Bosch GSN58EW40 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

Beoordeling op basis van 37 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Dirk 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Forse, prima vrieskast. Maar liefst 360 liter !!
Eenvoudig te installeren. Geen moeilijke handleiding.
Na enkele uren al gereed voor gebruik. Daarna heeft de vriezer het snel koud. Werkt probleemloos. Gebruikt erg weinig stroom. (A+++)

Laden zijn plezierig groot. En door deze afmetingen zijn ze makkelijk in te richten en is er overzicht over de inhoud van de la.

Over de duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen. Wel is zeker dat door het overzicht over de laden de vriezer niet lang open hoeft, wat weer besparing van stroom tot gevolg heeft.

69WdeG 28-02-2015 Product paar weken in bezit

Mooie vriezer. Heel stil en erg ruim. Nu plek over voor ijsjes deze zomer!.Handige deuropener. Klepjes voor de bovenste vakken zijn minder handig, vergeet ze wel eens dicht te doen maar ze kunnen er ook af en dan is zo'n vak zeker handiger voor dozen van bv pizza of snacks als een lade.
Blij mee!

Fam van Nispen 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch diepvrieskist

Grote inhoud 360 liter, makkelijke deurklink om de deur te openen,stevige lade's die doorzichtig zijn zodat je al je producten kunt zien als je de diepvriezer opent , bovenste lade's zijn klepjes waardoor als je wat kleiner bent ook goed in kunt (met een lade is dit niet te doen) ,temperatuur goed en makkelijk in te stellen, een supervries knop waardoor je producten sneller invriezen en je geen schommelingen in temperatuur krijgt als je veel nieuwe producten in 1 keer invriest, na transport meteen te gebruiken (niets van 24 uur stilstaan ) ,wieltjes onder de kast dat is makkelijk met verplaatsen,keurige afwerking en mooie uitstraling, leuke actie met 75 euro cash back via bosch, a++++ klasse dus beter voor het milieu, goede service en garantie via bosch, in de winkel keurige uitleg en service , goede prijs voor wat je krijgt, ik zou zeggen mooie vrieskast voor een mooie prijs

Pluspunten

• Zie punten in mijn motivatie hierboven

goedmans 02-02-2016 Product half jaar in bezit

prachtige vriezer met veel ruimte,alleen jammer van de 3 bovenste vakken daar zit geen lade in maar klepjes die je open klapt,verder een grote lade voor 7 broden ,de invries kapaciteit is wat aan de lage kant,maar 23kg.

sufyan 12-10-2015

Bosch GSN58EW40

Het apparaat ziet er naar behoren uit en voldoet aan de gestelde eisen. Alleen de mechanisme van de handvat van de deur ziet er erg breekbaar uit. Op de afbeelding stond een andere handvat die langer was en over de lengte van de deur verspreid was. Deze kort en zit in het midden. Daar was ik erg verrast over toen het apparaat geleverd werd.
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Wijnand 07-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtige vriezer. Handige in te delen. Overzichtelijk, zuinig en toch stoer. Grote sterke laden en een big box waar meerdere broden in kunnen. Handig te openen.

bennie 05-08-2015 Product paar dagen in bezit

ik vind een top product je hoeft niet meer schoon te maken
nofrost dat is top ik ben er heel blij mee
het is echt een aanrader en hij is lekker zuinig

Lis 02-08-2015 Product paar weken in bezit

fantastisch apparaat, had ik eerder moeten kopen. Enorm veel ruimte, handige indeling en deur gaat makkelijk open. Deur openen eenvoudig om te zetten, goed de stappen in handleiding volgen. echt een aanrader!!

Verhoeven 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vrieskast. Eindelijke overzicht na 27 jaar een kist te hebben gehad. Veel meer ruimte dan gedacht. Erg stil en zuinig. Deur gaat makkelijk open.

Ankie 23-07-2015 Product paar dagen in bezit

De vormgeving is strak en tijdloos, de openingshendel van de deur is echter aan de forse kant. De duurzaamheid zal gezien het geleverde kwaliteitsniveau wel snor zitten. De drie bovenste lades blijken geen lades maar neer klappende deurtjes. Handig natuurlijk omdat die op ooghoogte zitten. Maar.....bij geopende toestand van die deurtjes moet de grote deur niet gesloten worden want dan is de boel kapot.
Een waarschuwende sticker op de binnenzijde van de klapdeurtjes lijkt me wenselijk. We houden de komende 25 jaar ons hoofd koel :)

Jamar4748 10-07-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer veel ruimte,geruisloos,zuinig energielabel.
Deurknop zeer praktisch voor mensen met weinig kracht in hun handen.
Alle laden goed bereikbaar en lopen zeer soepel.
Door het no-frostsysteem kun je gemakkelijk zien welk product je nodig hebt !

Mdejong1972 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

super mooie en grote vrieskast
met een handige ijsblokjes maker
dit is echt een aanrader voor iemand die veel berg ruimte wil.
en super overzichtelijk

Jeanne61 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ziet er goed uit, ruim genoeg, deur gaat goed open en dicht ook na verschillende keren achter elkaar openen. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen kast net pas in bezit

Vosvaas 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Perfect laden en bakken systeem gecombineerd. Stil in gebruik. Handige snufjes zoals melding deur open etc. Zeer energiezuinig!

Mette uit Stadskanaal 07-07-2015 Product paar dagen in bezit

Na jarenlang een vrieskist te hebben gehad, nu dus een vrieskast. Fantastisch. Gemakkelijk dingen terug te vinden. Ideaal dat er twee koelelementen in de deur zitten, nooit meer zoeken dus. Speciaal uitgezocht op de A+++ en No-Frost-functie. Door de grootte van de vakken lukt het mij nu ook om een taart in een plastic bewaardoos in te vriezen.

Fam. Vaes 29-03-2015 Product paar weken in bezit

Deze vriezer heeft een fijne indeling waaronder een diepe lade waarin heel veel broden passen. Elke keer als je de vriezer open maakt zie je in 1 oog opslag wat er in ligt door de mooie helder lades/kleppen en de LED verlichting. De vriezer gaat erg licht en makkelijk open met mooie handvat dat je naar je toetrekt (ook meerdere malen achter elkaar). De A+++ geeft natuurlijk een laag energieverbruik!

v beek 18-03-2015 Product paar dagen in bezit

hij super makkelijk en veel ruimte en nog energie zuinig ook handvat is super fijn en de vormgeving is mooi

Mollegie 17-03-2015 Product paar dagen in bezit

Zeer grote en strakke vriezer. Veel ruimte in de vakken. Nette en degelijke deuropener. Wie nu nog ruimte tekort heeft doet iets niet goed.de verlichting boven is zeer handig. trek je een lade open dan heb je voldoende licht en is het nooit zoeken.

Telaar 01-03-2015 Product paar weken in bezit

Een fantastische vriezer! De vormgeving vinden we erg mooi; het comfort is echt heel goed (de deur gaat heel licht open en dicht) en wat we het meest geweldige vinden is dat deze vriezer erg zuinig is, wat mede komt door het no-frost principe.

RalphK2806 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

Goede zeer ruime diepvries voor een goede prijs. TOP product!!
Zeer zuinig
Mooie uitstraling en goede verlichting.