Bosch GSN58AW40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 217 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GSN58AW40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MJGM 25-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Mooie vriezer met sierlijke BOSCH letters op de deur. Handige indeling met een paar grote lades en ijsblokjes dispenser.
Deur gaat wat zwaar open. Ziet er verder degelijk uit.
Verder erg stil.

Annaverina 19-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Het is een hele fijne, zeer zuinige vrieskast met veel ruimte!
Doordat de lades en 'planken' doorzichtig zijn (van kunststof en glas) is de kast zeer overzichtelijk gemaakt.
De ijsblokjesmaker en de koelelementen in de deur zijn handig.
De deur is makkelijk open te maken als je een kort rukje aan het handvat geeft, dan schiet hij snel uit de onderdruk.
En je hoeft de kast niet meer te ontdooien, dat vind ik een groot gemak!
Verbeterpuntje vind ik de klepjes van de bovenste drie invriesvakken. Die vallen snel open.
Al met al een hele goede aankoop!

mariantevreden 16-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Prima ruime diepvrieskast. Tot nu toe: zeer tevreden. Ook handig om ijsblokjes te maken. Ruime overzichtelijke lades.

R. Boekee 15-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Zeer grote mooie vrieskast, is in de plaats gekomen van onze oude vrieskist en we houden nog ruimte over. Door de slimme indeling kan je echt alles kwijt zonder proppen. De bediening is zeer eenvoudig en als je een iets wil weten staat het ook in de handleiding.
Kast krijgt geen 10 voor het gebruiksgemak omdat de deur wel erg zwaar open gaat, hier moet Bosch nog eens naar kijken of dit misschien met een hefboom systeem makkelijker gaat.
Kortom: gewoon een echte aanwinst!!

Jules Elst 14-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Dit is een zuinige en praktische diepvrieskast.
Met veel opbergruimte, gemakkelijke lades en plateaus
Gratis thuis gebracht.

tody 14-09-2014

Fijne vrieskast, overzichtelijke laden
overzichtelijke temperatuurdisplay was aan de buitenkant
van de kast gemakkelijker geweest.

mave123 13-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Het is een erg grote vriezer, hou daar rekening mee als je hem moet vullen. Met name de Big-Box, daar gaan gewoonweg 10 broden in !!
Qua gemak, de 3 bovenste kleppen zijn wel makkelijk maar het is allemaal wat popperig. Beetje te plasticachtig waardoor het niet robuust overkomt.
Verlichting erg handig.
Sommige mensen vinden de deur zwaar gaan, maar het is een foefje wat je even door met hebben.
Trek een beetje aan de deur. dan hoor je dat het vaccuum los laat waardoor de deur veel makkelijker open gaat.
Bij het openen van de deur slaan net zo goed de lades vol bezwaai, je ziet dus echt niet wat er in ligt.
Dit had de oude vriezer ook.
Helaas ik kan er niets anders van maken.

Lucien Zambon 09-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Op het eerste gezicht een mooi apparaat, keuze voor de aanschaf was toch wel de A***.
Mooi grote diepvries met overzichtelijke lades, waar je heel veel spullen in kwijt kan.
Led verlichting is ook een groot voordeel.
Over de kwaliteit kan ik nog iet veel zeggen omdat hij pas enkele dagen draait, maar tot nu toe vriest hij super goed!

angelica1408 08-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen omdat ik hem net heb.

De vormgeving is gewoon recht toe recht aan, van buiten. Maar van binnen, vind ik de vriezer mooi en praktisch ingedeeld. Veel lades en overzichtelijk. Ook handig dat er 2 koelelementen in zitten en het ijsblokjesgedeelte.

Vriezer was goed, degelijk ingepakt, duidelijke handleiding erbij. Vriest goed voor zover je dat na zo'n korte tijd al kunt zeggen. Invriezen natuurlijk wel al kunnen "testen" en dat werkt gewoon zoals het moet. De vriezer heeft heel erg veel ruimte, nog meer dan ik dacht. Ik had hem via internet besteld dus ik was aangenaam verrast dat hij ruimer was dan ik dacht. Lades zijn stevig. Beter dan de vorige vriezer die ik had. Maar dat was dan ook een andere prijsklasse.

Ijskoude Harry 06-09-2014

Prachtige vriezer.
Vriest snel in en is geluidsarm. Genoeg ruimte om een grote voorraad aan te leggen in de ruime bakken.

Petronella2 05-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Een mooie grote vriezer. De lades zijn erg ruim. De ijsblokjesmaker een mooi extraatje. Een goede prijs met de 50 euro terug actie voor een mooi produkt.

Ike00000 04-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Eerste indruk, ruime kast, praktisch, goed ledlicht, grote lades en spannend ijsblokjesvak. Weinig geluid en hopelijk zuinig

luki53 03-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Helaas vallen de bovenste drie klepjes makkelijk open als je ertegen aan stoot.
Het display zit achter de deur,had deze liever in de deur op de voorkant gezien.

Vormgeving is mooi en de ledverlichting zeer handig en maakt het overzichtelijk.
De manden met de handvaten erg handig bij het uitnemen.

semjayisa 03-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Mooie kast met handige led verlichting tevens voorzien van grote laden en handige ijsblokjesmaker en bovenaan drie schappen voorzien van een klepje.

pierre. 52 01-09-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Deze vriezer gekozen, puur vanwege duurzaamheid c.q
zuinigheid.Mooie vormgeving,zeer geluidsarm, enigste
minpuntje is dat deur wat moeilijk opengaat door
,, onderdruk,, in de kast.
Voor de rest prima en niet te vergeten een overzichtelijke en logische indeling in de vrieskast!
Een simpel led lampje is zeer handig en geeft de kast
extra uitstraling.

Erik Megens 31-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

In één woord: grooooot. En dat was nodig met 2 pubers. Ondanks het formaat oogt hij mooi strak en elegant. Hij is muisstil. Wel moeilijk te openen. Daar is wat kracht voor nodig. Misschien kan Bosch het foefje overnemen van Liebherr. De deurgreep 'helpt' dan de onderdruk eraf te krijgen. Voor de rest niets dan lof.

Gericom 31-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Wij hebben deze vrieskast nu een paar dagen in ons bezit.
En er zijn alleen pluspunten.
Zeer veel binnenruimte en je hoeft de deur niet verder dan de zijkant te openen, dan kan je de lade's er zo uit pakken hij hoeft dus niet ver van de zijwand te staan.
Hij heeft heel snel zijn invriestemperatuur bereikt reeds na ongeveer 3 tot 4uur.
En daarbij is deze vrieskast zeer energiezuinig A+++
Hij maakt zeer weinig geluid je hoort hem nauwelijks.
Tevens is deze kast ook nog NOFROST wat betekent dat je hem niet meer hoeft te ontdooien, dat is een hele verbetering ten opzichte van onze vorige vrieskist die regelmatig ontdooit moest worden ( ijsaanslag er uit krabben )
Dus een hele goede aankoop waar wij heel tevreden mee zijn.

Fam. Beeftink 31-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Mooie vriezer om te zien; handig om in te delen. Verschillende vak indeling en grootte van de laden werkt erg prettig. Installatie spreekt voor zich. Gebruiksaanwijzing wel gelezen maar eigenlijk niet nodig. Hebben 'zelf' een koe geslacht. Een kwart bout konden we dus makkelijk hierin kwijt. Van biefstuk tot gehakt....

Gaby 1962 30-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

mooi model diepvrieskast met veel ruimte die goed verdeeld is over de verschillende lades, en handige ijsklontjesmaker, kortom het is een goede koop, zeer zuinig en dus ook goed voor het milieu.

sjoukje114 30-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

De duurzaamheid is na een paar dagen nog niet te beoordelen, maar aangezien onze vorige Bosch vriezer het 20 jaar heeft volgehouden en aangezien het apparaat er zeer degelijk uitziet en aanvoelt hebben we het volste vertrouwen hierin.

Edward151 29-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Zeer ruime vriezer en volgens het label zeer zuinig.
Lekker overzichtelijk, ook door de doorzichtige laden.

kaat 28-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

De vriezer ziet er mooi uit, diverse maten lades.
Erg handig is het ijsblokjes maker in de diepvries en de ruimte voor koelelementen in de deur.
Kortom een super mooie grote vriezer voor een mooie prijs

Leidekker 28-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Deze vrieskast van Bosch heeft zeer veel inhoud en voldoende ruimte voor een gezin met drie opgroeiende jongens. De grote lade is erg gemakkelijk om brood in te vriezen. Het bakje om ijsklontjes in te maken maakt het apparaat erg luxe.

B. Keunen 27-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Geweldig apparaat. Erg stil, je hoort de motor bijna niet lopen. Er kunnen eenvoudig ijsblokjes in worden gemaakt. Veel ruimte, grote rechthoekige laden.
Gewoon een super apparaat.

Happy Cooler 27-08-2014
Geschreven voor: Bosch GSN58AW40

Lekker grote vrieskast! In de lade passen 6 boterhammen. Verse producten bevriezen snel. De vriezer bevalt zo goed dat we nu al ruimte tekort komen. Even door sparen zodat we er nog een kunnen kopen!