Liebherr GT 2132-22

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GT 2132-22 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Bihari, Jaan 12-01-2021

leuk design

Geschreven voor: Liebherr GT 2132-22

Leuke Design, vriest goed, je hoort het heel zachtjes bij in werking, maar dat geldt ook voor de koelkast super stil en zuinig in verbruik. Helaas mis ik een binnen verlichting bij dit model en een digitale temp. afleesscherm. voor de rest een prima product.

B Baars 07-01-2021

Heel fijn in gebruik en heel zuinig

Geschreven voor: Liebherr GT 2132-22

Ik heb al een koelkast van Liebherr dat bevalt goed van daar een nieuwe vrieskist van Liebherr en goede service

L. Jonker 29-09-2020

Mooie vormgeving en inhoud

Geschreven voor: Liebherr GT 2132-22

Ik zocht naar een degelijke, duurzame vriezer en daarbij viel Liebherr op (A++). Een mooie aanwinst voor een mooie prijs.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Voordelig in gebruik vergeleken bij de vorige

Minpunten

• schotje in rechter vak zou handig zijn

KJ-Adam 18-03-2020

Compacte vriezer maar toch ruim van binnen

Geschreven voor: Liebherr GT 2132-22

Onze keuken met inbouw apparatuur had een te kleine vriesinhoud. Daarom op zoek gegaan naar een losse vriezer voor in de buitenschuur. Na de eerste oriëntatie ben ik er achter gekomen dat een vriezer voor schuur heel andere vereisten heeft. Deze Liebherr GT-2132-22 heeft volgens de website van Coolblue de geschikte isolatie en vriesvermogen. We wilden niet een grote vriezer hebben en dit formaat is perfect voor onze schuur, zodat genoeg ruimte overblijft voor de fietsen en andere opstal.
Voorkeur ging uit naar een vrieskist, zodat we voor voor invriezen niet gebonden zijn aan de formaten van de plasticdozen van een regulier vrieskast. Dat is altijd passen en meten en je raakt ook veel ruimte kwijt aan al die tussenlagen.
Bij ontvangst was ik blij verrast dat ondanks zijn compactere afmetingen veel ruimte is. De vrieskist is opgedeeld in twee delen en heeft een bovenliggend mandje dat verschuifbaar is over de volle breedte.
Na plaatsen aantal uren laten staan. Vervolgens de stekker ingedaan en de superfrost knop ingedrukt. Ben toen boodschappen gaan doen en bij thuiskomst was het al koud genoeg om de boodschappen op temperatuur te houden.
De vrieskist is niet goedkoop, maar zijn prijs zeker waard.
Als verbeterpunt zou de kabel voor electriciteit een halve meter extra langer mogen.

Pluspunten

• Goede inhoud met compacte buitenmaat
  • Snel op bedrijfstemperatuur

Minpunten

• Duurdere dan andere vrieskisten, maar zeker waard
  • Korte voedingskabel.