Zanussi ZFT610W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZFT610W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

johanna13 11-05-2012
Geschreven voor: Zanussi ZFT610W

Een mooi vrieskastje die helaas een behoorlijk harde fluittoon geeft. Ik hoor deze bijna voortdurend in het gehele appartement en moet de deur van de ruimte waar die staat daarom echt dicht houden!De fluittoon is bijna continue aanwezig ook al wordt deze (extra) vriezer weinig geopend.
Bij Zanussi krijgt je een standaard antwoord zowel tel. als schriftelijk dat het aan de vloeistof ligt die verplicht is. Een monteur komt alleen tegen betaling van behoorlijke kosten ondanks garantie.
Jammer van Zanussi!!

Johanna13 30-08-2012

Ik wil geen 25 euro betalen om van de monteur te horen dat het geluid wat zo scherp hoorbaar is een normaal geluid is. Blijkbaar is het niet bij elke vriezertje want iemand anders schrijft praktisch geluidloos! Is die persoon slechthorend of ligt het aan mijn oren/vriezer?

Officiele reactie van Zanussi 15-05-2012

U kunt een diagnosebezoek laten inplannen voor €25. De monteur stelt dan ter plaatse een diagnose.
U kunt dit bezoek laten inplannen via onze Servicedienst 0172 468 172.

Nikki
Electrolux Consumer Care Webteam

EefjevdL 10-05-2012
Geschreven voor: Zanussi ZFT610W

Vriezer doet het super, weinig geluid en makkelijk te installeren. De lades zijn vrij groot en je kunt er veel in kwijt. Goede prijs-kwaliteit verhouding!

Corda 27-04-2012
Geschreven voor: Zanussi ZFT610W

Kan nog niet beoordelen wat de duurzaamheid is omdat de vrieskast nog maar net in mijn bezit is, mijn eerste indruk was goed echter de laden voelen niet echt degelijk aan.

inwoner nieuwegein 16-01-2012
Geschreven voor: Zanussi ZFT610W

tot nu toe ben ik erg tevreden met de Zanussi vrieskast tafelmodel. Perfecte omvang en makkelijk overal te plaatsen en te installeren. 3 ruime vakken, ook een snelvriesfunctie. Maakt weinig geluid, dus prima aankoop!

irmavanrutten 23-12-2010
Geschreven voor: Zanussi ZFT610W

prima vriestkast,vriest snel,maak weinig geluid!
goed product voor die prijs

subsonic 07-05-2010
Geschreven voor: Zanussi ZFT610W

goede vrieskast maakt geen lawaai en handige ruime vakken
ben er zeeer content mee