Siemens GS54NAWDV - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS54NAWDV op Kieskeurig.nl.

Henk 01-02-2021

siemens vriezer

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] alles goed behalve de ysblokjesinrichting: als je iedere dag ys gebruikt (zoals wij) is het oude vertrouwde bakje met ysblokjes gewoon praktischer

Ada Baas 22-01-2021

Echt de beste

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heb de vriezer sinds enkele maanden in gebruik en ik kan nu zeker : jammer dat linies eerder een nieuwe heb gekocht. Het is een mooi voor het oog en een rustige in geluid, top vriezer.

betje 12-01-2021

goed en degelijk

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben tevreden over de diepvries. Online gekocht. Wat ik niet in de gaten had was dat de bovenste 2 kleppen zijn en dus geen laden. Wat ruimte heb ik het idee dat er in de laden 2 broden extra in zouden kunnen dan nu. Als ik opnieuw zou kopen zou ik liever laden hebben..

Anoniem 11-11-2020

Supervriezer

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vrieskast voldoet aan onze wensen. Niet te hoog, niet te laag en ook nog een ijsblokjesmaker erin.

Baas 29-08-2020

Een pracht van een vriezer

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook voor het oog een mooie vriezer die zijn werk goed doet. Ruime lades met veel ruimte en een handig ijsblokjes lade voor het maken van kleine ijscubes. Geluid is tot het minimum beperkt en dat is ook wel fijn als hij in een keuken staat. Dus al met al een mooi product van Siemens

Hennes 01-08-2020

Ruime vrieskast

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

De vrieskast is ruim en de prijs en kwaliteit is goed er kan veel in spullen in en het geluid hoor je bijna niet

Niels 28-07-2020

Zeer tevreden - super veel vriesruimte

Geschreven voor: Siemens GS54NAWDV

In onze nieuwe keuken was te weinig ruimte voor een grote koelkast én vriezer.
We hebben er daarom voor gekozen om een losstaand model in de schuur te plaatsen.

Voorwaarde was dat het een ruime vriezer is waar voldoende ruimte is voor meerdere broden en grotere stukken vlees.
Daar voldoet deze vriezer perfect aan! De bigbox van siemens is ideaal voor grotere stukken vlees. De andere schapjes kun je zelf verschuiven waardoor je een eigen indeling kan maken.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Nog meer ruimte
  • Vriest snel nieuwe etenswaren in
  • Zuinig A+++

Minpunten

• Vrij groot formaat