Bosch GSN58EW40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN58EW40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lia 24-06-2018

Perfecte vriezer, groot, met handige laden en superzuinig

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Een perfecte vriezer, degelijk en overzichtelijk door de handige doorzichtige laden. Bovendien is de vriezer superzuinig ondanks zijn grote inhoud (360 liter)

Pluspunten

• zuinig
  • degelijk

Bosch diepvrieskast 21-06-2018

Bediening

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Hebben vandaag onze nieuwe Bosch-diepvrieskast laten bezorgen en hebben weer voor een Bosch gekozen vanwege de goede kwaliteit van Bosch-producten uit het verleden en zien reikhalzend uit naar dit kwalitatief hoogstaand artikel

jans 14-06-2018

dit wordt onze derde vrieskast van Bosch

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Bosch vrieskast : A+++ en heeft functie dat ik hem niet hoef te ontdooien! en dat werkt echt super! Zeker aan te raden. daarom weer een Bosch aangeschaft. En met de 75,00 retour aktie natuurlijk mooie meevaller!
Dus ja voor mij de derde kast : zeker weer een Bosch!

Pluspunten

• zelf ontdooiend
  • A+++

Minpunten

• geen

wrijt 12-06-2018

Veel inhoud

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

De vriezer is zeer vriendelijk in gebruik, het handvat is ideaal. De vriezer is veel ruimer dan ik had verwacht er is voldoende plaats voor alles wat ik in wil vriezen.

Pluspunten

• Ruimte
  • Handvat

Dm 01-06-2018

Vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Een mooie grote diepvrieskast. Veel volume. Er zuinig zeergoedevprijs kwaliteit verhouding. Mooie grote bigback lade

Wim 02-05-2018

Genoeg ruimte

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Gezien de omvang en de praktische indeling met lades en een aantal vaste plekken boven in met klepjes hebben we voor deze vriezer gekozen. Als je niet zo lang bent kun je zo ook redelijk makkelijk bovenin de vriezer komen. En met lades lukt dat niet. Verder is het een goede prijs/kwaliteitverhouding.

h.te Poele 30-09-2017

diepvrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Mooie kast doelmatige en ruime indeling , snel zichtbaar waar zich wat bevindt . Zeer handig t.o.v. 40 jaar oude Liebherr kast

Pluspunten

• no frost
  • doorzichtige laden en kleppen

van kistnaarkast 27-09-2017

Goed indeelbaar

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

De vormgeving is voor mij net iets aansprekender in de vergelijking met andere kasten. Dat geldt voor de buitenzijde maar zeker voor het binnengebeuren. Door de laden aan de onderkant en de en de vakken aan de bovenzijde kunnen alle producten overzichtelijk opgeborgen worden, een forse verbetering met de vrieskist die we tot nu toe hadden.
Voor mij was daarbij duurzaamheid een belangrijk punt. Met een 3 sterren A moet de energierekening toch zeker een aantal tientjes lager worden.

Pluspunten

• indeling
  • energiegebruik
  • vormgeving

jacky 19-09-2017

mooie grote vrieskast!

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

onze oude vrieskist van 30 jaar ingeruild voor een grote vrieskast !
het ging ons om de aantal liters (360L) die wij hadden en nodig zijn
en moest betaalbaar en zuinig A+++ zijn!

Pluspunten

• led verlichting
  • gaat makkelijk open

hilde 10-09-2017

grote overzichtelijke diepvries

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

met een groentetuin heb je een grote diepvries nodig.
deze is zeer overzichtelijk omdat je kunt zien wat er in de lades zit.
energie zuinig vandaar dat de keuze op deze is gevallen.
een leuke actie van Bosch dat je 75 euro terug krijgt bij aankoop van energie zuinige diepvries.

Pluspunten

• goed overzicht en zuinig in gebruik
  • prijs kwaliteit prima

Bosch vrijstaande vriezer 07-09-2017

grote overzichtelijke vrijstaande vriezer

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

laden zijn overzichtelijk met behulp van led verlichting, makkelijk te openen en natuurlijk energiezuinig, verder grote opslagcapaciteit

Pluspunten

• veel laadruimte
  • energiezuinig
  • mooi uiterlijk
  • betrouwbaar

Bulent 01-09-2017

Perfecte vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Perfecte vrieskast met goede opslagruimte en kwaliteit. Zeker een aanrader! Voor het huis twee aangeschaft!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Zuinigheid

Dukkie 06-07-2017

Mooie strakke vrieskast

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Nog maar kort in gebruik maar heerlijk stil. Iets minder gecharmeerd van de bovenste klepvakken dat hadden wat mij betreft beter ook lades kunnen zijn.

Giny 04-07-2017

serienummer

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Het serie nummer is moeilijk te vinden. Waarom niet gewoon op de binnenkant van de deur. Je koopt de diepvries en vervolgens neem je deze in gebruik. Tot slot ga je de terugvraag actie invullen. Serienummer nodig.
Zoeken dus, achterkant dan de binnenkant. Het alarm maar piepen en na de onderste la te hebben verwijdert vinden we inderdaad gegevens. Maar je ligt inmiddels op je buik met je hooft in de diepvries. en de cijfers staan daarvoor in de kant. Na een foto gemaakt te hebben kunnen we via deze foto het serienummer onvoeren.
Ja je moet er wat voor over hebben wil je € 75 ,-- retour krijgen

Fam van Nispen 16-06-2017

Bosch diepvrieskist

Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Grote inhoud 360 liter, makkelijke deurklink om de deur te openen,stevige lade's die doorzichtig zijn zodat je al je producten kunt zien als je de diepvriezer opent , bovenste lade's zijn klepjes waardoor als je wat kleiner bent ook goed in kunt (met een lade is dit niet te doen) ,temperatuur goed en makkelijk in te stellen, een supervries knop waardoor je producten sneller invriezen en je geen schommelingen in temperatuur krijgt als je veel nieuwe producten in 1 keer invriest, na transport meteen te gebruiken (niets van 24 uur stilstaan ) ,wieltjes onder de kast dat is makkelijk met verplaatsen,keurige afwerking en mooie uitstraling, leuke actie met 75 euro cash back via bosch, a++++ klasse dus beter voor het milieu, goede service en garantie via bosch, in de winkel keurige uitleg en service , goede prijs voor wat je krijgt, ik zou zeggen mooie vrieskast voor een mooie prijs

Pluspunten

• Zie punten in mijn motivatie hierboven

goedmans 02-02-2016
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

prachtige vriezer met veel ruimte,alleen jammer van de 3 bovenste vakken daar zit geen lade in maar klepjes die je open klapt,verder een grote lade voor 7 broden ,de invries kapaciteit is wat aan de lage kant,maar 23kg.

Wijnand 07-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Prachtige vriezer. Handige in te delen. Overzichtelijk, zuinig en toch stoer. Grote sterke laden en een big box waar meerdere broden in kunnen. Handig te openen.

bennie 05-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

ik vind een top product je hoeft niet meer schoon te maken
nofrost dat is top ik ben er heel blij mee
het is echt een aanrader en hij is lekker zuinig

Lis 02-08-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

fantastisch apparaat, had ik eerder moeten kopen. Enorm veel ruimte, handige indeling en deur gaat makkelijk open. Deur openen eenvoudig om te zetten, goed de stappen in handleiding volgen. echt een aanrader!!

Verhoeven 31-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Mooie vrieskast. Eindelijke overzicht na 27 jaar een kist te hebben gehad. Veel meer ruimte dan gedacht. Erg stil en zuinig. Deur gaat makkelijk open.

Dirk 31-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Forse, prima vrieskast. Maar liefst 360 liter !!
Eenvoudig te installeren. Geen moeilijke handleiding.
Na enkele uren al gereed voor gebruik. Daarna heeft de vriezer het snel koud. Werkt probleemloos. Gebruikt erg weinig stroom. (A+++)

Laden zijn plezierig groot. En door deze afmetingen zijn ze makkelijk in te richten en is er overzicht over de inhoud van de la.

Over de duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen. Wel is zeker dat door het overzicht over de laden de vriezer niet lang open hoeft, wat weer besparing van stroom tot gevolg heeft.

Ankie 23-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

De vormgeving is strak en tijdloos, de openingshendel van de deur is echter aan de forse kant. De duurzaamheid zal gezien het geleverde kwaliteitsniveau wel snor zitten. De drie bovenste lades blijken geen lades maar neer klappende deurtjes. Handig natuurlijk omdat die op ooghoogte zitten. Maar.....bij geopende toestand van die deurtjes moet de grote deur niet gesloten worden want dan is de boel kapot.
Een waarschuwende sticker op de binnenzijde van de klapdeurtjes lijkt me wenselijk. We houden de komende 25 jaar ons hoofd koel :)

Jamar4748 10-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Zeer veel ruimte,geruisloos,zuinig energielabel.
Deurknop zeer praktisch voor mensen met weinig kracht in hun handen.
Alle laden goed bereikbaar en lopen zeer soepel.
Door het no-frostsysteem kun je gemakkelijk zien welk product je nodig hebt !

Mdejong1972 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

super mooie en grote vrieskast
met een handige ijsblokjes maker
dit is echt een aanrader voor iemand die veel berg ruimte wil.
en super overzichtelijk

Jeanne61 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch GSN58EW40

Ziet er goed uit, ruim genoeg, deur gaat goed open en dicht ook na verschillende keren achter elkaar openen. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen kast net pas in bezit