Bosch Serie 6 GIN81AC30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 GIN81AC30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

C. 26-04-2021

Zeer ruim en voldoende lades voor een groot gezin.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

Super stille vriezer die ook nog is voldoende lades heeft. No frost en energiezuinig, dus nooit last van ijsvlrming.van

Pluspunten

• Geen ijsvorming

Minpunten

• Geen verlichting.

Schip 26-07-2020

Fantastisch formaat

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

We hebben in onze nieuwe keuken alles van Bosch gekozen en de meest lovende reactie is de vriezer. Fantastisch formaat.. heel stil.. prachtig

Pluspunten

• Formaat
  • Lade indeling

Tim 11-02-2020

Geweldige ruimte, prettig in gebruik en zeer robuust

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

Na een aantal ervaringen te hebben gehad met whirlpool wilde we nu een wat meer solide vriezer hebben in onze keuken. Geweldig product!

Pluspunten

• Robuust
  • Veel inhoud

Patricia 08-03-2017

Grote keuze qua indeling

Geschreven voor: Bosch Serie 6 GIN81AC30

Wij wilden graag een zo'n groot mogelijke vriezer en deze voldeed daar prima aan. De big boxen hadden groter gemogen zodat er meer brood in kan maar dat kan helaas niet anders bij inbouw.
Een minpunt is de 2 losse kleppen welke snel schade aan de deur brengen als je vergeet deze dicht te doen. Dit zou beter beschermt moeten worden.

Pluspunten

• Invriezen gaat snel
  • Veel lades in verschillende grote

Minpunten

• onbeschermde kleppen met schade tot gevolg

Vaal 08-07-2018

Wat vindt U van het geluidsniveau? Deze vrieskast zou volgens de specificaties heel stil moeten zijn.