezer met genoeg ruimte voor een gezin van 5 personen en is erg stil. en de prijs is ook geweldig vergeleken met andere merken.

Pluspunten

• prijs
  • erg stil

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 26-06-2019

Beste Bart, dank je wel voor je review. Fijn om te lezen dat de vriezer jullie goed bevalt en wij wensen jullie er heel veel plezier mee. Groet Priscilla Webcareteam ETNA

Irwan 05-05-2015
Geschreven voor: ETNA EVV1432WIT

Simpele vrieskast zonder poespas (toen ik 'm kocht de goedkoopste 170-liter vrieskast van NL). Verrassend geluidsarm, mooi smal, weinig oververmogen (hij haalt -18 °C, maar komt niet serieus lager dan dat) en bij openen & sluiten wat onstabiel.
Duurzaamheid is na twee weken nog niet te beoordelen.