Liebherr GN4635-21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN4635-21 op Kieskeurig.nl.

Willem Mulder 26-02-2021

Mooie grote ruimte

Geschreven voor: Liebherr GN4635-21

onze vorige diepvrieskast de Liebherr Comfort heeft na ruim 20 jaar trouwe dienst ruimte gemaakt voor de Liebherr vrieskast met No Vrost.
Deze is ook energie zuinig en de lades bij het naar voren halen blijven horizontaal staan..

Albert van Hal 31-01-2021

Ongeveer zelfde inhoud als de vorige ,laag energie verbruik

Geschreven voor: Liebherr GN4635-21

De vorige was ook een Liebherr diepvries GNP 3376 Index 20 / 001 324 Liter inhoud.
Gekocht in 2005 April. Die had tot 2001 geen problemen. Maar toen begon de ventilator geluid te maken. Toen heb ik naar Liebherr gebeld over het probleem. Toen heb ik van de klanten service en instelling gekregen om handmatig te ontdooien. En dat werkte.
Probleem opgelost. Dat is Service zonder extra kosten. Dit heb ik de laatste zomers toen het zo warm was 2019-2020 nog enkele keren toegepast om dat de ventilator was uit gevallen aangelopen en de diepvries stond op Alarm temp -9 Na een paar keer handmatig te hebben ontdooit ging de ventilator weer draaien.
Maar in oktober 2020 ging de ventilator een huilend geluid te maken.
Dat is overdag niet prettig ,maar nachts helemaal niet.
Maar na bijna 16 jaar. Daarom hebben we weer gekozen voor een Liehherr GN 4635 Comfort 320 liter. We hopen hier nog heel wat jaren onze waren op -18 te kunnen bewaren.
En wat is hij stil. En mooi blauw licht .groeten Albert

Pluspunten

• Bediening gemakkelijk.
  • Achterwand geen stof.
  • Ziet er goed afgewerkt uit.

ben 04-10-2020

Mooie vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GN4635-21

deze kast uitgekozen vanwege de telescopische rails, maar die zitten niet in dit type, werd op verkeerde been gezet door de gebruiksaanwijzing waar wel sprake was van onderhoud aan de rails, eerlijkheidshalve wel melden heb kast niet in het echt gezien. Maar is ook zonder die rails prima en mooie vrieskast !

Pluspunten

• goede uitvoering
  • geruisloos
  • ruime grote lades

Minpunten

• geen telescopische geleiders
  • leek vlg gebruiksaanwijzing wel zo
  • kast niet in echt gezien
  • op afbeeelding en info gekocht
  • ook zonder goede kast