Liebherr GNP3013 - Reviews

Energiebesparing
Type/soort
koelkast-vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP3013 op Kieskeurig.nl.

Smit 02-12-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Na 15 jaren een voorgaande Liebherr diepvries te hebben gehad. Helaas begaf de no frost motor het. Nu weer een nieuwe aangeschaft.

Wesley 22-11-2020

Mooi formaat voor een goede prijs

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Er is er maar 1 die zich bezig houd met koelen en dat is Liebherr.
Om die reden heb ik voor dit merk gekozen. Hik heeft een mooi formaat voor een zeer aantrekkelijke prijs en kan in een koude ruimte staan tot 0 graden.
Een ander merk gaat je deze kwaliteit niet leveren voor dezelfde prijs en hij ziet er ook nog super goed uit. Geen ontdooien meer, energie zuinig en mooie indeling qua lades. Al met al echt een top apparaat die zeker niet misstaat. Ik ben er van overtuigd dat ik jaren lang plezier ga hebben van deze vriezer en met die 5 jaar extra garantie die er momenteel bij gegeven wordt is dat ook wel gegarandeerd.
Ik ben er super blij mee.

• Grootte

Fb 16-11-2020

De beste vriezer!

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Mijn moeder en oma hadden vroeger al een Liebherr vriezer, dus je kunt wel zeggen dat Liebherr al generaties in onze familie zit. Bij onze nieuwe keuken ook een grote Liebherr vrieskast aangeschaft. Wat een genot! Veel opbergruimte in veel lades. De lades gaan soepel en zijn makkelijk schoon te maken. Zeer tevreden over het no frost systeem. Het digitale display is eenvoudig en de vriezer is eenvoudig aan te sluiten. De vriezer is erg stil. Af en toe een geluidje. En de extra 5 jaar garantie na registreren is natuurlijk ook super service.
Ik wil nooit meer een andere vriezer!

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Veel opbergruimte

erna 11-11-2020

viel tegen

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

no frost vriezer GNP 3013 1 maand in huis gehad. viel tegen in vergelijking met ons vorige premium liebherr vriezer GSP 3126, (was geen nofrost) maakte meer geluid, minder zuinig en geen verlichting. ook de onderste la zit geen rem op, trek je er zo uit en ligt dan op de grond.

Pluspunten

• no frost

Minpunten

• geluid, minder zuinig
  • geen verlichting, onderste la glijdt er zo uit

Dorothee 11-11-2020

Sierlijke vriezer met grote inhoud.

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Prachtig apparaat. Net in gebruik genomen maar doet al helemaal wat hij moet doen, vriezen! Zeer solide, groot met veel inhoud maar dit is niet te zien aan de buitenkant, geen lomp apparaat dus, eerder sierlijk. Kwaliteit van buitenkant zie je direct. Maakt erg weinig geluid, helemaal blij mee!

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Mooi om te zien

Leon 08-11-2020

Grote mooie diepvriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Vriezer van Lieherr gekozen omdat ik daarvoor ook al een Lieherr had.
Bovendien voor de Lieherr gekozen omdat deze vriezer in een koude schuur moet staan

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Veel lades

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt

Fam. Verhoek 07-11-2020

Top vriezer, met veel bergruimte

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Met een Liebherr vriezer heb je de top in huis gehaald. Mooi design en praktisch in gebruik. We hadden altijd een vrieskist maar deze is veel overzichtelijker in gebruik

Pluspunten

• goede vormgeving
  • makkelijk schoon te maken

Geurt 23-10-2020

Een apparaat om trots op te zijn.

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Een aanwinst in ons huis door een goede uitstaling en degelijk product. Met een doordachte indeling en voorzien van de nieuwste technieken. Om vele jaren plezier van te hebben door de goede werking van de Liebherr producten.

Pluspunten

• zuinig
  • nieuwste technieken

P.J.L.van Os 19-10-2020

Goede duidelijke weergave van temperatuur,

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

We waren op zoek naar een nieuwe diepvrieskast daar onze oude Indesit veel stroom verbruikte, na een zoektocht op het internet zijn we uitgekomen bij Expert van Dijk in Uden, de verkoper was zeer behulpzaam en vergeleek de verschillende merken en onze wensen, we kwamen uit bij Liebherr GNP 3013 waar we heel tevreden mee zijn mooie kast ,goede uitstraling maar vooral energie vriendelijk gebruik, ik kan eenieder aanraden om bij overstap te kiezen voor Liebherr,

Pluspunten

• laden indeling
  • duidelijke weergave
  • energie zuinig

Minpunten

• hoogte van de kast