Liebherr GNP 1956 Premium NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP 1956 Premium NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Estelle 04-09-2022

Overzichtelijke, geluidloze en mooie vriezer

De vorige diepvries van mijn moeder voldeed niet meer, na ontdooien koekte hij snel weer aan. Deze vriezer is geweldig en heeft deze verschijnselen niet. Heerlijk al die laden, ze kan nu haar maaltijden die bij haar bezorgd worden, goed verdelen en heeft goed overzicht. Met 87 jaar ga je niet steeds de deur uit voor boodschappen. Ze is er heel erg blij mee. Wat ook een voordeel is, je hoort hem niet en gaat ook zacht dicht, niet met een knal.

Echt het is een zeer goede aankoop geweest en zeker aan te raden.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Softclose
  • Overzichtelijk

MOI63 29-08-2022

goede vriezer om erbij te hebben

Mooie vriezer, meteen na ingebruikname vriezer flink aan het werk gezet, invriezen ging snel, bediening was begrijpelijk. 7 jaar garantie biedt perspectief.
De vriezer maakt wel veel geluid. Als dit in je keuken is kan het storend zijn.

j***************@h******** 26-08-2022

Mooie diepvries met voldoende inhoud.

Mooie grote diepvries met meerdere lades. De lades verschillen qua inhoud en dat is erg fijn. Diepvries neemt niet veel ruimte in beslag door zijn mooie formaat. Koelt prima en geeft een signaal als de deur niet goed gesloten is.

e********@g******** 31-05-2022

Goede aankoop

Fijne diepvrieskast, veel ruimte en gemakkelijk te bedienen. Het geluid van 41 DB is ook vrij stil.
Goede aankoop.

Pluspunten

• veel ruimte, overzichtelijk

Minpunten

• soms storend geluid van de motor

c******@l****** 21-03-2022

Ruim

Mooie diepvriezer ruime lades.
Deze vriezer maakt niet constant geluid maar als hij geluid maakt is het best aanwezig. De vriezer staat bij ons op een logeerkamer denk dat als er een logè zou zijn het best als vervelend kan worden ervaren. Maar al met al doet hij z'n werk goed.

Pluspunten

• Ruim

Minpunten

• Geluid

r******@c******** 17-03-2022

Een aanrader

Mooier vriezer genoeg ruimte
Zeer stil en zuinig
Snel geleverd door beterwitgoed

Pluspunten

• Stil en zuinig
  • Voldoende ruimte
  • Mooi product

h********************@g******** 02-02-2022

Degelijke en overzichtelijke vrieskast

Bewuste keuze voor een Liebherr vanwege goede kwaliteit en eerdere goede ervaring met het merk.
Deze diepvries voldoet volledig aan onze verwachting: overzichtelijk en goede verdeling van de vrieslades.

Pluspunten

• Overzichtelijk; goede indeling
  • Duidelijke weergave temperatuur

Jörgen 14-01-2022

Liebherr GNP 1956 vrieskast

Na lang zoeken voor deze vriezer gekozen. Past precies in de kelder, ziet er strak uit en bereikte binnen 2 uur de gewenste vriestemperatuur. Gebruiksgemak in een fraai en cool jasje.

Pluspunten

• Strak design
  • Gebruiksgemak
  • Koelt snel

w***********@z******* 03-01-2022

Bevalt nu al goed

Ik heb dit apparaat nog maar net in huis maar ben aangenaam verrast door alle mogelijkheden en de zeer zuinige werking. Kortom, ik ben er erg tevreden mee en heb alle vertrouwen in de goede werking op lange termijn, men geeft tenslotte niet zomaar 7 jaar garantie.

Pluspunten

• automatisch ontdooien
  • Snelheid bij invriezen

d********@k*********** 20-12-2021

Bevalt zeer goed! een aanrader!

Heel overzichtelijk met verlichting en de doorzichtige lades en Liebbherr is gewoon kwaliteit!

f*********@x******** 28-09-2021

Juweel in onze kelder!

Mijn aangeschafte product is de vrijstaande vrieskast LIEBHERR GNP 1956-24. Een van de weinige modellen die precies tussen de hoogste vriezers en tafelmodellen te vinden zijn, nl. ca 125 cm hoog. Precies goed voor ons huishouden van 2 personen en een af en toe logerende dochter! Het voelt als een luxe cadeau om deze mooie vriezer te openen: maar liefst 5 lades met een transparante voorkant en een zeer goede verlichting, t/m de onderste lade. Belangrijk, want hij staat bij ons in een nis in de kelder. Ook de deurgreep was een onverwachte positieve verrassing: deze klikt lekker licht op en hopla, de deur is open, wat met mijn handproblemen zeer welkom is. Het No-Frost systeem draagt dus ook zeker bij tot het gebruiksgemak.
Meegeleverd zijn 2 koelelementen die bij uitstapjes met de koelbox heel handig zijn.

Verder zijn de energiekosten per jaar beperkt. Het gewicht van de kast is iets meer dan 50 kilo, waardoor ik hem alleen ook kan verschuiven mocht dit moeten ivm schoonmaak van de vloer.
De vriezer heeft 2 verstelbare pootjes wat bij ons op de ongelijke keldervloer heel handig bleek te zijn. Ook zitten er aan de achterkant 2 metalen uitsteeksels waarmee de kast tegen een muur kan steunen voor extra stabiliteit. De handleiding is overzichtelijk en compleet, de bediening nog simpeler: stekker in stopcontact, knop aan zetten en hij start met koelen, waarbij je de temperatuur kunt zien aan de buitenkant van de kast.
Wij zijn zeer enthousiast met ons juweel in de kelder en hopen er lang van te gaan genieten!

Pluspunten

• No Frost
  • lichte deurklink
  • bedieningsgemak
  • binnenverlichting
  • verstelbare voorpootjes

Minpunten

• geen verstelbare achterpootjes

p****************@g******** 27-09-2021

Ruime en fijne vrieskast

No frost in een woord geweldig, we zien met de geweldige verlichting nu zo veel makkelijker wat er in de vriezer aanwezig is en de ruime laden geven de ruimte welke we zochten.
De vriezer kan in een onverwarmde (boven 0 graden) ruimte geplaatst worden wat wij ook gedaan hebben. hiermee hebben we nu in de keuken een ruime koelkast geplaatst ( Liebherr KBies 4370-21) zodat vrouwlief de groenten en fruit overzichtelijk heeft inn de keuken en onze nieuwe vriezer in de bijkeuken all ruimte geeft voor onze vriesspullen. Wij zijn happy :-)

Pluspunten

• ruimte
  • bouw kwaliteit
  • verlichting
  • No Frost nooit meer ontdooien

GH 29-07-2021

Goeie aankoop

Super diepvrieskast met goede afmeting en 5 lades. Wij zijn met 2 personen in een huishouden en net meer inhoud als een tafelmodel. Heel tevreden.

Pluspunten

• Goeie afmeting
  • No frost

jetse 14-04-2021

diedvrieskist

liebherr is gewoon een goed product, doch in de folder worden de telescopische rails van de uittrekbare laden aangeprezen van de premium diepvrieskasten .. de premium model die we lieten bezorgen had dit juist weer niet, teleurstelling .... vroeger had je in de brochures op het eind een goed overzicht van alle modellen met alle details wat tegenwoordig word weggelaten, daarom is het goed opletten, maar vind ik dit wel misleidend .

Minpunten

• rubber afdichtstrip sluit deels niet aan
  • misleidende voorlichting in folder
  • m.g.: onjuiste koop keuze
  • lang zoeken voor aanmelden extra garantie

Bakker 12-03-2021

Zeer ruime vrieskast

Gekocht voor in de schuur. Veel opbergruimte en door de doorzichtige lades overzichtelijk in te richten.

Pluspunten

• Ruimte
  • Te gebruiken in de schuur
  • Zuinig

Steven Hakvoort 06-02-2021

Het scherm is goed te lezen , en goed af te stellen.

Ik heb dit product gekocht , om meer producten te waarborgen, voor de kwaliteit en kwantiteit. Voor de service en de garantie .

Pluspunten

• Hij vriest zonder te wachten
  • Hij hoeft geen extra moeite te doen om te koelen

marcor58 28-04-2015

Ik heb spijt van mijn aankoop. Ik ging van een Liebherr met 6 lades naar een Liebherr 5 ladenkast. In de praktijk blijken dat er 4 te zijn, want het no-frost systeem neemt 2/3 van een la in beslag. Heel jammer!