Liebherr GN 3235-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 3235-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

J. van Engelshoven 15-08-2020

Kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr GN 3235-20

Doet wat voorgeschreven staat in de manual en is te zien op de display.
De indeling is prima en verstelbaar in hoogte.
De temperatuur is verstelbaar via de display (handig)

Pluspunten

• Inhoud
  • 30% minder energievebruik

Henry 05-07-2020

Diepvriezer straalt degelijkheid en kwaliteit uit

Geschreven voor: Liebherr GN 3235-20

Beste diepvriezer ooit gekocht. Apparaat is mooi om te zien (strak en elegant). Wanneer je de deur opent dan voel je de degelijkheid van het gebruikte materiaal en het ontwerp. Led licht is efficiënt, je ziet in een oogopslag wat in de diepvriezer zit. Diepvriezer kan dicht tegen de muur geplaatst worden. Ruimte wordt optimaal benut. Kortom ik ben erg blij met de aankoop

Pluspunten

• Mooi en strak qua vormgeving
  • Weinig geluid
  • Degelijk/robuust en hoge kwaliteit
  • Helder LED licht
  • Functioneel display

Minpunten

• SmartDevice is te koop maar prijzig

R F Houwing 18-06-2020

Optimaal genak

Geschreven voor: Liebherr GN 3235-20

Werkelijk een perfecte vriezer met alle gemak je kan wensen. Zeer zuinig, A+++ en meer inhoud maar slechts ongeveer 3cm dieper dan een standaard kast. Hij kan vrij vlag tegen de muur en heeft een krachtige led verlichting bij het openen van de deur. Door de dikke isolatie is dit een zeer zuinige vrieskast van dit formaat. Geen metalen rooster meer op de achterkant en vrijwel geheel dicht aan de achterzijde. Hierdoor nestelt zich er ook minder stof en is de kans op schade een stuk kleiner (vrijwel nihil) Achter bovenop zitten 2 handgrepen en op de vloer 2 wieltjes. Aan de voorzijde onder 2 verstelbare potjes van puur metaal. Deze zijn vrij klein maar effectief en minder opvallend. Dat geldt ook voor het beluchtings rooster dat bij een dichte deur vrijwel niet opvalt waardoor er aan de voorzijde een strak paneel te zien is met een blauw licht voor de temperatuur indicatie dat rood gloeit bij een te lage temperatuur. Een maal de deur geopend komt er een eenvoudig touche screen in zicht waarin makkelijk een aantal functies in te stellen is, zoals de temperatuur, superfrost enz. Ook als de kast te lang open is en er een temperatuur daling ontstaat komt er een waarschuwing. Ook zonder handleiding wijst dit display al gauw voor zich. De deurrubbers hoop je nooit te hoeven vervangen maar als voormalig verkoper van witgoed weet ik dat het soms voor komt, in dit geval zijn de rubber makkelijk zelf te vervangen. De lades gaan makkelijk in en uit en door de vernieuwde indeling een stuk practicer waardoor de inhoud mede toeneemt. Met n.m. de bovenste lade is hoger waardoor deze veel meer effectief te gebruiken is in vergelijk met de goedkopere modellen. Dit model is iets duurder maar als je kijkt hoeveel zuiniger die is en kijkt naar de electra prijs dan heb je dat al gauw in 3 jaar terug verdient op de electra rekening. Daarvoor heb je een mooiere kast met meer inhoud en zuiniger! en nog eens tijdelijk 7 jaar garantie! ( na 2 jaar alleen de voorrijd kosten) Het is dus een iets grotere uitgave maar die verdien je snel terug en je hebt er meer gemak voor! En liebherr is een merk van kwaliteit. Ze leveren niet voor niets ook aan een ander top merk welke gezien wordt als beste in de markt.!!!
En niet te vergeten de handgreep die zelfs bij een net gesloten deur de vacuüm kracht kan overbruggen waardoor de deur altijd makkelijk te openen is. En door de No-Frost natuurlijk nooit meer ontdooien! Ik heb dit al 20 jaar in gebruik en zou nooit meer anders willen. Ik vond dat altijd een ramp, Dat is met deze kast duidelijk over.

Pluspunten

• laag energie verbruik
  • grotere inhoud dan zijn goedkopere broertjes
  • Led verlichting die echt goed werkt
  • eenvoudig touche screen display
  • goede indeling van de lades

Minpunten

• Handgreep is hoekig, voelt iets minder aan.
  • wieltjes rollen niet makkelijk

Kathy 08-05-2020

Super diepvries

Geschreven voor: Liebherr GN 3235-20

Deze Liebherrdiepvristkast vervangt mijn oude exemplaar die ik heel lang heb gehad. Het no-frost systeem zorgt ervoor dat je nooit zelf hoeft te zorgen voor ontdooien. Levensmiddelen blijven lang goed en hij is super energiezuinig. Kortom een topprodukt.

Hans 25-03-2020

Zuinig en stil

Geschreven voor: Liebherr GN 3235-20

Slechts kort in gebruik, ik heb deze genomen vanwege de geringe geluidsproductie en het lage verbruik. De afwerking is top. Of de Smart Device Box iets gaat toevoegen weet ik niet, die komt later. Informatie hierover is slecht te vinden en staat versnipperd op diverse sites.

Pluspunten

• Stil en zuinig
  • Nofrost

Minpunten

• Duur in de aanscaf
  • Maar 1 koude accu