Liebherr GT 2632 Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GT 2632 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Richard 30-07-2020

dhr

Geschreven voor: Liebherr GT 2632 Comfort

Specificaties zijn goed, en toen we een model gezien hadden in de winkel waren we verkocht. Het straalt kwaliteit en degelijkheid uit.

Nu al weer in gebruik en kan vertellen vriest geweldig is fluister stil en dicht doen van de deksel voelt aan als een kluis.

TOP.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Geluid

Minpunten

• niet gevonden

Mil 27-07-2020

Liebherr diepvrieskast gt2632

Geschreven voor: Liebherr GT 2632 Comfort

Goed, ruim en stil zowel binnen in huis als in de garage te plaatsen. Geluid van het motor is geruisloos.
Zeer tevreden.

Geert 23-05-2020

compacte vrieskist met veel ruimte

Geschreven voor: Liebherr GT 2632 Comfort

deze vrieskist gekozen om zijn compacte vorm en toch een hoop ruimte en deze vrieskist kan in de schuur en mocht het daar koud worden dan slaat deze niet af. Deze vrieskist aangeschaft daar drie vrieslades te weinig was, daar mijn vriendin uit Afrika komt en toch af en toe etenswaren uit dat wereld deel eet en nu kunnen we deze invriezen

Pluspunten

• mooi uiterlijk, compact
  • veel ruimte/
  • twee mandjes
  • invriesplateau

Minpunten

• niet van toepassing