Siemens GS54NAWDV - Reviews

Netto inhoud
327 liter
Steraanduiding
****

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS54NAWDV op Kieskeurig.nl.

Baas 29-08-2020

Een pracht van een vriezer

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

Ook voor het oog een mooie vriezer die zijn werk goed doet. Ruime lades met veel ruimte en een handig ijsblokjes lade voor het maken van kleine ijscubes. Geluid is tot het minimum beperkt en dat is ook wel fijn als hij in een keuken staat. Dus al met al een mooi product van Siemens [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Hennes 01-08-2020

Ruime vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

De vrieskast is ruim en de prijs en kwaliteit is goed er kan veel in spullen in en het geluid hoor je bijna niet

Niels 28-07-2020

Zeer tevreden - super veel vriesruimte

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

In onze nieuwe keuken was te weinig ruimte voor een grote koelkast én vriezer.
We hebben er daarom voor gekozen om een losstaand model in de schuur te plaatsen.

Voorwaarde was dat het een ruime vriezer is waar voldoende ruimte is voor meerdere broden en grotere stukken vlees.
Daar voldoet deze vriezer perfect aan! De bigbox van siemens is ideaal voor grotere stukken vlees. De andere schapjes kun je zelf verschuiven waardoor je een eigen indeling kan maken.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Nog meer ruimte
  • Vriest snel nieuwe etenswaren in
  • Zuinig A+++

Minpunten

• Vrij groot formaat