Liebherr GNP 4355 - Reviews

Netto inhoud
270 liter
Invriesvermogen
18 kg/dag

Beoordeling op basis van 1 review

Princeke 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima diepvrieskast

Onze oude diepvrieskast was aan vervanging toe en aangezien Liebherr als één van de beste merken wordt aangeprezen via hun website gezocht naar een geschikt toestel. Ik wou vooral een groter toestel dan onze oude en kwam op een bepaald product uit. Jammer genoeg staat onze diepvrieskast op een sokkel (verhoog) waardoor ik beperkt zit qua afmetingen in diepte. Ik stuurde dan ook een mailtje naar Liebherr en kreeg enkele dagen al een duidelijk antwoord. De door mij gekozen diepvrieskast zou niet kunnen staan op de sokkel wegens niet diep genoeg. Gelukkig konden ze mij wel zelf een alternatief aanbieden: de GNP 4355.

De diepvrieskast is heel goed verpakt bij levering. Ook is er een heel dikke gebruikshandleiding voorzien doch, soms moet je wel alles eens twee of drie keer lezen alvorens het duidelijk is. Nochtans ben ik geen leek op technische instructies en gebruikshandleidingen.

Het gebruik is eigenlijk heel simpel en de bediening met een touchscreen heb je al snel door zodra je het toestel aansluit op een stopcontact. Alles wijst zichzelf uit! Het toestel is heel stil en koelt snel naar zijn ingestelde temperatuur.

Enig nadeel is wel dat je het toestel/touchscreen pas kan bedienen als je de deur opent. Het touchscreen zit nl ACHTER de deur en niet vooraan. Hierdoor verlies je uiteraard steeds een beetje van je koude en moet je wel rekening houden met extra koeling telkens als je de deur opent om je instellingen te wijzigen (als dat al nodig is uiteraard!).
Verder is het toestel heel erg zuinig (de zuinigste categorie volgens producent)! Als de levensduur nu evenlang is als mijn vorige (15 jaar) dan ben ik ene heel tevreden klant!