Bosch GSN54AW40 - Reviews

A+++
Netto inhoud
323 liter

Meertje1 27-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Heb deze super diepvrieskast inmiddels een jaar. Geweldig! Nog steeds bijzonder tevreden met deze aankoop. Heel veel ruimte. IJsblokjes toch wel handig. De eerste maanden vond ik het een beetje onzin, maar met een feestje maak ik een voorraadje ijsblokjes. Dat is dan wel weer handig. Ik zou graag de mogelijkheid hebben om het geheel er uit te halen, zodat de ruimte benut kan worden. Heb je ijsblokjes nodig, kan je het er weer inzetten. Dat is misschien weer iets voor een nieuw model.
Ik ben in ieder geval heel erg blij met deze diepvries.

Meertje1 09-10-2015 Product jaar of meer in bezit

Na een jaar kan ik alleen maar zeggen: prima aankoop en een prima diepvries. Voldoet aan al mijn verwachtingen. Klein ergernisje (niet de moeite waard) is dat de twee kleppen bovenin makkelijk open vallen. Wat heel fijn is, dat er heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel in kan.
Geweldige vriezer.

Meertje1 23-03-2015 Product half jaar in bezit

Heb de vriezer nu een half jaar. Ben nog altijd dik tevreden. De ijsblokjesmaker is wel grappig, maar niet echt noodzakelijk. Al met al na 6 maanden nog steeds erg blij met deze aankoop.

agram 29-09-2014 Product paar weken in bezit

Prima diepvries, veel ruimte, handige indeling (o.a.1 hele grote la, handig voor grote taarten; klepjes in bovenste 2 gedeelten;) goed afsluitbaar, stil, leuke ijsblokjesmaker.

GU17902 23-09-2014 Product maand in bezit

Ruime (grote box), mooie, energiezuinige vrieskast, wij gezin met 5 personen moeten nog wennen aan de hoeveelheid opslagruimte, helaas is het bovenste klepje al afgebroken omdat 1 van de kinderen vergeten was het klepje dicht te doen voordat ze de deur dicht deed.

Meertje1 10-09-2014 Product paar dagen in bezit

Omdat ik een energiezuinige, grote en handige vrieskast zocht, ben ik erg lang bezig geweest om te vergelijken. Uiteindelijk kwam ik na een gedegen onderzoek uit op deze prachtige vrieskast. Ik heb hem vandaag aangesloten en ga vanavond de kast vullen. Wat een verschil met mijn oude vrieskast. Mooie dikke wanden, makkelijke bediening. Zo te zien, gaan de diepvriesspullen, die uit mijn oude kast komen, er gemakkelijk in. Wat een ruimte!!!!!! Een leuk aardigheidje is de ijsblokjesmaker. Heb ik niet beslist nodig, maar we zullen zien of het een nuttige aanvulling is. Ik vind zelf, dat het veel ruimte inneemt. Maar volgens de gebruiksaanwijzing kan het er uitgenomen worden. Voor mij geen doorslaggevend iets. Wel doorslaggevend is het lage stroomverbruik en de enorme ruimte!!!

zonjee 04-09-2014 Product paar dagen in bezit

Plug and play. Zo simpel. 7 grote mooie en overzichtelijke lades. Temperatuur makkelijk instelbaar. No frost. Wat wil je nog meer?

Willemsen36 01-09-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben nu de vrieskast een paar dagen in gebruik en zijn zeer tevreden. Vriest uitstekend. Weer een Bosch apparaat gekozen nadat onze vrieskist van 21 jaar oud het begeven had. Verder zijn de laden ruim en goed doorzichtig en ook de ijsblokjesmaker is ideaal.

Brunt 13-08-2014 Product paar dagen in bezit

Sinds een paar dagen in het bezit van de Bosch GSN54AW40.
Gekocht vanwege A+++, dus we gaan er van uit dat we hiermee veel stroom gaan besparen.
De vormgeving vinden we mooi met ruime lades.
Minpuntje vinden we dat de deur moeilijk te openen is vanwege de goede afsluiting.
Zeker voor kinderen lukt het bijna niet.
Ook vonden we het lastig te zien of de juiste temperatuur al is bereikt. We stelden bij het begin in dat we -18 graden wilden en daar bleef de vermelding de hele tijd op staan.
Maar verder gaan we er van uit dat we nog jaren met deze vriezer vooruit kunnen.

Willem J1961 01-08-2014 Product paar dagen in bezit

Een ontzettend strak apparaat; keurig afgewerkt van binnen en buiten en stil. Het is wel een behoorlijk gewicht als je hem de trap af moet transporteren naar de kelder. Laat maar zeggen, zeer degelijk gebouwd.

Tav de levering: besteld bij Modern.nl om 22:50 uur, volgende dag voor 10:00 geleverd!

Chaabani 27-07-2014 Product paar weken in bezit

Geweldig apparaat ondanks dat ik hem nog maar een paar weken heb.
Veel ruimte en flexibel in gebruik dmv verschillende bakken van verschillende formaten en meerdere glazen legplaten. Antifrost werkt perfect en je kan ieder gewenste temp instellen zonder dat er ijsklonten ontstaan. Makkelijk schoon te maken als laatste ijsklontjes bakje voor een lekkere smoothie is top.

sini. 17-07-2014 Product paar dagen in bezit

Ik kan jammer genoeg aan de buitenkant niet de temp. zien.
En als ik de diepvriesprod. in de vriezer doe vanuit de andere diepvr. blijven de laden niet doorzichtig hoe snel ik het ook doe.

Jano72 30-04-2014 Product maand in bezit

Ik vind het een mooie grote vriezer, overzichtelijke en grote lades en daardoor voldoende ruimte voor ons gezin met opgroeiende kinderen.

Jano

Guido28 02-04-2014 Product paar weken in bezit

We zijn erg tevreden over onze nieuwe vrieskast. Vooral de bigbox vinden we helemaal super. Er passen wel 8 broden in deze la.....Ook de 2 bovenste vakken met een klep vinden we erg makkelijk, want je kan daar met veel gemak de grote dozen (bijv pizza) makkelijk inschuiven.
Er zit ook een alarm op de deur die afgaat als de deur langer dan een minuut openstaat. Dit houd je scherp en oplettend. Ook de binnenverlichting vinden we makkelijk.
De ijsblokjesmaker vinden we meer naam dan daad, maar het werkt wel enigszins.
De vrieskast is erg makkelijk in het gebruik. Zonder de handleiding te hebben gelezen hebben we de vriezer goed in kunnnen stellen.
We vinden het jammer dat de scharnieren aan de buitenkant zitten, dit had mooier weggewerkt kunnen worden.
No-frost systeem werkt echt. De matige ijsvorming die ontstaat als je de deur open hebt gehad is de volgende keer dat je de deur opent weer verdwenen.

Lucas Sreve 06-03-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie grote vriezer, inhoud overzichtelijk en goed bereikbaar. Klimaatklasse SN-T met vermelding dat volgens Bosch een goede werking tot 5 graden omgevingstemperatuur geen probleem is. Over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen,maar ik ga er vanuit dat ook dit geen probleem is.

Anjou007 02-03-2014 Product paar weken in bezit

Prima ding ,mooi ruim zuing het is echt voor deze tijd , geen geluid ,het is echt om aan te raden ,vooral met met stroomverbruik van 187 kw , das gwoon lekker, succes .

Frostie 23-02-2014 Product paar weken in bezit

Het is een vriezer met grote invriescapaciteit en logische vakverdeling.
Handig is de verlichting en het alarm wanneer de deur te lang open blijft staan.
En wat een erg groot pluspunt is is de No-Frost functie waardoor je dus niet om de zoveel tijd je vriezer moet ontdooien.

Kortom, ik ben zeer tevreden over deze grote en zuinige vriezer!!

Kornelis Smit 19-02-2014 Product paar dagen in bezit

Wij zijn erg gelukkig met de snelle levering van deze robuuste diepvrieskast. Het is een groot apparaat maar door de wieltjes aan de achterkant goed te hanteren. Hij ziet er strak en met het logo op de deur, modern uit.
1 klein aandachtspuntje; van de bovenste 2 vakken kan je de klepjes die er voor zitten vergeten dicht te doen en dan komt de deur er tegen aan als je die sluit, zou een keer schade door kunnen ontstaan ......
Qua duurzaamheid ziet hij er erg goed afgewerkt uit en dat gecombineerd met het A+++ label denken wij er veel en lang plezier van te hebben.

Grieries 19-02-2014 Product paar weken in bezit

Mooie energiezuinige diepvries.
Lekker groot en met mooie doorzichtige laden.
No frost, dus niet meer ontdooien (hadden we bij onze vorige nogal eens last van).
Volgens de papieren een A+++ hier kunnen wij echter nog niets over zeggen, maar is wel de reden geweest dat we voor deze diepvries hebben gekozen.

Niyo 17-02-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben Bewust voor deze Bosch diepvries gekozen.

De Bosch GSN54AW40 heeft niet te veel toeters en bellen. Aan uit knop en graden instellen.

De diepvries is mooi afgewerkt. Laat zien dat het een vrieskast is.

Deze diepvries heeft enorme ruimte, is zéér zuinig in verbruik en ook nog eens NO-frost, dus nooit ijs schrapen.

+ heel gemakkelijk ijsblokjes met de ijstwister.