Siemens iQ500 GS54NAW42 - Reviews

Netto inhoud
323 liter

Jan 18-02-2018

Mooi en gebruiksvriendelijk vriezer

Wij hadden twee tafelmodel vriezers staan die we door de jaren heen hebben aangeschaft. Nadat 1 vriezer het begeven had hebben we besloten om beide te vervangen door 1 grotere energiezuinige diepvries. Vanwege de beperkte hoogte besloten we voor dit model te kiezen waar we nog geen moment spijt van hebben. Goede service door Coolblue bij het afleveren met een korte uitleg. Doordat de bovenste twee vriesvakken luiken hebben, zijn deze ook goed toegankelijk voor een persoon van normale lengte. Een mooi en praktische vriezer die wij zeker aanraden.

Pluspunten

• Verlichting bij openen deur
  • Bovenste 2 vriesvakken zijn luiken
  • Grote lades
  • Alarm als de deur open blijft staan
  • De ijsblokjes zijn een aangenaam pluspunt
Geschreven voor: Siemens iQ500 GS54NAW42

Ine 09-01-2018

Heel net apparaat

Het is een hele nette vriezer, correcte levering door Bestsellers.eu, nette oplossing nadat voorgaand toestel niet leverbaar meer was, een prettige afhandeling door de afdeling sales. En een ZUINIG apparaat! Verder erg blij mee. Mooi apparaat,en toch een gewone vriezer!
Geschreven voor: Siemens iQ500 GS54NAW42