Bosch GSN33GW30

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN33GW30 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Ali Barbas 21-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Het is een prachtige diepvries. Lekker ruim en een goede design. Onze eten zijn lekker veilig bij Bosch ingevriesd. Voor de duurzaamheid heb ik een 9 gegeven want we hebben hem nog maar een week, maar ik heb geen twijfel dat hij heel lang mee zal gaan.
Wij zijn er zeer tevreden met het Bosch product.

J.H. Peters 18-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Lekker ruime vrieskast, met mooie transparante laden. Bovendien goed verlicht. En energiezuinig. Ten opzichte van mijn oude vrieskast ga ik 55% minder energie gebruiken. Toch mooi jaarlijks 75€ minder elektriciteitsverbruik.

Marianne Pieterse 14-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Nadat onze vrieskist van Bosch na ruim 25 jaar stuk is gegaan, hebben wij dit keer voor een vrieskast gekozen.
Dit keer niet meer onderin de kist duiken, maar alles netjes in laden. Perfecte indeling met grote en kleine vakken en alles uit onze vrieskist past erin. Ook over het no-frost systeem ben ik enthousiast - nooit meer de heisa van snel ontdooien & schoonmaken voordat de inhoud ontdooit. Het alarm gaat af als je de vriezer té lang openhoudt (is met een simpele toetsdruk weer af te zetten)en bij onverhoopte stroomuitval blijft de inhoud 24 uur gegarandeerd bevroren (mits je uiteraard de deur niet tussentijds opent). Verder zijn de bijgeleverde koelelementen écht fantastisch: tijdens een fietstochtje bleek mijn flesje water uit de kraan, in de koeltas half bevroren te zijn. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Over duurzaamheid kan ik weliswaar geen gefundeerde uitspraak doen, maar de ervaring met onze vorige vriezer (en onze andere Bosch/Siemens apparaten -wasmachine, droger, magnetron, oven, etc.-) is qua duurzaamheid meer dan prima en als er iets aan mankeert, is de service ook snel en goed.
Minpuntje(?): de deur sluit zó goed, dat je de stijl moet vasthouden bij het openen, anders trek je de kast iets van de kant.

B.Kotte 12-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

mooie ruime vriezer, en vooral de extra hoge lade is fijn. de koelelementen in de deur zijn erg praktisch.
Ik geef een 9 en geen 10 omdat de bovenste ruimte van een klep is voorzien en als je er iets uit wilt pakken wat achteraan ligt,is dat wat lastiger als er veel voor ligt.

donguh 27-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Handige en goede overzichtelijke vriezer
alleen een nadeel dat je het display alleen kan zien en bedienen wanneer de deur geopend is.

nieuwe eigenaar van dit prachtapparaat 26-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

prima levering en eenvoudig in het gebruik. Genoeg ruimte. een hongerwinter kan met deze vriezer voorkomen worden.

emynoa 26-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

ben er erg tevreden over. had het eerder moeten doen. heel makkelijk in tedelen en de ijsblokken mooi in de deur super

Thallie 25-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Vrijdag vriezer besteld, en maandagochtend al geleverd. Aangeschaft nadat onze Liebherr het begeven had na 9 jaar. Tot nu toe bevalt ie wel qua vorm, en is ie makkelijk te bedienen. alleen is het nu nog te snel om te beoordelen hoe de vriezer het gaat doen.

Fred Been 25-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Heerlijke ruime vriezer, die een geluidsignaal geeft als de deur blijft openstaan. dit is erg handig met kinderen.
Plus punt de koel elementen zitten apart in een vak in de deur verwerkt.

Liz1963 24-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Vriezer ziet er mooi uit. Handig dat er 2 snelvries vakken in zitten. Makkelijke bediening en is echt erg snel met invriezen. Ben nu bezig met het ontdooien van mijn oude vriezer. Gelukkig hoeft dat niet meer bij deze no frost vriezer!

Denniz1984 22-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

De vormgeving van de vriezer is heel mooi voor een basismodel. Zonde om in de kelder te plaatsen.

De vriezer is groot en van alle gemakken voorzien. Ik heb voor deze vriezer gekozen omdat hij erg zuinig is in gebruik en een flikken netto capaciteit aan kan.

Wij hebben geluk gehad. Wij hadden eigenlijk de GSN33VW30 besteld. Deze versie is gelijk maar dan alleen een extra koude accu en led verlichting. Voor ons geen noodzaak maar wel fijn dat we nu een upgrade hebben. Als dit niet het geval was was het andere model meer dan goed, en zelfs nog iets goedkoper.

Wij zijn tevreden.

adp123 19-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Vrieskist ingeruild voor een vrieskast. Kan alles netjes sorteren in de ruime laden.In de big box passen makkelijk 4 broden.
Vriezer maak weinig geluid.

SVisser 17-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

goede diepvriezer met veel ruimte!
de laden zijn perfect, zeker de big box!
de bovenste twee vakken met kantelfronten zijn minder handig, en de bovenste is aan de achterzijde minder diep, maarja, hier pas je dan ook de inhoud op aan.
als de deur open gaat voel je de vrieskou! en de lamp geeft heel veel licht!

Hansessie 17-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

We hebben deze vrieskast maar een paar dagen, maar de eerste indruk is zeer goed. Mooie voorgeving en goede indeling. Duurzaamheid en verbruik moeten we nog afwachten.

pietertjenaam 19 13-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Zeer tevrede .. goed over zicht.. fijne diepvrieskast...gelukkig geen ijs meer krabben...daar voor hebben wij ook voor deze diepvrieskast gekozren..woj hopen hier nog vele jaren plezier van te hebben..net als onze vorige bosch diepvrieskist

Paulus 53 12-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Voor de gezondheid van de familie een volkstuin begonnen en gekozen voor een milieubewuste vriezer van Bosch !!
Nu mijn volkstuin geoogst en de vriezer al aardig gevuld met deze handige licht lopende lades van deze kast maar vriezen gaat vreselijk snel zonder rijp en condens !!
Oohh wat genot om deze kast in mn bezit te hebben een ware weldaad kan ik u vertellen en had het zeker jaren eerder moeten doen !!
Enorm tevreden en hoop op een lange levensduur van deze prachtige vrieskast met tevens ernaast ook een koelvriescombinatie aangeschaft die precies even hoog is en straalt echte klasse uit
Met vriendelijke groet Paulus

de gelukkige hamsteraar 11-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Na jarenlang een vrieskist te hebben gebruikt is deze
kast met z'n mooie laden héél praktisch . Ik geniet er van en moet mezelf dwingen hem niet steeds even te openen om te bekijken .
Een keurige vormgeving en een bescheiden geluid .
Over de duurzaamheid kan ik uiteraard nog niet oordelen
maar ik heb in het grootste vertrouwen voor Bosch gekozen .

TwanvanKilsdonk 10-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Na ons bezoek aan de winkel leek deze vriezer ons het beste. Vanwege het A+++ label en de grote inhoud en de big-box voor brood leek dit ons een erg goede aanvulling.

melleb 08-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

prima vrieskist en het gemak ervan,no frost dus geen ijsaanslag in de vreizer, hoef niet ontdooit te worden,

huizeBlok 07-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Wij zijn erg tevreden over onze nieuwe vriezer.
Wat erg handig is zijn de transparante laden, zodat de vrieswaren weer snel gevonden zijn. Wat ook heel goed is dat de vriezer enige tijd van spanningsuitval zou kunnen overbruggen. Verder vinden wij vriezer er voor wat betreft design mooi uit zien, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Hoop dat deze Bosch ook weer jaren mee kan.

Opahondje 27-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Zeer goed combinatie prijs / kwaliteit, komt ook degelijk over. Energie zuinig en kast zou gelet op de afmetingen geplaatst kunnen worden bij/in bestaande keukenkast/ inrichting. Ruime kast waarin met de aangeboden laden in verschillende afmetingen / inhoud vol op ruimte is om te voldoen aan uw behoefte.

F Verhulst 25-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Gekocht om goede prijs-kwaliteitsverhouding en vanwege NoFrost-applicatie. Laag stroomverbruik en duurzaamheidslabel biedt voordelen. Wij zijn tevreden over opslagcapaciteit

Timan 23-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Prachtig apparaat die doet wat hij moet doen. Het fijne van dit apparaat is dat je kan zien waar de spullen liggen en dat er ook grotere verpakkingen in passen, zodat de deur niet te lang open hoeft te staan, want dan krijg je al snel een alarm te horen. Echt een aanbeveler.
Over de duurzaamheid is nog weinig te zeggen

blije bezitter 21-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Perfecte indeling door laden met verschillende inhoud, zodat jet grotere en kleinere porties goed kunt verdelen. Eindelijk een vriezer met een lampje, waardoor ook 's avonds (staat in de bijkeuken) er goed zicht is op de inhoud.
Voeg daarbij ook nog eens het feit dat deze vriezer twee keer zo groot is als mijn oude, maar minder energie gebruikt en je begrijpt waarom we na een week al helemaal om zijn!

Ansari 15-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN33GW30

Een handige en zeer energiesparende vriezer. Als restauranthouder raad ik dit eenieder aan. Qua vormgeving is die ook perfect. Niet te groot en ook niet te klein. Perfect!