Liebherr GP 2033 Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GP 2033 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Will 03-02-2020

Prachtige vriezer, ruime laden.

Geschreven voor: Liebherr GP 2033 Comfort

Prachtige vriezer om te zien, voelt degelijk aan, makkelijk te openen door speciale handgreep, ruime laden!

Pluspunten

• Formaat vriezer (125cm)
  • Ruime laden

Minpunten

• Meer geluid dan gedacht

Ron 25-12-2016

Goed maar niet geschikt voor onverwarmde ruimte.

Geschreven voor: Liebherr GP 2033 Comfort

Zuinige vriezer. Heeft zeer dikke wanden. Dat gaat wel ten koste van netto inhoud. Zeer handige greep; nooit meer kracht zetten om de vriezer open te krijgen. Nadeel van ons exemplaar is tov de vorige vriezer dat hij uitslaat al bij 1 graad onder nul terwijl onze oude Siemens vriezer bij extreme kou geen problemen had. Beslist niet geschikt voor onverwarmde schuur/garage dus.

Pluspunten

• Zuinig
  • Openen zonder kracht

Minpunten

• Kan niet tegen vorst
  • Netto inhoud

Officiële reactie van Liebherr 26-02-2018

Beste Ron,
Goed om te horen dat u tevreden bent over deze vriezer.

Voor wat betreft de bruikbaarheid in onverwarmde ruimtes; tot en met 2016 was deze vriezer inderdaad niet geschikt voor omgevingstemperaturen onder het vriespunt.

Vanaf 2017 zijn alle vrijstaande vriezers van Liebherr zonder NoFrost (waaronder de GP 2033) voorzien van FrostProtect. Dit houdt in dat deze vriezers probleemloos werken bij omgevingstemperaturen vanaf -15°C.

Meer informatie hierover is te vinden op Liebherr FreshMAG: https://blog.liebherr.com/huishoud/nl/onverwarmde-ruimtes/