Liebherr GNP2713-23

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP2713-23 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Wim 23-11-2020

Overzichtelijke lades

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Op zoek naar een nieuwe vriezer, en het liefst weer een Liebherr met lades, zijn we op dit apparaat/model gestuit.
Prima hoogte, fijne indeling en geruisloos. Waarschuwingssysteem wanneer de deur iets te lang wordt opengelaten is erg prettig.

Pluspunten

• Ruim en overzichtelijk
  • Geruisloos

An 19-09-2020

Praktisch, stevig en mooi

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Heel blij met mijn eerste grote vrieskast! Eindelijk meer dan genoeg ruimte voor voorraad en zelfgemaakte etenswaren en restjes. Fijne en stevige doorzichtige lades. Alarm is ook handig, hoewel de deur haast als vanzelf sluit. No frost is ideaal. Scheelt een hoop tijd en gedoe met koud houden van de inhoud.
Ik heb deze aangeschaft na uitgebreid beoordelingen lezen op internet. Na registratie krijg je nog 5 jaar extra garantie op arbeidsloon en onderdelen.

Pluspunten

• No frost
  • Lades, grote inhoud, deurgreep, display, zuinig

m 11-09-2020

Mooi degelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Vandaag in betijd genomen. Werkt prima en eenvoudig. Handvat om deur te openen werkt handig en drukt de deur uit de rubber zonder veel kracht te zetten. Front free. En handige doorzichtige laden zodat je de spullen ziet liggen.

Pluspunten

• Handvat
  • frostfree

Minpunten

• geen

Katss88 07-09-2020

Grote vriezer, veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Wij moesten snel een nieuwe vriezer aanschaffen omdat de oude het begaf door de warme temperaturen. Gekozen voor Liebherr omdat deze bekend staat als een goed merk en tot op heden zijn naam waar gemaakt. Blijft goed op temperatuur, producten vriezen goed in. Even afwachten hoe deze vriezer het doet de komende zomer als de temperaturen weer oplopen.

IJskonijn 07-09-2020

Een zee van ruimte

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Na zorgvuldig het internet afzoeken (reviews zijn dus echt belangrijk voor klant en leverancier en bepalen dikwijls de keuze !!) kwamen op deze keus, de hoogte was voor ons belangrijk en ook no-frost was een argument, we hebben we vrieskast nog maar kort maar voldoet tot nu toe prima..........de tijd zal het leren....

Pluspunten

• ruimte
  • bediening

Minpunten

• geluid

Ann 11-08-2020

Grote diepvrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

We zochten een nieuwe diepvries die zuiniger is dan onze oude kist. Deze werd aanbevolen door de leverancier.

Pluspunten

• Veel laden
  • Weinig geluid

jaap 06-08-2020

prima vriezer voor een goede prijs

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Prima vriezer, het enige minpuntje van deze vriezer is dat er geen lichtje in zit.Hij heeft een goede breete, voor mijn kleine ruimte en is hoog genoeg om er een heleboel kwijt in te kunnen.

Minpunten

• geen lichtpunt

A.Bos 01-08-2020

Goede ervaring

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Na 24 jaar hebben wij onze oude Liebherr vrieskast vervangen. Niet omdat hij versleten was of niet goed draaide. De enige reden was het aanvriezen waar wij vanaf wilden. Voor ons sprak het vanzelf dat wij weer een Liebherr wilden. Het uitzoeken ging ook vlot,zodat wij al snel uitkwamen bij de GPN2713-23. Wij kunnen dus weer jaren vooruit

Pluspunten

• De compactheid

Minpunten

• 24 jaar tevreden, wat kan er dan nog misgaan

P Huijts 30-07-2020

Prima aankoop

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Onlangs heb ik een vrieskast van Liebherr gekocht. Ik heb gekozen voor dit merk, omdat ik al jaren zeer goede ervaringen heb met een Liebherr koelkast. De levensduur en kwaliteit van deze koelkast zijn zeer goed en daarom heb ik voor de vrieskast weer dit merk gekozen.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • geluidsniveau laag
  • zuinig

Wilma 25-07-2020

Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

ik vul dit formulier in namens iemand die geen internet heeft en die de vrieskast heeft gekocht.
We hebben voor onszelf een paar jaar geleden zo'n vrieskast gekocht en nu iemand anders in de familie er eentje nodig had, wisten we heel snel dat het zo eentje moest worden. Mooi apparaat dat prima werkt voor een mooie prijs- kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• goede prijs- kwaliteitverhouding
  • netjes uitgevoerd
  • energiezuinig

a van asperen 23-07-2020

Diepvries ,makkelijk ,mooi en duidelijke display

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

wij zochten een energie zuinige diepvries met weinig onderhoud en ja dat is gelukt
We zijn er zeer tevreden mee
Voldoende ruimte, duidelijke display en weinig onderhoud en ook nog zuinig
Goede keus geweest

Pluspunten

• zuinig
  • duidelijke display
  • genoeg ruimte
  • weinig onderhoud

Minpunten

• maakt wel iets meer geluid dan de oude

M Vermulst 22-07-2020

7 doorzichtige lades, no frost 265 liter inhoud

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Grote inhoud 265 liter, no frost, niet meer ontdooien nodig, doorzichtige lades dus je ziet wat erin ligt. Deur kan 2 kanten indraaien. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Pluspunten

• Inhoud
  • No frost
  • Doorzichtige lades

M 11-07-2020

Mooie, ruime en zuinige diepvries

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Mooie diepvrieskast waar veel ruimte in zit. Hij is heel zuinig qua verbruik en Is zijn geld zeker waard .

Pluspunten

• Juiste prijsverhouding
  • Veel ruimte

Koolmees 02-07-2020

Diepvrieskast Liendert kastmodel

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

De prijs-kwaliteitverhouding van dit product is heel goed. Werkt naar behoren en eigenlijk nooit klachten mee.

Pluspunten

• No-frost
  • Zuinig

Bert 28-06-2020

Vrieskast met 7 lades

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Hebben weer hetzelfde model gekocht als we hadden. Mooi kast met brede lades en veel ruimte. Overzichtelijk door de grote deur. No Frost is ideaal,En werkt fantastisch.
Zijn erg tevreden over dit product de oude vrieser was 18 jaar. Dus van goede kwaliteit.
Hij staat in een vochtige ruimte en roest niet ziet er nog mooi uit. Kan hem dan ook zeker aanbevelen.

Marielle 25-06-2020

Liebherr vrieser

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Ik heb me laten adviseren door de verkoper. Mijn vrieser ging plots stuk bij een buiten temperatuur van 32 graden;HELP !!!!! Ik ben keurig geholpen, de vriezer was niet direct thuis te bezorgen en daarom kreeg ik de service aangeboden van Tummers om al mijn diepvries inhoud naar de winkel te brengen; daar heeft het 2 dagen in de vriezer mogen zitten tot mijn nieuwe vriezer keurig geleverd werd.
DAT NOEM IK DE KLANT NAAR TEVREDENHEID HELPEN. Dankjewel hiervoor.

Pluspunten

• no frost, eindelijk geen vriezer meer ontdooien
  • compact
  • doorzichtige lades

Mevr Koenders 13-06-2020

Praktische lades

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

De hoogte en diepte van de lades zijn handig om je spullen in op te ruimen. Het voordeel is dat je nooit meer hem hoeft te laten ontdooien om hem schoon te maken.

Pluspunten

• Hij vriest niet aan, NOOIT meer schoonmaken!!!!!

Minpunten

• Geen licht in

J.J.Suijkerbuijk 04-06-2020

grote inhoud voor Liebherr vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

ik heb dit product gekozen voor de prima inhoudt van deze vrieskast, andere grote merken komen met kleinere lade inhoud, wat ten koste gaat van het aantal vriesproducten dat je erin kwijt kan. prijs kwaliteit is nog beter ook + krijg je er 5 jaar garantie op onderdelen en arbeidsloon er nog bij de gebruikelijke 2 jaar dus 7 jaar zorgeloos genieten

Pluspunten

• 7 jaar garantie
  • goede kwaliteit
  • prijstechnisch goed
  • vakkundig geholpen

Fai 31-05-2020

Display en toetsen boven deur

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Dit onze 2e Liebherr vrieskast. De eerste was een kleiner model. We hebben weer voor Liebherr gekozen omdat het no frost is en de display boven de deur zit en niet achter. In de kast allemaal lades zitten terwijl bij de meeste merken de bovenste 2 ruimten geen lades zijn maar vakken met een klep, dit is voor ons zeer onhandig om de spullen te organiseren en uit te halen.

Riet van Dijk 27-05-2020

Lingerie vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Een super handige vrieskast.
Heel overzichtelijk met 7 grote lades.
We zijn heel blij met deze aankoop

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Hoeft niet worden ontdooid/schoon gemaakt

micemouse 15-05-2020

Grote vriezer, met overzichtelijke lades

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Ik ben zeer tevreden over deze vriezer, hij heeft 1 la meer dan onze oude en is ook net iets breder. Door het no frost systeem hoef ik hem niet meer te ontdooien wat veel tijd scheelt. En met drie kleine kinderen ben ik heel blij met het open deur alarm. Ook de speciale deurgreep waarmee je hem opent zorgt ervoor dat mijn rubbers niet snel slijten. Al met al een geweldige keuze voor een gezin.

Pluspunten

• no frost
  • deuralarm
  • deurgreep

Minpunten

• geen

Ilona v d Broek 04-05-2020

Mooi en zuinig

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Mooi en zuinige diepvrieskast. Mooie laden, je kan zien wat er in zit. Zuinig!! Ga verder geen onzin schrijven, degelijk en mooi apparaat👍🏼

Annie 29-04-2020

Vriest uitstekend!

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Omdat mijn oude Liebherr diepvries 30! Jaar oud was, was ik er aan toe om uit te kijken naar een nieuwe diepvrieskast met lades en omdat mijn oude goed bevallen was heb ik besloten om een nieuwe liebherr te kopen.

Pluspunten

• Fijne vergrendeling!
  • Niet zo’n strak handvat.

Kitty Peters 25-04-2020

Betrouwbare vrieskast bestaande uit 7 lades

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Deze vrieskast is praktisch, zuinig en geruisloos en bovenal blijven de spullen er goed in bevroren. Met de 7 lades lekker veel ruimte. Een betrouwbare mooie vrieskast waar veel ruimte in zit.
Na ruime 15 jaar dienst van zijn voorganger, was het voor ons meteen duidelijk dat we weer dezelfde vrieskast wilden hebben.

Pluspunten

• veel ruimte
  • overzichtelijk
  • geruisloos
  • mooi design
  • 2 koelaccu's

RT 19-04-2020

Vrieskast Liebherr

Geschreven voor: Liebherr GNP2713-23

Gekocht ter vervanging van vorige Liebherr vrieskast die meer dan 20 jaar is meegegaan. Voordeel; betreft allemaal laden en geen klapdeurtjes en natuurlijk antifrost. Geluid stelt niet veel voor, zeker niet t.o.v. onze vorige vrieskast. Enige verschil is dat de nieuwe kast langer geluid maakt. Zoals de verkoper ons informeerde komt dit doordat oude kasten alleen aanslaan als dat nodig is en de nieuwe systemen gemiddeld langer aanstaan per uur. Ook biedt Liebherr de mogelijkheid om gratis te registeren voor een verlengde garantie.