Bosch GSN58EW40 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
360 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 54 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Dirk 31-07-2015

Forse, prima vrieskast. Maar liefst 360 liter !!
Eenvoudig te installeren. Geen moeilijke handleiding.
Na enkele uren al gereed voor gebruik. Daarna heeft de vriezer het snel koud. Werkt probleemloos. Gebruikt erg weinig stroom. (A+++)

Laden zijn plezierig groot. En door deze afmetingen zijn ze makkelijk in te richten en is er overzicht over de inhoud van de la.

Over de duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen. Wel is zeker dat door het overzicht over de laden de vriezer niet lang open hoeft, wat weer besparing van stroom tot gevolg heeft.

Bosch diepvrieskast 21-06-2018

Bediening

Hebben vandaag onze nieuwe Bosch-diepvrieskast laten bezorgen en hebben weer voor een Bosch gekozen vanwege de goede kwaliteit van Bosch-producten uit het verleden en zien reikhalzend uit naar dit kwalitatief hoogstaand artikel

69WdeG 28-02-2015

Mooie vriezer. Heel stil en erg ruim. Nu plek over voor ijsjes deze zomer!.Handige deuropener. Klepjes voor de bovenste vakken zijn minder handig, vergeet ze wel eens dicht te doen maar ze kunnen er ook af en dan is zo'n vak zeker handiger voor dozen van bv pizza of snacks als een lade.
Blij mee!

Caroline 17-07-2018

Bosch GSN58EW40

We zochten een energiezuinige vriezer met meer ruimte dan de drie laatjes die we hadden. De vriezer is met 360 liter meer dan ruim genoeg voor ons gezin. Het model heeft een handige indeling met klapdeurtjes voor de hoogste vakken in plaats van lades en koelelementen in de deur. We hebben de vriezer aangevuld met de ijsblokjeslade: geen gedoe meer met een ijsblokjesvormpje dat door de vriezer zwerft.

Pluspunten

• heel veel ruimte
  • stil
  • energiezuinig

Minpunten

• nog geen ontdekt

Femke 02-07-2018

Diepvrieskast

Hele fijne diepvrieskast.
Erg veel ruimte.
Alleen vind ik de klepjes boven iets minder handig, maar deze kun je er ook afhalen.

Pluspunten

• veel ruimte
  • lampje als hij open gaat

Minpunten

• klepjes bovenste laadjes

Charlotte 27-06-2018

superzuinige diepvries

naar aanleiding van het hoge energieverbruik van onze vorige diepvries nu gekozen voor een superzuinig exemplaar. Het energieverbruik gemonitord en dit stelt absoluut niet teleur in vergelijking met onze twintig jaar oude diepvries.
Deze hoge diepvrieskast biedt voldoende ruimte om de diepvriesspullen kwijt te kunnen.

Pluspunten

• energiezuinig
  • ruimte

Minpunten

• drie vakken met klep

Lia 24-06-2018

Perfecte vriezer, groot, met handige laden en superzuinig

Een perfecte vriezer, degelijk en overzichtelijk door de handige doorzichtige laden. Bovendien is de vriezer superzuinig ondanks zijn grote inhoud (360 liter)

Pluspunten

• zuinig
  • degelijk

jans 14-06-2018

dit wordt onze derde vrieskast van Bosch

Bosch vrieskast : A+++ en heeft functie dat ik hem niet hoef te ontdooien! en dat werkt echt super! Zeker aan te raden. daarom weer een Bosch aangeschaft. En met de 75,00 retour aktie natuurlijk mooie meevaller!
Dus ja voor mij de derde kast : zeker weer een Bosch!

Pluspunten

• zelf ontdooiend
  • A+++

wrijt 12-06-2018

Veel inhoud

De vriezer is zeer vriendelijk in gebruik, het handvat is ideaal. De vriezer is veel ruimer dan ik had verwacht er is voldoende plaats voor alles wat ik in wil vriezen.

Pluspunten

• Ruimte
  • Handvat

Dm 01-06-2018

Vrieskast

Een mooie grote diepvrieskast. Veel volume. Er zuinig zeergoedevprijs kwaliteit verhouding. Mooie grote bigback lade

Wim 02-05-2018

Genoeg ruimte

Gezien de omvang en de praktische indeling met lades en een aantal vaste plekken boven in met klepjes hebben we voor deze vriezer gekozen. Als je niet zo lang bent kun je zo ook redelijk makkelijk bovenin de vriezer komen. En met lades lukt dat niet. Verder is het een goede prijs/kwaliteitverhouding.

h.te Poele 30-09-2017

diepvrieskast

Mooie kast doelmatige en ruime indeling , snel zichtbaar waar zich wat bevindt . Zeer handig t.o.v. 40 jaar oude Liebherr kast

Pluspunten

• no frost
  • doorzichtige laden en kleppen

van kistnaarkast 27-09-2017

Goed indeelbaar

De vormgeving is voor mij net iets aansprekender in de vergelijking met andere kasten. Dat geldt voor de buitenzijde maar zeker voor het binnengebeuren. Door de laden aan de onderkant en de en de vakken aan de bovenzijde kunnen alle producten overzichtelijk opgeborgen worden, een forse verbetering met de vrieskist die we tot nu toe hadden.
Voor mij was daarbij duurzaamheid een belangrijk punt. Met een 3 sterren A moet de energierekening toch zeker een aantal tientjes lager worden.

Pluspunten

• indeling
  • energiegebruik
  • vormgeving

jacky 19-09-2017

mooie grote vrieskast!

onze oude vrieskist van 30 jaar ingeruild voor een grote vrieskast !
het ging ons om de aantal liters (360L) die wij hadden en nodig zijn
en moest betaalbaar en zuinig A+++ zijn!

Pluspunten

• led verlichting
  • gaat makkelijk open

hilde 10-09-2017

grote overzichtelijke diepvries

met een groentetuin heb je een grote diepvries nodig.
deze is zeer overzichtelijk omdat je kunt zien wat er in de lades zit.
energie zuinig vandaar dat de keuze op deze is gevallen.
een leuke actie van Bosch dat je 75 euro terug krijgt bij aankoop van energie zuinige diepvries.

Pluspunten

• goed overzicht en zuinig in gebruik
  • prijs kwaliteit prima

Bosch vrijstaande vriezer 07-09-2017

grote overzichtelijke vrijstaande vriezer

laden zijn overzichtelijk met behulp van led verlichting, makkelijk te openen en natuurlijk energiezuinig, verder grote opslagcapaciteit

Pluspunten

• veel laadruimte
  • energiezuinig
  • mooi uiterlijk
  • betrouwbaar

Bulent 01-09-2017

Perfecte vrieskast

Perfecte vrieskast met goede opslagruimte en kwaliteit. Zeker een aanrader! Voor het huis twee aangeschaft!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Zuinigheid

Fam van Nispen 16-06-2017

Bosch diepvrieskist

Grote inhoud 360 liter, makkelijke deurklink om de deur te openen,stevige lade's die doorzichtig zijn zodat je al je producten kunt zien als je de diepvriezer opent , bovenste lade's zijn klepjes waardoor als je wat kleiner bent ook goed in kunt (met een lade is dit niet te doen) ,temperatuur goed en makkelijk in te stellen, een supervries knop waardoor je producten sneller invriezen en je geen schommelingen in temperatuur krijgt als je veel nieuwe producten in 1 keer invriest, na transport meteen te gebruiken (niets van 24 uur stilstaan ) ,wieltjes onder de kast dat is makkelijk met verplaatsen,keurige afwerking en mooie uitstraling, leuke actie met 75 euro cash back via bosch, a++++ klasse dus beter voor het milieu, goede service en garantie via bosch, in de winkel keurige uitleg en service , goede prijs voor wat je krijgt, ik zou zeggen mooie vrieskast voor een mooie prijs

Pluspunten

• Zie punten in mijn motivatie hierboven

goedmans 02-02-2016
  • Product half jaar in bezit

prachtige vriezer met veel ruimte,alleen jammer van de 3 bovenste vakken daar zit geen lade in maar klepjes die je open klapt,verder een grote lade voor 7 broden ,de invries kapaciteit is wat aan de lage kant,maar 23kg.

sufyan 12-10-2015

Bosch GSN58EW40

Het apparaat ziet er naar behoren uit en voldoet aan de gestelde eisen. Alleen de mechanisme van de handvat van de deur ziet er erg breekbaar uit. Op de afbeelding stond een andere handvat die langer was en over de lengte van de deur verspreid was. Deze kort en zit in het midden. Daar was ik erg verrast over toen het apparaat geleverd werd.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com