Liebherr GN3735-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN3735-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Gerdie 07-09-2020

eindelijk een no frost vriezer!

Geschreven voor: Liebherr GN3735-20

Degelijke solide duitse kwaliteit. Geen stofnesten meer door vlakke achterwand. De lage lade is fijn om b.v. kwetsbaar fruit los in te vriezen. Pluspunt zijn ook de glazen schappen waar je (door er een lade uit halen ) meer op kwijt kunt. En last but no least geen gedoe meer met handmatig ontdooien!

Pluspunten

• vlakke achterwand
  • nooit meer handmatig ontdooien

Linda 26-08-2020

Een handig menu en ledlichtje is een mooi bijkomstigheid.

Geschreven voor: Liebherr GN3735-20

Dit is onze derde Liebherr diepvrieskast. Beide andere alleen na 15 jaar trouwe dienst vervangen vanwege minder stroomverbruik en deze laatste ook aangeschaft vanwege no-frost. Tis natuurlijk nog de vraag of we met aanschaf van deze diepvrieskast ook zoveel geluk hebben. Tijd zal het leren...

Pluspunten

• Makkelijke laden
  • Ledlichtje..je hoeft geen lamp aan te maken
  • Zeer makkelijk menu

Minpunten

• Best een grote kast qua inhoud
  • Leverancier heeft onsnietop gratis garantie getipt

Rene 10-08-2020

Een echt kwaliteitsproduct

Geschreven voor: Liebherr GN3735-20

Wij hebben voor een Liebherr product gekozen omdat we weten welke kwaliteit we dan in huis halen. Onze vorige vriezer van Liebherr heeft 18 jaar tot volle tevredenheid gewerkt en heeft elders een 2e leven gevonden. Het was echter een low frost model. We wilden niet meer elk jaar ontdooien en hebben daarom voor dit no frost model gekozen. We hebben zelf de draairichting van de deur gewijzigd. In de handeleiding staat stap voor stap beschreven hoe je dat moet doen. Dit ging heel gemakkelijk en zo kun je dus op de kosten besparen. We kunnen er weer jaren tegen aan.

Pluspunten

• design
  • makkelijk in gebruik te nemen

R. Geertsma 16-07-2020

Fijne vriezer, stil en zuinig!

Geschreven voor: Liebherr GN3735-20

Prachtige vriezer. Hij is stil, zuinig en ruim. We hadden eerst een vriezer van 42 db, maar die was te luidruchtig voor onze open zolder. Dit is echt een aanwinst.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig

Minpunten

• Prijzig

Pluijmers 29-06-2020

Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GN3735-20

Mooi perfect zeer functioneel gemakkelijk in bediening
Zeer overzichtelijk zeer handige lade instellen zeer eenvoudig en overzichtelijk

Ronny 21-03-2020

Super stil

Geschreven voor: Liebherr GN3735-20

Na 22 jaar een Liebherr was deze aan vervanging toe. 4 keer per jaar schoon maken van ijs waren we toe aan een nofrost. Hoop dat deze ook weer zo lang mee gaat.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Stil

Minpunten

• Iets minder ruimte dan de vorige