Liebherr GNP3013 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP3013 op Kieskeurig.nl.

Frank Talens 09-03-2021

De perfecte comeback van Liebherr!

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

17 jaar geleden kochten wij voor het laatst een Liebherr product. Een koel-vriescombinatie met dubbele compressor. Sterke punten waren de koelcapaciteit, de actuele temperatuur-uitlezing en het toenmalige lage energieverbruik. De geruisloze werking was goed alleen de deurrubbers waren een minder sterk punt. 4 jaar geleden deden we dit apparaat weg vanwege de deurrubbers en kochten toen een koel-vriescombi van een ander groot Duits merk. Dat gaat tot nu toe erg goed, ook met de deurrubbers. Ik aarzelde wel even toen wij op zoek gingen naar een vrieskast.. Weer Liebherr.. of toch niet. Ik heb de vrieskasten van de andere grote merken bekeken in de winkel. Het valt op dat Liebherr nog altijd de betere kunststoffen gebruikt die beter bestand zijn tegen de lage temperaturen. Hardere plastics kunnen eerder knappen als je er niet voorzichtig genoeg mee bent. Als je denkt dat een klepje voor een vriesvak handig is.. Think again! Klepje open laten staan, vergeten, deur dicht doen en KRAK! Daar heeft Liebherr geen last van.. Alle vriesvakken hebben een lade en je krijgt het niet klaar om die te vernielen als je de deur sluit met een lade nog niet geheel ingeschoven.. probeer maar! Mooi dat het display in helderheid regelbaar is. Als de deur net open is geweest, of als er een waarschuwing is, is het schermpje op maximale helderheid. Slim! Dit product van Liebherr is van een zelfde soort prijs als sommige andere bekende Duitse merken. Toch ben ik blij met deze kast omdat hij praktischer is in gebruik. Low-Frost glazen liggers en NoFrost verdamper dus het enige waar wij om hoeven te denken voor jaren lang probleemloos gebruik, is deur sluiten! Niet onnodig open laten staan en zorgvuldig sluiten. (Als de deur langdurig open blijft staan dan komt er ijsvorming in de verdamper en zal het heel lang gaan duren voordat dat ontdooit is, en dus krijg je slechte vriesprestaties als gevolg). De hevel-handgreep zie ik ook nauwelijks (solide uitgevoerd) bij andere merken terug. Goed afgekeken uit de profi-keukens!

Pluspunten

• Stevige hevel-handgreep
  • Goede kunststoffen gebruikt voor de lades
  • Glazen liggers, geen aanvriezendelevensmiddelen
  • De prijs is niet veel hoger dan andere merken

Minpunten

• De actuele temperatuur wordt niet weergegeven
  • De deurrubbers waren in het verleden het probleem
  • Deur altijd goed sluiten blijft een must

Dorothee 04-03-2021

Mooi solide apparaat

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Mooi apparaat, lekker groot en diep, er kan heel veel in! En de vriezer is heel gemakkelijk in te stellen qua temperatuur. De lades voelen wat minder stabiel, ben heel benieuwd of dat goed blijft gaan. De buitenkant is erg solide en de deur lekker zwaar.

Tom 16-01-2021

Mooie stille ruime no frost vriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Mooie smalle vrieskast. Veel ruimte (bijna 260 ltr). Nooit meer ijsvorming en jaarlijks ontdooien door no frost technologie. Goed schoon te houden en doordat ook de fronten niet meer bevriezen goed te zien wat er in de laden zit, zonder dat deze altijd open hoeven om te zoeken. Super eenvoudige bediening. Wel jammer dat er geen lampje in zit. Voor dit apparaat gekozen, omdat we hem op het werk ook al tijden hebben.

• Ruim

Minpunten

• Geen lampje

Ellen 28-12-2020

Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Deze Liebherr vrieskast is een uitstekende keuzen als je opzoek ben naar een vriezer met veel ruimte. Door de overzichtelijke lades kan je veel spullen invriezen, maar hou je goed overzicht om de productie snel terug te vinden.

Pluspunten

• veel ruimte
  • lades zijn prima

Anja. 26-12-2020

Mooie/grote staande diepvries

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Automatische anti vries werkt goed. scheelt een hoop tijd met schoonmaken. Aanvullend is het een aardig zuinige vriezer.

Pluspunten

• zuinigheid
  • anti vries

celi_gert 20-12-2020

Veel vriesruimte, gunstige prijs kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

We hebben deze vriezer gekozen omdat we onze oude onzuinige vriezer wilden vervangen en meer opbergruimte nodig hadden. De specificaties spraken ons aan, Met name vanwege de afmetingen, de opbergruimte, de zuinigheid en de prijs.

Pluspunten

• zuinig en veel ruimte
  • gunstige prijs

GJ 16-06-2021

Veel opbergruimte en stil

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Grote vriezer met voldoende opbergruimte. De vriezer is erg stil en neemt weinig plek in. De no-frost optie maakt het gebruik erg gemakkelijk. Mogelijkheid om kosteloos de garantie met 5 jaar te verlengen geeft het vertrouwen weer.

silvia versteeg 16-06-2021

Mooie fijne vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Het is een hele fijne grote vrieskast met veel opbergruimte erin. De lades zijn groot genoeg ook voor grote artikelen. Bij het aanzetten voor de eerste was de vrieskast heel snel op de temperatuur van min 18 graden. Makkelijk om schoon te houden en neemt weinig ruimte in beslag omdat hij lekker hoog is. De onderste lade is iets kleiner dan de rest maar je houd genoeg ruimte over in de andere lades. Ik raad dan ook echt deze vrieskist aan. Hij is beter dan mijn vorige samsung daar zaten bakken in waar je niet veel mee kon. ben er echt super blij mee dat we voor deze hebben gekozen. OOk de extra vijf jaar garantie is mooi meegenomen.

Pluspunten

• veel lades
  • super vriezen die daarna zelf weer uitschakeld
  • goed schoon te houden
  • no frost

Schaerlaeckens 10-06-2021

Erg goede vriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Net onze 2e Liebherr vrieskast gekocht. Prijs/kwaliteit een van de betere. Erg stille vriezer. De Nofrost werkt super!

Pluspunten

• No Frost
  • Erg stil

Minpunten

• Dit type is wat smaller dan onze vorige Liebherr

Richard 27-05-2021

Uitstekende no frost functie.

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Mooi en goed product met veel Volume en een uitstekende no frost functie.
Ivm aanwezig ventilator geluid niet geschikt voor een verblijfsruimte zoals een woonkeuken /kamer

Pluspunten

• Veel volume
  • No frost

Minpunten

• Ventilator geluid

FM 25-05-2021

Goede en ruime vriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Goede, betrouwbare vriezer met een grote inhoud. Je kunt alles lekker overzichtelijk kwijt door de ruime en diepe lades. De vriezer is ook relatief stil.

Pluspunten

• Relatief stil
  • Ruim
  • Degelijk

Wilco 25-05-2021

Grote vriezer voor acceptabele prijs

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Prijs/kwaliteitverhouding apparaat is prima. Veel ruimte voor een acceptabele prijs. Helder display boven de deur en een handige handgreep waarmee deur makkelijker open gaat. Erg tevreden met onze nieuwe aankoop.

Pluspunten

• handgreep
  • display boven deur

Minpunten

• geen houder ijsblokjes meegeleverd
  • geen koelelementen meegeleverd

Pieter 09-04-2021

Mooie ruime vriezer

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Mooie ruime vriezer met veel lades! Installatie is ook duidelijk en zeer eenvoudig! De no frost functie is een must!

Pluspunten

• Ruimte in de vriezer
  • Veel lades

Peter 08-04-2021

Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

We hadden eerst een liebherr, bij deze begaf de nofrost het. Goed tevreden over dus nu weer een liebherr gekocht

Pluspunten

• Goed produkt

Hans 28-03-2021

Grote overzichtelijke vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

De vrieskast moest in een niet geïsoleerde garage komen. Daardoor de keuze op deze Liebherr gevallen. Overzichtelijke lades en no-frost. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Nu 2 maanden in gebruik, maar geen moment spijt van deze aanschaf.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • No-frost

Ria van breugel 24-03-2021

Diepvrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Ik heb weer een nieuwe diepvrieskast gekost heb mijn andere meer dan 28 jaar gehad en nooit geen problemen hoop met deze ook weer dik tevreden wij zouden hem iedereen aanraden

Pluspunten

• Nooit problemen
  • Stille kast

Ashley 17-03-2021

Fijne ruime vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Mooie ruime vriezer, piept als hij te lang open staat, heeft legplanken voor als je meer ruimte nodig hebt dan de lades. Deur is niet te zwaar en je hoeft niet te hard te trekken om hem open te krijgen.

Pluspunten

• Heel ruim
  • Niet te zware deur
  • No frost
  • Extra legplanken
  • Energie zuinig

Frank 15-03-2021

Liebherr vrieskast.

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Gekozen voor dit apparaat omdat onze vorige (Zanussi) diepvrieskast al naar 2.5 jaar defect ging.
We hebben gekozen voor een Liebherr, ondanks dat een Liebherr het dubbele kost t.o.z.v. onze vorige vrieskast, na het lezen van verschillende positieve reviews over hun oer degelijke producten. Daarnaast was de 7 jaar garantie actie een extra pluspunt om tot de keuze voor een Liebherr te komen.

Pluspunten

• 2 + 5 jaar garantie

Minpunten

• Prijzig

Louis van de Laar 10-03-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Nooit geen problemen, tot nu toe natuurlijk, jammer. Prima diepvriezer geweest in al die 11 jaren. Uiteraard dezelfde aangeschaft. Dank Liebherr.

Pluspunten

• Nofrost

RV 30-01-2021

Liebherr gnp3013 vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP3013

Grote en hoge vrieskast met genoeg lades om je eten gesorteerd te bewaren.

Rustig van geluid en prima koelcapaciteit.

Dit model heeft geen geleiders onder de bakken zitten. Dit maakt dat de bakken bij het uittrekken wat meer geluid maken dan een luxe model met geleiders.

Pluspunten

• Grootte
  • Lades