Liebherr GN 2835 - Reviews

A+++
Totale inhoud (netto)
154 liter
Aantal plateaus/lades vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 2835 op Kieskeurig.nl.

Gert 13-02-2021

Klein formaat vrieskast met veel inhoud

Geschreven voor: Liebherr GN 2835

Dit product gekozen vanwege zeer laag energieverbruik. Mooi klein formaat met toch veel inhoud.
Gemakkelijke bediening, als de deur open staat, hoor je een signaal.

Pluspunten

• Energiezuinig A+++
  • Veel inhoud

Arie 21-10-2020

Fijne diepvries in een mooie maat

Geschreven voor: Liebherr GN 2835

We hebben deze diepvries nu een week en hij bevalt goed. Het omzetten van de deur was ook (ondanks de niet al te duidelijke beschrijving) zo gepiept. Fijne degelijke diepvries met genoeg lades voor een gezin van 4. Het is ook fijn dat er een superfrost stand op zit om zo snel producten terug te kunnen koelen. Verder hebben wij heel bewust gekozen voor het no frost systeem zodat wij de diepvries niet hoeven te ontdooien om ijsvorming tegen te gaan. Wij hebben deze aangeschaft als extra diepvries voor in de bijkeuken, de maat is hiervoor perfect!

Mr. T 29-08-2020

Geweldige Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GN 2835

Liebherr is een zeer vertrouwd merk met goede en degelijke producten, Ik heb deze kast gekocht, ondanks het feit dat onze oude diepvrieskast (25 jr. oud ) nog goed functioneerde echter uit energie verbruiks overwegingen overgestapt op een A+++ kast. Hopen hier ook weer vele jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Duidelijke display