Liebherr GT 3632

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GT 3632 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Rinus 21-11-2020

Beste Diepvries

Geschreven voor: Liebherr GT 3632

Fantastische diepvries, mooi overzichtelijk, goede vries mogelijkheid, makkelijk in gebruik, super goede verlichting, en energie zuinig.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • overzichtelijk

Minpunten

• geen

Janny 17-10-2020

Liebherr vrieskist GT 3632-22 comfort

Geschreven voor: Liebherr GT 3632

Ik heb deze Liebherr vrieskist gekocht omdat ik al jaren liefhebber ben van het merk Liebherr.
Het merk Liebherr doet namelijk waar het voor staat en is altijd betrouw gebleken. Het maakt niet uit waar je je Liebherr diepvries neerzet ook onder de 10 graden blijft dit merk goed vriezen. Verder kan je de binnenruimte van de vrieskist overzichtelijk en naar eigen smaak inrichten mede met behulp van bij passende mandjes en scheidingswand. Het ontdooien en schoonmaken gaat ook gemakkelijk met lekwaterstop en lekwater kan opgevangen worden met het scheidingswandje/invriesplateau. Verder is deze Liebherr vrij geluidloos. Liebherr vrieskist is mijn inziens een echte aanrader en voor mij de Mercedes onder de vriezers.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Ontdooistop en opvangbak voor lekwater

Minpunten

• Geen temperatuur display

Tahir 06-10-2020

Lienherr gt363222 vrieskist

Geschreven voor: Liebherr GT 3632

Het is een super apparaat? Kwaliteit prijs verhouding is goed. Wij hebben er plezier van. Enigste mijn punt is dat er twee mandjes bij zitten ipv 3.

Pluspunten

• Formaat is goed
  • Uiterlijk

Minpunten

• Te weinig hang mandjes

jmoorman 28-09-2020

enige machine die goed in de schuur kan -

Geschreven voor: Liebherr GT 3632

zonder zorgen in de schuur( tot -15 ) - is iets heel unieks - bijna geen enkele vriezer of koelkast werkt met een omgevingstempeatuur onder de 10 graden - super blij mee !

Pluspunten

• zware kwaliteit
  • tot - 15 buiten temperatuur

Con 31-07-2020

Vrieskist

Geschreven voor: Liebherr GT 3632

Groter dan ik dacht maar de vrieskist is degelijk. Bewust gekozen voor een vriezer zonder laden....Vriezer is bijna geluidloos.

Pluspunten

• stil
  • degelijk

Minpunten

• neemt wat meer ruimte in beslag dan een kast
  • nog niet ontdekt