AEG A72010GNW0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG A72010GNW0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

SP 20-10-2017

Dus geen NoFrost

Geschreven voor: AEG A72010GNW0

"Dankzij NoFrost, de beste technologie tegen ijsvorming, weet u zeker dat uw diepvrieskast nooit ontdooid hoeft te worden". Dus niet!!!!

De vriezer valt telkens in storing. Monteur geeft aan dat we toch regelmatig de vriezer moeten ontdooien, en dat was nou net wat we niet meer wilden. Binnen 3 jaar 4 keer in storing gevallen. Weeer met de hele inhoud in de auto naar mijn ouders om de wachttijd van de AEG monteur (2 tot 3 dagen) te overbruggen. Gelukkig waren we op dat moment telkens thuis en hadden mijn ouders voldoende ruimte in de vrieskist, anders had ik de inhoud ook nog weg kunnen gooien.

Product voldoet absoluut niet aan de belofte van AEG.

Maar inmiddels hoef ik hem inderdaad niet meer te ontdooien, vervangen door een Bosch. Hiervan hebben we al jaren een koel/vriescombinatie met NoFrost. Draait als een zonnetje en nog nooit ontdooid; geweldig.

Pluspunten

• mooie lades die soepel op een rail systeem lopen

Minpunten

• Geen NoFros, voldoet niet aan belofte AEG
  • matige constructie aan de buitenzijde