Liebherr GNEF4335-21

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNEF4335-21 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

G.J. Tijhof 06-02-2021

strakke vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNEF4335-21

Strakke RVS vrieskast met 8 stevige laden. Voldoende ruimte voor een huishouden van vier personen. Alles mooi overzichtelijk in de laden, dus geen klepjes waarachter de producten gepropt worden. Tot vier broden in één lade dus 7 laden voor de overige producten. Na sluiten weer eenvoudig te openen, geen vacuüm! Degelijke strakke kast, blij mee!

Pluspunten

• design
  • anti vacuum
  • met scharnieren tegen de wand te plaatsen.
  • eenvoudige bediening
  • extra garantie, 5 jaar!

Els 04-10-2020

Energiezuinig, handige degelijke lades en fijne handgreep!

Geschreven voor: Liebherr GNEF4335-21

Energylabel A (A+++) De vrieskast ziet er prachtig uit. De indeling is ideaal, praktisch en overzichtelijk.
Standaard wordt er een ijsblokhouder evenals een koelelement meegeleverd. Liebherr geeft 2 jaar garantie en daarnaast nog eens 5 jaar zekerheid. Dit houdt in dat je in die 5 jaar alleen voorrijkosten betaalt en niet voor uurloon en onderdelen betaalt. Je moet je wel even registreren.

Pluspunten

• Zeer energiezuinig A+++
  • Doorzichtige degelijke lades
  • Fijne grote handgreep
  • Prachtige rvs/ zilverkleur
  • Goede garantieservice

Jos en Ingrid 04-09-2020

Stylish, robuust en fluisterstil.

Geschreven voor: Liebherr GNEF4335-21

Stylish omdat het apparaat, zeker in RVS uitvoering, in ieder interieur niet zal misstaan.
Robuust met een slanke "glanzende" uitstraling en fluisterstil waardoor zijn aanwezigheid zich beperkt tot het visuele contact.
Reden van aankoop : na 34 jaar onze Liebherr diepvrieskist ingeruild voor deze vrieskast ingegeven om energiezuiniger te worden want de vrieskist functioneerde nog naar behoren en onze positieve ervaring met een inbouw koel-vriescombinatie van Liebherr. Dat Liebherr gratis een verlengde garantie heeft op onderdelen geeft aan dat zij een hoog vertrouwen in eigen kwaliteit hebben.

Pluspunten

• Stijl en uitstraling
  • indeling en gebruiksgemak