AEG A61900HLW0 - Reviews

Netto inhoud
184 liter

Joop121 10-10-2014 Product jaar of meer in bezit

6,3
Het irritante, doordringende geluid is niet minder geworden zoals een monteur beloofde.
Ik heb veel spijt van de aanschaf van dit apparaat.
Ik snap ook niet dat de service zo belabberd is op dit gebied.
Het enige wat men wél goed kan, is zeggen dat de komst van een monteur € 75,= kost omdat men geluid niet ziet als een fout!
Nooit meer een AEG voor ons.

Joop121 22-06-2014 Product jaar of meer in bezit

7,3
Vooral het voortdurende irritante geluid is ellendig. Het apparaat staat in de bijkeuken maar nog is het nare geluid in de woonkamer goed hoorbaar.
Toen wij de klantenservice van AEG hierover belden, werd allereerst gemeld dat de komst van een monteur ons € 75,,= zou kosten omdat geluid niet als klacht werd geaccepteerd.
Omdat er ook te veel ijsafzetting was, is er toch een monteur gekomen, die ook al begon over € 75,= omdat de ijsafzetting ook als normaal werd gezien!
Wat een slechte zaak. We willen het ding kwijt of we zetten hem maar in de garage.

marc2606 12-10-2012 Product maand in bezit

Prima vriezer en handig met een slot erop aangezien ik kleine kinderen heb. De inhoud is voor ons precies goed. Makkelijk in gebruik en te verplaatsen door de wieltjes aan de onderkant. Verbruik is laag en op basis van de inhoud in te stellen vriesniveau.
Duurzaamheid eigenlijk nog niet te beoordelen, maar van AEG mag je wel kwaliteit verwachten.

W.Odink 10-10-2012 Product paar weken in bezit

Het energie verbruik nog gemeten met een KWh meter. Deze bleek 126 KWH per jaar te zijn. Dit is 29Euro per jaar. Zeer zuinig. Het geluid nivo is laag. De kleine wielen onder het apparaat zorgen ervoor dat deze gemakkelijk te verplaatsen is tijdens schoonmaak. Tot dusver zeer tevreden met deze diepvrieskist.