Liebherr GNP 3056

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GNP 3056 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

h**********@g******** 25-07-2021

fijne vrieskast

Geschreven voor: Liebherr GNP 3056

Sinds een paar weken deze vrieskast in huis. Tot nu toe tevreden mee. Led verlichting is fijn. Lades ruim en handig dat ze doorzichtig zijn, waardoor je ziet wat er in ligt. Nooit meer ontdooien is erg fijn.
Nadeel vind ik wel dat de vriezer bijna constant zoemt. Dit zal de ventilator zijn van de No-frost functie.
Is daarom m.i. niet geschikt om in de keuken te plaatsen. Wij hebben hem in de bijkeuken staan, waardoor het zoemen geen probleem is.

Pluspunten

• ruim
  • led verlichting
  • No-frost

Minpunten

• maakt constant zoemend geluid

AK 30-10-2020

Grote diepvries met ledlicht

Geschreven voor: Liebherr GNP 3056

Goed werkende diepvries. Is snel bevroren. Het is fijn dat de diepvries veel grote lades heeft. Deze diepvries heeft verlichting. Super handig voor als je ‘s avonds dingen uit de diepvries wil halen.

Pluspunten

• Ledlicht
  • Grote lades

Zekiye 16-08-2020

Super groot vakken pas veel in

Geschreven voor: Liebherr GNP 3056

Is een super groote vriezer pas veel in ,ben er super blij mee.neem weinig plaats in heb nog veel ruimte over .makelijk schoon te maken

Doortje 26-07-2020

Super veel plek

Geschreven voor: Liebherr GNP 3056

Een heerlijke grote diepvrieskast, overzichtelijk, snel invriezen en een piepje als de deur te lang openblijft. Even investeren maar dan heb je ook een top-apparaat.

Pluspunten

• superfrost
  • verlengde garantie van Liebherr
  • kwaliteit voor een prima prijs

Ruud 29-04-2020

Grote vrieskast van Liebherr

Geschreven voor: Liebherr GNP 3056

Na goede voorlichting door verkoper hebben wij de Liebherr vrieskast gekocht. Binnen 2 dagen perfect geleverd en geïnstalleerd.
De kast is heel mooi afgewerkt , degelijk, werkt uitstekend en heeft een laag geluidsniveau.
Voor ons van belang de geboden extra zekerheid tot 7 jaar die Liebherr biedt. Dit naast de standaard garantie van 24 maanden.

Pluspunten

• degelijke afweking
  • laag geluidsniveau
  • prettige bediening
  • langdurige zekerheid van goede werking

Minpunten

• nog geen minpunten kunnen ontdekken

Demet 25-03-2020

8 ruime lades, geschikt voor garage, heeft ledverlichting

Geschreven voor: Liebherr GNP 3056

Ik zocht een grote vriezer dat bij mij in de garage kan omdat ik geen ruimte meer heb in de keuken. Liebherr was het enige merk dat een vriezer had die in de garage kan boven de 0 graden. Er zijn meerdere merken die in de garage kunnen maar dan wel boven 10 graden. Verder biedt Liebherr nu nog eens extra 5 jaar extra garantie, wat mij geruststelde, omdat ik in ieder geval optimaal 7 jaar kon genieten van dit apparaat. Merk was duidelijk en nu de type waarom ik voor deze koos. Prijs/kwaliteit van deze was voor mij doorslaggevend. Een overzicht van Liebherr vriezer gaf me een duidelijk beeld welke vriezer welke functies had. Deze heeft niet de nieuwste vriestechnologie, maar dat vond ik niet nodig om daar nog een 300 euro extra te geven. Niet de zuinigste, is ook een mooi punt maar op jaarbasis scheelde het slechts 10 euro. Vond ik ook niet waard om bij de aanschaf veel te betalen. Dus is het dit type geworden met Led verlichting. Daar had ik dan wel weer 100 euro extra voor over omdat de garage donker is.

Pluspunten

• Kan in de garage, vanaf 0 graden
  • Ruime overzichtelijke laden
  • 7 jaar garantie
  • Led verlichting aanwezig
  • Draairichting deur zelf aangepast

Minpunten

• Niet de zuinigste in de collectie A ++
  • Heeft niet de allernieuwste vriestechnologie