Bosch GSN58AW41 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 123 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Maarten 09-02-2017

Opletten bij plaatsen van de vriezer.

Mooie grootte vriezer. 8 vakken. Helaas geen plek om te noteren wat er in de vakken zit. Uitkijken met de achterkant. Deze is niet beschermd, hierdoor kunnen de leidingen beschadigd raken. De afstandhouders tot de muur zitten bij de papieren. Deze moet je dus zelf installeren. Tja, wij hadden de vriezer al geplaatst. Ook bij het omzetten van de deur uitkijken. De vriezer moet op z'n achterkant gelegd worden. Dus kans op beschadigingen van de koelleidingen. Vreemd voor zo'n dure vriezer.

Pluspunten

• Groot 360 liter.
  • 8 laden
  • 1 zeer grote lade.
  • Energie zuinig *** sterren.
  • Alarm bij te hoge temperatuur en open deur.

Minpunten

• Achterkant niet afgeschermd.
  • Ruimtes met lage temperatuur niet geschikt. 10 °C.
  • Geen plek om te noteren wat in de vakken zit.

PeterParee 01-03-2015

vrijwel perfect.
qua gemak: je ziet de temp als je de deur open doet. Als de stroom uitvalt zou je dat liever zien zonder dat de deur open moet.
Het is fijn dat je alles ziet liggen.

Seher1453 25-02-2015

De vriezer is heerlijk ruim, waar heel veel in past. No Frost eigenschap is mooi meegenomen. Jammer dat de bovenste drie ‘platen’ (met klepjes) geen lades zijn en deze snel dichtvallen. Om de vriezer te openen moet je er nogal wat kracht op zetten. Een afduwmechanisme om het openen van een vrieskast makkelijker te maken zou handig geweest zijn.

borduurvlinder 20-02-2015

Geweldige vriezer met een zee aan ruimte en handige indeling. Openen van de deur is even wennen, maar gaat daarna prima. Alles ziet er stevig uit. Hoe energiezuinig hij is moeten we nog ondervinden. Nadeel is dat hij toch iets meer geluid maakt bij aanslaan dan verwacht. Wij hebben er geen last van door de plek waar hij staat maar met een open keuken wellicht storend.

Dame 55 18-02-2015

We hebben deze grote vrieskast gekocht vanwege het A*** label maar ook vanwege de fraaie vormgeving.Hij vervangt onze 2 oude energie-slurpende kasten.We merken nu al dat het veel kouder in de kelder is, doordat dit apparaat de energie optimaal benut.De 5 lades hebben verschillend formaat waardoor ik effectief kan inruimen.Daarnaast zijn er bovenin 3 glazen "plankjes"met een klep ervoor. Handig is de verlichting, de diepvrieskalender op de deur en het piepsignaal als de deur te lang open staat . Er zit een ijsblokjesmaker in maar die heb ik nog niet gebruikt.Doordat de fronten doorzichtig zijn kun je goed zien wat in de lades en achter de kleppen ligt.Praktisch zijn de twee losse koelelementen in de deur Door het NoFrost-systeem blijft de vriesruimte ijsvrij en hoef ik niet te ontdooien.Ik ben benieuwd naar mijn energierekening,verwacht het zeker te merken.

Jan 15-10-2017

Lekker grote vrieskast

De vrieskast is mooi afgewerkt. Fijn dat een van de laden extra groot is. Deze vrieskast is mooi overzichtelijk. Wij hadden een kleinere kast. Dat was, als je deze ziet, toch wel klungelig met die krappe laden. Dat was onoverzichtelijk. Fijn is ook de verlichting. Kijk wel of je genoeg ruimte hebt voor de kast, hij is diep. Voor een redelijke prijs een grote, mooie en zuinige vriezer.

Pluspunten

• groot
  • praktisch

Minpunten

• afstandhouders aan de achterkant zijn veel te iel.

Arentz 26-07-2017

Mooie diepvries waar super veel in kan

Mooie diepvries robuuste uitstraling. Waar heel veel in kan met een groot gezin een ideale uitkomst. Zo bespaar je plaats in plaats van 2 diepvriezers alles in 1. Waardoor men ook weer ruimte bespaart.

Pluspunten

• Inhoud
  • Uitstraling

Minpunten

• Klep ipv bak

Yasemin 07-01-2017

Perfect

Op en top super diepvrieskast.
Na mijn oude vrieskist van 10 jaar eindelijk een vrieskast. Er kan er zoveel in! Ruime handige lades. Bovenste klepjes is even wennen, maar als je logisch nadenkt is dit handiger ja dan de lades omdat ze zo hoog staan. Geluidsniveau je hoort het amper. Als je op zoek bent naar een diepvries waar veel in kan is dit hem zeker.

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Compacte lades

Minpunten

• Met kracht de deur openen

M. Ploeg 14-04-2015
  • Product kwartaal in bezit

Een ruime en overzichtelijke vriezer, met veel opbergmogelijkheid. Meerdere lades en een aantal klepjes voor optimale sorting van voedsel.
De extra breedte is ook aangenaam voor het invriezen van bijvoorbeeld stokbroden en andere langwerpige producten.
De vriezer is vrij stil en heeft in tegenstelling tot onze vorige vriezer weinig last van overmatig ijs vorming binnen in.
De vriezer verbruikt ook relatief weinig stroom en is daadwerkelijk erg zuinig.
Het alarm belletje bij te lang open staan is wat irritant als je aan het inruimen bent, maar wel heel duidelijk en doet ook waar het voor bedoeld is. Door op de knop alarm te drukken deactiveer je deze tevens.

Een vriezer zonder teveel poespas en ideaal voor mensen die veel producten willen invriezen. Je zet hem neer, plugt hem in en de vriezer doet de rest.
Wij zijn tot op heden erg te spreken van de vriezer.

jaka15 31-03-2015

Deze diepvrieskast is gemakvriendelijk en overzichtelijk. Er zit een duidelijk alarm signaal op die als snel in werking treedt.
De deur zuigt goed aan bij sluiting maar daarin tegen heb je wel kracht nodig om deze te openen.
Daardoor kan het wel gebeuren dat de kast niet geheel op zijn plaats blijft staan.

MarcZxr 26-03-2015
  • Product maand in bezit

Goed vorm gegeven, stevige handgreep voor de grote deur, die je nodig hebt als deze vastzit door de onderdruk. ( Dan weet je ook dat alle rubbers afsluiten zoals ze horen te doen, anders heb je een lek, en dus energieverlies.)
Het ijsblokjes automaat vind ik erg handig. Je hebt altijd een redelijke hoeveelheid ijsblokjes voor handen, en de maatbeker altijd bij de hand, want dit is het deksel in 1.
Als zuinig tot de max wil doen, kun je deze met of zonder optionele afstandshouder 3 cm extra vanaf de achterwand plaatsen.
Led licht is ook helemaal modern en geeft genoeg licht om in de donkere schuur de lades te verlichten.
Klein min is dat ik nog wel een paar lades extra had willen hebben in plaats van de glazen plates met klepjes. ( Andere merken hadden dit wel bij de 360 L versie, wel 500,- prijziger, dus deze vergelijking is niet helemaal fair)

Tot zover ben ik tevreden met deze mega vrieskast!

Mvg Marc.

TomCoenen 14-02-2015

Grote simpele vriezer, met grote laden en drie planken bovenin.
Tiptoetsen doen het goed, en handig dat je de ingestelde temperatuur kan zien.
De Vriezer maakt ook weinig geluid, ik moest me adem in houden om te horen of de motor wel liep.
Enige minpunt, de tiptoetsen en temperatuuraanduiding zit achter de deur. Dus eerst openmaken voordat je je instelling kan zien.

Wesley Brouwers 11-02-2015

Kwalitatieve vrieskast met grote ruime lades zonder dat deze lomp oogt. Handige opbergvakken en fijne deur, die zonder enige moeite eenvoudig geopend kan worden. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Hein en Lieke 10-02-2015

Het is een mooie grote ruime vriezer en energie zuinig. Er zit ook een ijsblokjes maker in die goed werkt. Een aanrader deze vriezer.

Sachribo 04-02-2015

De vrieskist heeft alles wat je je maar kunt wensen, Van een duurzame led-verlichting tot een ijsblokjesmaker. Hij is erg ruim zodat wij er alles in kwijt kunnen, wat voor een groot gezin erg fijn is.
Het heeft een bijzonder fraaie vormgeving, strak, maar met een wat bolle deur, wat het een "vriendelijke" uitstraling geeft. Het verwisselen van de draairichting van de deur is ook erg eenvoudig en binnen een paar minuten klaar. Je moet alleen wel zorgvuldig zijn met het neerleggen van de vriezer, maar als je de beschrijving goed volgt is het geen probleem om het zelf te doen.

Tenslotte zijn wij erg blij met het feit dat deze vriezer erg energiezuinig is. Kortom een fantastisch apparaat!

Spinner 26-01-2015

Prachtige vriezer met led-verlichting.
Onze eerste no-frost diepvries.
De ijsblokjesmaker is handig maar eigenlijk is het een gepimpte ijsblokjeshouder uit de winkel. Het voordeel is dat je geen water meer knoeit in de vriezer. Je giet water boven in de houder en dat water verspreid zich over de vakjes. Zijn ze klaar, na een aantal uur, dan trek je de hendel naar onderen en laat deze weer los en de ijsblokjeshouder kantelt dan naar een kant en de ijsblokjes vallen onder in het laatje.

De lades gaan goed open en dicht en zien er sjiek uit. Ze zijn lekker diep. De bovenste schappen hebben een klep.

In de deur zitten 2 vriesaccu's die je mee kunt nemen in een tas naar het strand of naar de winkel.

Sommige mensen vonden de deur moeilijk open gaan omdat hij nogal vast zuigt, daar heb ik geen last van. Maar ik open hem door er een rukje aan te geven en dan opent hij direct.

Jaslin 02-07-2018

een vriezer die zijn geld waard is

Deze vriezer sprong er meteen uit en onze keuze was snel gemaakt. Een NoFrost vriezer met energie-efficiëntieklasse A+++ en met FreshSense. Ik hoef mijn vriezer niet meer te ontdooien! Met een inhoud van 360 liter. 5 lades hebben verschillend formaat en nog eens 3 glazenplateaus met een klep ervoor. Een vriezer waar led verlichting in zit zodat je goed kan zien wat je wil pakken.
Een vriezer met ook nog eens flexibiliteit, dankzij uitneembare glazen plateaus.
Een dat voor een nette en goed prijs. (Prijs/kwaliteit)
Erg tevreden, en bevalt goed.

Pluspunten

• Energieklasse a+++ met inhoud van 360 liter
  • Freshsense
  • Nofrost
  • Variozone
  • Led verlichting

Minpunten

• Achterkant niet afgeschermd.

Joost 25-06-2018

Praktisch in gebruik en veel inhoud

Twee jaar geleden ook al eenzelfde type GSN58AW41 aangeschaft wegens verkoop van KVV. Nooit geen problemen met ijsvorming gehad en diepvries geeft alarm zodra de deur voor een langere periode blijft open staan. Je kan goed zien wat waar ligt omdat de lades/kleppen niet beslaan als je de vriezer open doet. Gezien deze kast mij goed bevalt en omdat ik extra vriesruimte nodig heb voor de verkoop heb ik besloten nog eenzelfde vriezer van dit type aan te schaffen.

Pluspunten

• Zuinig in verbruik
  • Produkten blijven zichtbaar in lade / vak
  • ijsklontjes maker zeer handig
  • Geeft alarm als vriezer te warm wordt

Minpunten

• Na 2 jaar nog niet ontdekt

YVONNE 16-06-2018

GREAT FREEZER

This freezer is large enough for everything even my large weck soup canning jars! It freezes fast and even the little ice cube maker works. If for a large family, I suggest making extra ice cubes.
This freezer is 1uite quiet. The doors open with a slight tug and you must wait a bit before reopenining. It is summer now so I will have to wait for the winter to see how cold my room gets (10 degrees celsius) bevfore having tot put the heating on.

Bosch vriezer 08-06-2018

Bosch vriezer groot

De vriezer van Bosch GSN58AW41 is tot nu top. Hij is heel groot. Nog lang niet gevuld.... Mooie grote lades. Hij is erg breed en diep. Handig dat als de deur te lang open staat er een piep gaat. Dit kun je zelf gelijk weer uitzetten dus niet storend. Vriest ook heel snel de producten in. IJsblokjes ook handig in gebruik. Tot nu toe geen minpunten.