AEG ATB81011NW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG ATB81011NW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Jos 30-08-2020

Echt geen No Frost

Geschreven voor: AEG ATB81011NW

Moet deze kast elk jaar 48 uur laten ontdooien! Dit is wat ik van AEG te horen kreeg. En dat moet bij elke No Frost diepvries! noe mooi niet. Ik heb nog 2 andere No Frost vriezers en die draaien al jaren zonder te ontdooien. Dus koop deze kast NIET

Thom 01-10-2017

Diepvries tafelmodel

Geschreven voor: AEG ATB81011NW

Prima apparaat doet wat hij doen moet vriezen dus niet geheel geruisloos maar hij staat in de keuken dus niet storend

Pluspunten

• Geen ijsvorming

Minpunten

• De ventilator hoor je wel

Salinero 14-06-2017

Heel blij met extra vriezer

Geschreven voor: AEG ATB81011NW

Sinds 2 weken in het bezit van deze vriezer met 4 laden. Heel erg fijn die extra vriesruimte. Wel duurder dan ik van plan was uit te geven, maar ik hoop dat-ie zijn geld waarmaakt. AEG lijkt me een goed merk.
Een paar dingen die opvielen de afgelopen 2 weken:
-hij vriest goed
-maakt meer geluid dan verwacht (staat op zolder en met alle deuren open ´s nachts goed te horen, alstie draait)
-bedieningsknopjes voelen slap en goedkoop aan, dat kan beslist beter
-de lades kunnen maar half uitgetrokken worden. De onderste la is sowieso maar half zo groot, maar bji de overige 3 grote lades is het soms lastig om een groot product er bevroren uit te halen. Dan moet je bijv. een bevroren brood kantelen om het er alsnog uit te krijgen. Bij het inruimen moet je dus zorgen dat je bewegingsruimte over houdt. Anders moet je de hele la of ook andere inhoud er uit zien te krijgen en dat is lastig.
Ondanks de diverse verbeterpuntjes al met al zeker tevreden met deze aankoop en vooral ook met de service van AO.nl!

Pluspunten

• veel extra vriesruimte
  • ziet er mooi uit
  • vriest goed
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• maakt meer geluid dan verwacht
  • lades kunnen maar half open
  • bedieningsknopjes voelen slap en goedkoop aan