Liebherr GN 4375 - Reviews

kast
A+++
Netto inhoud
268 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GN 4375 op Kieskeurig.nl.

C. Kraanen 23-07-2020

Prima diepvrieskast en zeer zuinig.

Geschreven voor: Liebherr GN 4375

Prachtige diepvrieskast, met een makkelijke bediening en zeer degelijk. Wat betreft het verbruik, zeer zuinig. Dit is onze 2de diepvrieskast, we hadden al de GNP 4166, maar door de vele groenten- en fruitproducten uit eigen tuin hadden we een capaciteitsprobleem. Dat is nu opgelost. We eten de hele winter gezond uit onze eigen tuin. En dat voor minimale stroom kosten, want die halen we uit zonnepanelen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Zeer zuinig
  • Goede indeling door de doorzichtige laden.
  • Heel stil.

Niels 21-07-2020

Perfecte formaat

Geschreven voor: Liebherr GN 4375

Mooie grote vrieskast. Superzuinig en toch veel capaciteit. Goed geleidende lades, stevig en toch licht materiaal. No frost is zeker een pluspunt.

Pluspunten

• No frost
  • Zuinig

Ben Slegtenhorst 18-07-2020

Top vrieskast met touchscreen

Geschreven voor: Liebherr GN 4375

Zeer goede vrieskast met 8 laden van Liebherr. Wij hebben al 15 jaar Liebherr koelkasten en vrieskasten, tot volle tevredenheid.
Mooi kleuren display met veel functies, waaronder Superfrost voor extra invriescapaciteit. Laden lopen mooi op kogellagers. Onze vrieskast had standaard geen
SmartDevice box. Die kun je voor 89 euro bijbestellen voor een WiFi koppeling met je smartphone.

Aandachtspunt is wel dat de Liebherr NoFrost vriezers toch 1 keer per 2-3 jaar volledig ontdooid moet worden, er vormt zich toch iets ijs rond de voeler van de thermostaat, wat op den duur toch regelproblemen geeft. Kun je gelijk de vriezer een keer helemaal schoonmaken :-).

Pluspunten

• Mooi ontwerp met status LED (blauw/rood)
  • LED licht bij openen deur

Minpunten

• Prijzige vriezer

Frans 28-05-2020

Vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GN 4375

Ik heb een nieuwe liebherr dit is de derde liebherr vrieskast in de 50 jaar die we getrouwd zijn,een heel veilig gevoel 👍

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Heerlijke machine

mark druijven 02-05-2020

kwalitatief produkt

Geschreven voor: Liebherr GN 4375

vandaag de vrieskast 4375-20 ontvangen welke op zolder zijn dienst moest doen, omdat mijn trapgat niet groot genoeg was moest de deur eraf, sowieso moest de deur omgezet worden dus dat moest sowieso. dit gaat erg makkelijk en zit erg degelijk in elkaar, t is absoluut geen ikea produkt. nadat de vrieskast op zolder stond alles gemonteerd en dat ging super makkelijk. hierna de kast 5 uur met rust gelaten om eventuele luchtbellen in t systeem te voorkomen. hierna aan gezet en via de display de gewenste temperatuur ingesteld. super makkelijk en super simpel. via het smartdevice kun je op je telefoon een app zetten die alarm slaat. als iemand de deur niet goed sluit. je kunt ook vanuit de supermarkt aangeven dat je naar huiskomt met een lading diepvries dan zorgt het apparaat dat ie er klaar voor is door de tempratuur alvast te verlagen zodat de spullen sneller op de gewenste tempratuur zijn. eerste indruk top apparaat. wij zijn er blij mee

Pluspunten

• makkelijk om de deur om te zetten
  • smartdevice

Bas 27-02-2020

Erg tevreden

Geschreven voor: Liebherr GN 4375

Gekocht om ons oude tafel model vriezer te vervangen.
Werkt uitstekend en erg blij met de extra ruimte die we nu hebben.

Pluspunten

• Ruimte in de lades
  • Gemak om de lades te openen

Minpunten

• Kostbaar in aanschaf