Bosch Serie 6 GSN54AW45

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GSN54AW45 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ivo 30-06-2019

Ruime vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Wij hadden eerst een vrieskist. Prima ding eigenlijk nog met een redelijk energieverbruik van 240kwh / jaar. Ondanks dat kon ik de ijsjes niet snel genoeg terug vinden en was deze vrieskist met 255liter ook aan de kleine kant. Nu dus deze vrieskast gekocht met een inhoud van 323 liter. Helaas kon ik de andere 56 niet kwijt qua hoogte, anders had ik die gekocht...

Al met al een prima vriezer met fatsoenlijke verlichting, grote overzichtelijke lades, een ijsblokjesautomaat! en een verbruik van 187Kwh / jaar.

En het mooiste, onze dochter van 8 heeft nu haar eigen ijslade waardoor ze met gemak de halve buurt kan trakteren ;-)

Pluspunten

• Ruim en overzichtelijk
  • Ijsblokjes
  • Goede verlichting
  • Energie zuinig

Minpunten

• Nog niet gevonden

Roy 28-06-2019

lekker groot en heerlijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Vriezer is zeer ruim en in deze hete dagen heerlijk koel.
Ik heb voor deze vriezer gekozen, omdat hij alles heeft wat ik zocht. groot, led verlichting, no frost en ijsblokjes maker
Mede door cashback actie een zeer goede kwaliteit / prijs verhouding

theo 28-06-2019

groot, overzichtelijk

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

We hebben de overstap van een vrieskist naar een vrieskast gemaakt, deze is ruim en overzichtelijk. Pluspunt is dat je er ijsblokjes in kan maken. Bijkomend voordeel hij is rustig

Sonja 28-06-2019

Bosch GSN54AW45

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Mooie overzichtelijke vrieskast, de vrieskast heeft veel ruimte, ruime lades. In vergelijking met andere vriezers, is deze vriezer goed geprijsd, Voordelig in verbruik, hoogste energieklasse A+++. Hoeft niet ontdooid te worden door de No Frost. Voor plaatsing, moet je wel rekening houden met het formaat,

Lies 21-06-2019

Grote vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

We hebben deze vriezer gekocht voor in de garage. Deze vriezer is ruim genoeg voor een gezin van 5!
De ijsblokjesmaker is handig en ook het opbergvakje voor de koelelementen. Het handvat steekt helaas meer uit dan verwacht want niet handig is als je er langs loopt.

Pluspunten

• Grote diepe lades en schuifklepjes voor planken
  • De ijsblokjes maker werkt goed

Minpunten

• Het geluid is harder dan ik had verwacht
  • Het handvat steekt uit.

Huijsman 17-06-2019

Mooie degelijke grote vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Mooie grote vriezer met veel lades en energiezuinig , daarnaast heel gemakkelijk de deur omgedraaid.

Pluspunten

• energie zuinig
  • veel lades

Minpunten

• geen

KAYA 15-06-2019

Groot vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Zuinig en gebruikvriendelijk ! Ijsklontjes is pluspunt. Grote vriesbak is goede idee. Ik ben wel tevreden

Pluspunten

• A+++
  • Grote vriesbak

Ruud 01-06-2019

Mooie vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Mooie ruime maar vooral zuinige vriezer , met grote lades en veel mogelijkheden .
Zijn er blij mee. Prijskwliteit perfect .

Pluspunten

• Lekker groot en ruim
  • Zuinig in verbruik

Minpunten

• bediening pas bereikbaar bij open deur doet.

John 30-05-2019

Prachtige vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Op zoek naar A+++ vriezer is mede door eerder geplaatste reviews de keus gevallen op de Bosch Serie 6 GSN54AW45. Tevens liep er bij Bosch een cashback actie voor deze vriezer wat natuurlijk een mooie bijkomstigheid was. De prijs/kwaliteit verhouding was daarmee helemaal oké. Het vlekkeloze bestelproces en bezorging van Coolblue verdient een pluim. Nu in bezit en de vriezer is helemaal top en doet stil zijn werk. Een leuke gadget is wel de mogelijkheid om simpel en gebruiksvriendelijk ijsblokjes te kunnen maken.

Pluspunten

• Grote volume
  • Stil en energiezuinig
  • Mogelijkheid om ijsblokjes te kunnen maken
  • No-frost

Minpunten

• Zou het niet weten

Jeanette de Jong 20-05-2019

BOSCH VRIEZER GSN54AW45

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Mooie, diepe vriezerbakken. Stevig materiaal. Goed overzichtelijk. Handige ijsblokjes dispenser. Gekozen voor dit produkt vanwege de zuinigheid, A+++. Uitstekende Prijs/Kwaliteitsverhouding. Ben er zeer tevreden over en raadt deze Vriezer aan.

Pluspunten

• Diepe bakken
  • 1 extra grote Big Box

Lisette 20-05-2019

Zeer grote gemakkelijke vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Erg blij met onze nieuwe vriezer: veel en zeer grote vakken. Bovenaan twee klepjes wat veel gemakkelijker dan lades bovenin. Een lichtje wanneer de deur opengaat geeft een luxe uitstraling. Ik zeg een aanrader.

Pluspunten

• Grote lades
  • Veel opbergruimte
  • Energiezuinig

jezien 14-05-2019

zeer goede vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

ik heb dit gekocht omdat ik meer dingen heb van Bosch en zeer goed bevallen daarom ben ik weer een Bosch gaan aanschaffen en wel met een casch back dat je geld terug krijgt super actie van Bosch

Pluspunten

• zeer goede vrieskast
  • stil in geluid

Minpunten

• geen minpunten

Ineke 10-05-2019

Vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Na jaren een vrieskist te hebben gehad, wilde ik nu graag een vrieskast. Het leek mij handiger en overzichtelijker. En dat is ook zo. Ik weet nu wat er allemaal in de vrieskast ligt. Mooie ruime laden, vakken, goede binnenverlichting. Handige ijsblokjes maker. De kast ziet er van binnen en buiten mooi uit. Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Ruime laden/ vakken.
  • Mooie vrieskast
  • Handige ijsblokjes maker.
  • Goede binnenverlichting.
  • Temperatuur digitaal af te lezen bij openen deur.

Telon 10-05-2019

Vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Een mooie grote vriezer die geluidsstil is en zeer gebruikersvriendelijk. De vriesvakken zijn ruim en ideaal voor ijsklontjes.

Pluspunten

• Geluidsstil
  • No frost

Minpunten

• Liever alles met lades ipv 2 klepjes

Luc-8 10-05-2019

Lekker ruime diepvries

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Goede diepvries voor het hele gezin, handig in te delen door de verschillende lades en icepacks, voor de koelbox, in de deur.

Pluspunten

• Icetwister
  • No frost
  • Big Box

MartinC 06-05-2019

Grootse vriezer

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Deze GSN58AW45 is een grootse diepvrieskast. Met maar liefst 360L en No-Frost is dit een geweldige aankoop. Onze keus was allereerst de inhoud en energiezuinigheid. Er zijn genoeg vriesladen, met name de BIGBOX is super, wanneer je wat flinke kilo’s vlees hebt ingekocht voor bijvoorbeeld een BBQ. Ook de ijsblokjes twister is geweldig om met een handomdraai ijsblokjes te hebben. Even bijvullen, invriezen en lekker voor in de frisdrank. De vriezer is ruim 191 cm hoog en echter wel heel diep, namelijk 78 cm. Wanneer je de ruimte hebt, dan is dat ideaal. Wij nemen het voor lief, omdat deze vriezer voor ons een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft. De vriezer steekt er bij onze keuken daarom 18cm uit. Liever hadden wij dat Bosch een nog hogere vrieskast had gemaakt met 360L met een diepte van 60cm, dan was de vriezer echt perfect geweest in maat. Verder weinig minpunten gevonden. Wij zijn uiterst tevreden! Duitse degelijkheid met een goede prijs vinden wij.

Pluspunten

• Supersnel invriezen
  • IJsblokjes Twister
  • Fluisterstil
  • No-Frost, nooit ontdooien dus!
  • Energiezuinig

Minpunten

• 78cm diep, dus steekt uit in onze keuken

M 03-05-2019

mooie diepvries kast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

prima diepvries, weinig geluid. Ijsblokjes maker onverwachte leuke en nuttige toevoeging. overzichtelijke indeling.

Pluspunten

• geluid
  • ijsblokjesmaker

Minpunten

• geen

RS 23-04-2019

Bosch vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

We zijn zeer tevreden met onze nieuwe bosch diepvrieskast. Qua formaat perfect en maakt weinig geluid.

Pluspunten

• stil
  • goed formaat

Tjeerd 01-04-2019

Mooie ruime vrieskast

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

Ter vervanging van een soortgelijke Bosch vriezer van 14 jaar oud, deze GSN54AW45 Serie 6 is net wat ruimer nu met verlichting, een ingebouwde ijsblokjes maker en energieklasse A+++

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Afwerking

Minpunten

• Actuele temperatuur niet van buiten af te lezen

motu 10-11-2018
  • Product gekregen

fijne ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

prachtige zuinige koel/vries combinatie zeer zuinig en een lust voor het oog gebruikt minimaal stroom

Okan 02-11-2018

Grote Capaciteit liters en NO FROST

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GSN54AW45

We hadden 10 jaar geleden een Vrieskist gekocht, waren we nog 2 volwassenen thuis. Nu (2018) zijn we 4 personen thuis, dus inhoud oude Vrieskist is niet meer voldoende.

Gekeken naar een passend oplossing, en jawel... de Bosch GSN58AW45 voldoet prima aan onze wensen.
360 liter, 191 cm hoog x 78 diep x 70 breed.

Nu kunnen we de komende tientallen jaren weer mee vooruit.
Zowel man als vrouw zijn wij dagelijks werkende stellen, dus moet er genoeg voorraad liggen in de vrieskast om in ieder geval nog te genieten van de resterende tijd in de avonden.

Dus,,, werkende stellen -- Grote vrieskast aanschaffen. Overzichtelijk en makkelijk en tijdbesparend.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • No Frost
  • Overzichtelijk