Liebherr GNPef 2313 Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNPef 2313 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Liebherr GNpef 2313-21 vrieskast 15-04-2020

Beste kooling ooit

Geschreven voor: Liebherr GNPef 2313 Comfort

De vrieskast van Liebherr is de beste vrieskast wat ik ooit hebt gekocht. Ik heb hem in de eerste week helemaal vol geladen met, fruit, brood, groente, vlees, ijsje en frites. Alles is in no time goed op temperatuur zonder enige ijsvorming dankzij de nofrost functie. Ik heb de metal silver variant, dit ziet er heel gaaf uit in mijn schuur. De speciale handel is super handig net als het geluidsignaal als de deur te lang open staat. Ik heb hem vergeleken met grote merken als Seimens, Bosch en Miele, maar Liebherr kwam met zijn specs het beste uit. Kost wat maar dan heb je ook wel wat.

Als ik enige min pun moet benoemen is dat de diepvries niet aan te sluiten is via een verlengsnoer. Hou hier rekening mee op de plek waar jij je koelkast gaat plaatsen. Ik had gelukkig nog genoeg plek in de schuur om hem naast de stopcontact te plaatsen.

Vooralsnog ben ik dik tevreden met deze diepvrieskast van Liebherr.

Pluspunten

• heel ruim
  • nofrost is top
  • goed prijs kwaliteit verhouding
  • silver metal look ziet er gaaf uit

Minpunten

• stekker kan niet via een verlengsnoer

AteR 27-05-2020

Mag ik vragen waarom stekker niet met verlengsnoer kan?

Graag reacite.....waarvoor hartelijke dank