Bosch GSN54AW40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN54AW40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Meertje1 27-01-2016
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Heb deze super diepvrieskast inmiddels een jaar. Geweldig! Nog steeds bijzonder tevreden met deze aankoop. Heel veel ruimte. IJsblokjes toch wel handig. De eerste maanden vond ik het een beetje onzin, maar met een feestje maak ik een voorraadje ijsblokjes. Dat is dan wel weer handig. Ik zou graag de mogelijkheid hebben om het geheel er uit te halen, zodat de ruimte benut kan worden. Heb je ijsblokjes nodig, kan je het er weer inzetten. Dat is misschien weer iets voor een nieuw model.
Ik ben in ieder geval heel erg blij met deze diepvries.

Meertje1 09-10-2015
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Na een jaar kan ik alleen maar zeggen: prima aankoop en een prima diepvries. Voldoet aan al mijn verwachtingen. Klein ergernisje (niet de moeite waard) is dat de twee kleppen bovenin makkelijk open vallen. Wat heel fijn is, dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel in kan.
Geweldige vriezer.

MACE 04-01-2016

Graag wilde ik weten of de vriezer een waterreservoir heeft voor de ijsblokjesmaker?
Zodat ik geen nieuwe waterleiding hoeft aan te leggen hiervoor ?

Meertje1 23-03-2015
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Heb de vriezer nu een half jaar. Ben nog altijd dik tevreden. De ijsblokjesmaker is wel grappig, maar niet echt noodzakelijk. Al met al na 6 maanden nog steeds erg blij met deze aankoop.

agram 29-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Prima diepvries, veel ruimte, handige indeling (o.a.1 hele grote la, handig voor grote taarten; klepjes in bovenste 2 gedeelten;) goed afsluitbaar, stil, leuke ijsblokjesmaker.

GU17902 23-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Ruime (grote box), mooie, energiezuinige vrieskast, wij gezin met 5 personen moeten nog wennen aan de hoeveelheid opslagruimte, helaas is het bovenste klepje al afgebroken omdat 1 van de kinderen vergeten was het klepje dicht te doen voordat ze de deur dicht deed.

Meertje1 10-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Omdat ik een energiezuinige, grote en handige vrieskast zocht, ben ik erg lang bezig geweest om te vergelijken. Uiteindelijk kwam ik na een gedegen onderzoek uit op deze prachtige vrieskast. Ik heb hem vandaag aangesloten en ga vanavond de kast vullen. Wat een verschil met mijn oude vrieskast. Mooie dikke wanden, makkelijke bediening. Zo te zien, gaan de diepvriesspullen, die uit mijn oude kast komen, er gemakkelijk in. Wat een ruimte!!!!!! Een leuk aardigheidje is de ijsblokjesmaker. Heb ik niet beslist nodig, maar we zullen zien of het een nuttige aanvulling is. Ik vind zelf, dat het veel ruimte inneemt. Maar volgens de gebruiksaanwijzing kan het er uitgenomen worden. Voor mij geen doorslaggevend iets. Wel doorslaggevend is het lage stroomverbruik en de enorme ruimte!!!

zonjee 04-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Plug and play. Zo simpel. 7 grote mooie en overzichtelijke lades. Temperatuur makkelijk instelbaar. No frost. Wat wil je nog meer?

Willemsen36 01-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Wij hebben nu de vrieskast een paar dagen in gebruik en zijn zeer tevreden. Vriest uitstekend. Weer een Bosch apparaat gekozen nadat onze vrieskist van 21 jaar oud het begeven had. Verder zijn de laden ruim en goed doorzichtig en ook de ijsblokjesmaker is ideaal.

Brunt 13-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Sinds een paar dagen in het bezit van de Bosch GSN54AW40.
Gekocht vanwege A+++, dus we gaan er van uit dat we hiermee veel stroom gaan besparen.
De vormgeving vinden we mooi met ruime lades.
Minpuntje vinden we dat de deur moeilijk te openen is vanwege de goede afsluiting.
Zeker voor kinderen lukt het bijna niet.
Ook vonden we het lastig te zien of de juiste temperatuur al is bereikt. We stelden bij het begin in dat we -18 graden wilden en daar bleef de vermelding de hele tijd op staan.
Maar verder gaan we er van uit dat we nog jaren met deze vriezer vooruit kunnen.

Willem J1961 01-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Een ontzettend strak apparaat; keurig afgewerkt van binnen en buiten en stil. Het is wel een behoorlijk gewicht als je hem de trap af moet transporteren naar de kelder. Laat maar zeggen, zeer degelijk gebouwd.

Tav de levering: besteld bij Modern.nl om 22:50 uur, volgende dag voor 10:00 geleverd!

Chaabani 27-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Geweldig apparaat ondanks dat ik hem nog maar een paar weken heb.
Veel ruimte en flexibel in gebruik dmv verschillende bakken van verschillende formaten en meerdere glazen legplaten. Antifrost werkt perfect en je kan ieder gewenste temp instellen zonder dat er ijsklonten ontstaan. Makkelijk schoon te maken als laatste ijsklontjes bakje voor een lekkere smoothie is top.

sini. 17-07-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Ik kan jammer genoeg aan de buitenkant niet de temp. zien.
En als ik de diepvriesprod. in de vriezer doe vanuit de andere diepvr. blijven de laden niet doorzichtig hoe snel ik het ook doe.

Jano72 30-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Ik vind het een mooie grote vriezer, overzichtelijke en grote lades en daardoor voldoende ruimte voor ons gezin met opgroeiende kinderen.

Jano

Guido28 02-04-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

We zijn erg tevreden over onze nieuwe vrieskast. Vooral de bigbox vinden we helemaal super. Er passen wel 8 broden in deze la.....Ook de 2 bovenste vakken met een klep vinden we erg makkelijk, want je kan daar met veel gemak de grote dozen (bijv pizza) makkelijk inschuiven.
Er zit ook een alarm op de deur die afgaat als de deur langer dan een minuut openstaat. Dit houd je scherp en oplettend. Ook de binnenverlichting vinden we makkelijk.
De ijsblokjesmaker vinden we meer naam dan daad, maar het werkt wel enigszins.
De vrieskast is erg makkelijk in het gebruik. Zonder de handleiding te hebben gelezen hebben we de vriezer goed in kunnnen stellen.
We vinden het jammer dat de scharnieren aan de buitenkant zitten, dit had mooier weggewerkt kunnen worden.
No-frost systeem werkt echt. De matige ijsvorming die ontstaat als je de deur open hebt gehad is de volgende keer dat je de deur opent weer verdwenen.

Lucas Sreve 06-03-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Mooie grote vriezer, inhoud overzichtelijk en goed bereikbaar. Klimaatklasse SN-T met vermelding dat volgens Bosch een goede werking tot 5 graden omgevingstemperatuur geen probleem is. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen,maar ik ga er vanuit dat ook dit geen probleem is.

Anjou007 02-03-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Prima ding ,mooi ruim zuing het is echt voor deze tijd , geen geluid ,het is echt om aan te raden ,vooral met met stroomverbruik van 187 kw , das gwoon lekker, succes .

Frostie 23-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Het is een vriezer met grote invriescapaciteit en logische vakverdeling.
Handig is de verlichting en het alarm wanneer de deur te lang open blijft staan.
En wat een erg groot pluspunt is is de No-Frost functie waardoor je dus niet om de zoveel tijd je vriezer moet ontdooien.

Kortom, ik ben zeer tevreden over deze grote en zuinige vriezer!!

Kornelis Smit 19-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Wij zijn erg gelukkig met de snelle levering van deze robuuste diepvrieskast. Het is een groot apparaat maar door de wieltjes aan de achterkant goed te hanteren. Hij ziet er strak en met het logo op de deur, modern uit.
1 klein aandachtspuntje; van de bovenste 2 vakken kan je de klepjes die er voor zitten vergeten dicht te doen en dan komt de deur er tegen aan als je die sluit, zou een keer schade door kunnen ontstaan ......
Qua duurzaamheid ziet hij er erg goed afgewerkt uit en dat gecombineerd met het A+++ label denken wij er veel en lang plezier van te hebben.

Grieries 19-02-2014

Mooie energiezuinige diepvries.
Lekker groot en met mooie doorzichtige laden.
No frost, dus niet meer ontdooien (hadden we bij onze vorige nogal eens last van).
Volgens de papieren een A+++ hier kunnen wij echter nog niets over zeggen, maar is wel de reden geweest dat we voor deze diepvries hebben gekozen.

Niyo 17-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Wij hebben Bewust voor deze Bosch diepvries gekozen.

De Bosch GSN54AW40 heeft niet te veel toeters en bellen. Aan uit knop en graden instellen.

De diepvries is mooi afgewerkt. Laat zien dat het een vrieskast is.

Deze diepvries heeft enorme ruimte, is zéér zuinig in verbruik en ook nog eens NO-frost, dus nooit ijs schrapen.

+ heel gemakkelijk ijsblokjes met de ijstwister.

math58 15-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Ik had een diepvriekist van 370 ltr,deze maakte ik ieder half jaar schoon en vond dan allemaal spullen onderin die te oud waren,ook bleek ik bepaalde spullen zoveel voorraad te hebben dat we nog een jar zeker vooruitkonden
ik had al ban alles geprobeerd om de kist overzichtelijk te houden,door te werken met dozen,maar het bleef onoverzichtelijk
ik wist van het bestaan van vrieskasten,en hoorde alleen maar egatieve verhalen over klein,vastvriezen van lade's
nu liep ik toevallig tegen deze vrieskast aan in de winkel en toen ik hem opendeed leek hij me toch ruim genoeg,verder was er het niet meer hoeven ontdooien
Thuis nog eens op internet gaan zoeken,maar waar ik ook zocht de afmetingen van de lades kon ik nergens vinden,bij deze wil ik ze jullie geven.
boven zitten 2 kleppen dus geen lades deze zijn 15 cm hoog 50 cm breed en 50 cm diep,nog wel even opmerken dat de bovenste helemaal achteraan schuin loopt.
daarna komen 2 lades inwendig 50x50 cm en hoog 20cm
hier weer een opmerking dat een lade voorzien is met een ijsblokjesmaker,deze is vrij groot 35 cm lang 10 cm breed en 18 cm hoog als je ectra plaats nodig hebt kan deze makkelijk eruit genomen worden,maar hij functioneert leuk dus bij ons is hij blijven zitten
daarna komt een grote pizza lade die 50x50x26 cm is,deze hoogte is net voldoende om de standaard supermarkt pizza's rechtop te plaatsen,
hierna komt nog een la van 50 x50 x 20cm
en onder zit en iets kortere la van 50x33x 20 cm
dus 2 kleppen van 50x50x15
3 lades van 50x50x20
1lade van 50x50 x26
en 1 lade van 50x32x20

ik heb alles van mijn grote diepvries kunnen overlade naar deze,en je hebt direkt een heel goed overzicht.

de duurzaamheid heb ik niet beoordeeld,maar bosch heeft een goede naam,daarom heb ik ook niet naar merken gekeken waar ik nog nooit van gehoord had .

jeroen paulus 12-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

De diepvriezer is schitterend vormgegeven!!
Verlichting van binnen is van ledlicht gemaakt en hierdoor heel helder. Verder is er veel ruimte gecreerd in de vriezer. Voor grote producten is er Bigbox en hier kunnen veel spullen in.
En het A+++ label is natuurlijk voor energiebesparing!!!
Op dit moment het zuinigste in gebruik.
TOP Product

Annemiek1965 12-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

We zijn erg blij met deze vrieskast. Wat een overzicht vergeleken met een vrieskist. Mooie grote vakken en laden, een ijsblokjesmaker. Duidelijke uitleg in het boekje hoe je het best de vrieskast kan gebruiken. Als je de deur opentrekt heb je gelijk in de hele kast licht. Ook blij met de koelelementen in de deur. Bovenin een vak om alles snel in te vriezen.

fam.van den Boom 06-02-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

De vrieskast is heel royaal(323 liter),maar ook erg overzichtelijk met 7 praktische en transparante laden.
Voorts is de kast erg zuinig, klasse A+++, en heeft hij een no frost systeem.Ook maakt hij nauwelijks geluid.
Qua vormgeving is het een echt design model.

ydnew1791 27-01-2014
Geschreven voor: Bosch GSN54AW40

Een mooi ogende vrieskast met verbazend veel overzichtelijke opslagruimte.
Een deur die met weinig kracht open gaat, en in de vriezer een mooie verlichting, zodat ik in één oogopslag kan zien wat er zich in de doorschijnende lades bevind. Het is op zich al een hele zuinige vriezer, maar zo hoeft de deur steeds maar heel even open. Dat de binnenkant niet aanvriest, en ik dus de vriezer niet meer hoef te ontdooien vind ik een enorm pluspunt. Ik ben erg blij met deze aanwinst.