Siemens iQ300 GS29NFW3V

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 GS29NFW3V op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Siemens GS29NFW3V 18-07-2019

Siemens Vrieskast

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS29NFW3V

wij waren op zoek naar een nieuwe vriezer voor onze bijkeuken. En we zagen deze vriezer na het googlen op internet. De vriezer sprak ons zeer aan door de goede prijs/kwaliteitverhouding. En het is ons zeker niet tegengevallen. De lades zijn erg ruim en kan heel wat herbergen. En het model ziet er ook super uit. Al met al een zeer goede vriezer.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteitverhouding
  • diepe grote lades

Klaaske 11-06-2019

Geweldige vriezer

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS29NFW3V

Oude apparaat aan vervanging toe en bovendien zonder no frost. Jammer dat hij iets smaller van inhoud is, maar de ombouw is dikker, dus beter isolerend neem ik aan.

e vens 05-06-2019

mooie ruime vrieskast. overzichtelijke indeling

Geschreven voor: Siemens iQ300 GS29NFW3V

mooie ruime vrieskast met een extra grote la. snel vriesbak bovenin. fijn dat je de diepvries niet meer hoeft te ontdooien. deur is 2 kanten op te gebruiken. ook nog eens zuinig!

Pluspunten

• niet meer ontdooien
  • zuinig
  • deur is 2 kanten te gebruiken
  • kan strak tegen een muur geplaatst worden