Siemens GS58NAW40

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GS58NAW40 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mijnnieuwesiemens 13-10-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Net als vele anderen heb ook ik nog een diepvrieskast met een veel te hoog stroomverbruik.
Eigenlijk heet dit apparaat geen diepvries meer maar een ijskast.
Vaak zegt men ijskast als men een koelkast bedoeld maar in mijn geval is het door alle ijsaanslag een ijskast geworden.
Ook wij moeten op de kleintjes letten en ik heb achteraf spijt dat ik niet eerder op zoek ging naar een nieuwe vrieskast.
Het is zoals ik het schrijf: op zoek gaan. Oftewel je ziet door de bomen het (witgoed) bos bijna niet meer.
Maar gelukkig hebben we internet en dat maakt het zoeken een stuk makkelijker.
Mijn uitgangspunt was een flinke no-frost kast met een A+++ label welke thuis geleverd kon worden voor een redelijke totaalprijs.
Via vergelijkingssites kwam ik bij de Siemens GS58NAW40 terecht. Dit apparaat heeft alles wat ik zocht dus als rechtgeaarde Hollander ga je prijzen vergelijken.
De prijzen variëren van €687 tot (schrik niet) €1023,95 (Otto) Een verschil van €336,95
Omdat vele internetverkopers ze voor dezelfde prijs verkopen ga je zoeken naar o.a. gratis levering.
Dan vallen er al velen af, Wehkamp enz rekenen nog een aardig bedrag voor aan huis levering. (€39,50 als ik me goed herinner)
Daar we in ons dorp een plaatselijk EP winkel hebben dacht ik, laten we eens kijken waar die hem voor kunnen leveren.
Nou hou je vast, €899 voor exact hetzelfde apparaat wat via internet voor €687 bij anderen aangeboden wordt. Een verschil van €212!
Dus dan maar eens kijken naar de winkel beoordelingen en nu moet ik even 1 ding zeer duidelijk maken, ik heb absoluut niets met de firma waar ik hem uiteindelijk besteld heb te maken!
Beoordelingen worden vaak achtergelaten door personeelsleden om het er allemaal zo positief mogelijk te laten lijken maar nu dus zeker niet.
Ik kwam bij www.veiligkopen.nu terecht door de in mijn ogen eerlijke en positieve beoordelingen.
Omdat ik nog wat informatie wilde heb ik contact opgenomen met hun en kreeg zeer professioneel antwoord van een zekere Richard Kalkhoven.
Nu het bestellen en het vervolg. Als er iets simpel is dan is het dat wel bij www.veiligkopen.nu - een kind kan de was doen!
Bestellen, allerlei betalingsmogelijkheden, het afleveren wanneer het jou uitkomt, een email op de dag dat hij bezorgd word en een half uur van tevoren een telefoontje van de chauffeur.
Je weet dus precies waar je aan toe bent.
Ik zit dit nu te typen en heb net, nadat ik om 07.45 eerst een email kreeg van de leveringsbevestiging, een telefoontje van Dynalogic gehad, over een half uur zijn we bij u.
Nou daar kan je de klok op gelijkzetten! Precies een half uur later stonden ze voor de deur.
2 vriendelijke mannen die zich netjes voorstelden en vroegen waar ze hem neer moesten zetten.
Nadat dit binnen een paar minuutjes geregeld was en controle op eventuele beschadigingen en nog een paar tips zijn ze met medeneming van de verpakking vertrokken naar een volgende (hoogstwaarschijnlijk) tevreden klant.
Normaliter schrijf ik zelden beoordelingen maar in dit geval maak er daar een uitzondering voor.
IN 1 WOORD: 100% TEVREDEN!

de ijsman 07-07-2014

zeer ruime stille diepvries,
handige opbergruimte, ijsblokjesmaker is toppie.
de service en levering waren opperbest ook de dienst na verkoop was uitstekend.
een aanrader.

Britt Brinke 07-07-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Fijne vriezer. De lades schuiven makkelijk naar buiten, enkele lades met een klep. Pre is de ruimte in de lades. Naast een " bigbox" hebben ook de andere lades voldoende ruimte. Koelblokjes maker werkt ook echt! Water in het bakje doen, en zodra dit bevroren is, heb je met 1 druk op de knop ijsblokjes. Perfect voor zomerse avonden in de cola of witte wijn!

muske22 04-07-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Ik ben super tevreden van dit toestel, het is zeer ruim en ook de vakken zijn aangenaam groot en ook gemakkelijk om u spullen in te doen.
De ijsblokjes maker vind ik ook heel gemakkelijk te bedienen en ook heel praktisch
Ik vind dit een aanrader voor iedereen die de plaats heeft om dit te kunnen zetten.

k.van der horst 01-07-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

echt een fijne vriezer, grote lades ,je kunt er veel broden en eten in kwijt, en altijd ijsblokjes bij de hand!en super zuinig

reuseldorp 29-06-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

degelijk merk energiezuinig vormgeving is niet zoveel moois van temaken omdat het een grote vrieskast is.

Amber1989 24-06-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Mooie ruime vrieskast. Gemakkelijk in te delen. Werkelijk een zee van ruimte.
1 min puntje. Mijn vorige vrieskast had de indicatie van de vrieskast temperatuur aan de buitenkant boven de deur, waardoor je in één oogopslag kon zien of de temperatuur juist was. Bij deze vrieskast moet je daarvoor de deur openen.

Richard053 11-06-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Zeer stille en super mooi grote vriezer met een mooi design.
Precies zoals je van een Siemens mag verwachten.
De Bigbox in de vriezer heeft echt veel ruimte en ook de ijsblokjesmaker werkt super.
Verder sluit de deur perfect af, en maakt de vriezer nagenoeg geen lawaai.
Ook het uiterlijk mag er zijn.
Kortom een vriezer waar mijn vrouw en ik dik tevreden over zijn.

Nu nog de stroomrekening afwachten, vergleken met onze oude vriezer bespaart deze ons ook nog een hoop energie.

kaagila 06-06-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Deze vriezer ziet er goed uit. Strakke vormgeving en geen knopjes en andere uitsteeksels aan de buitenkant. Een praktische en gebruiksvriendelijke kast.

Van binnen ook mooi afgewerkt, wat nog wel een optie zou zijn om meerdere big boxes in de vriezer te doen, dan heb je helemaal een mooie extra vriescapaciteit.

Wij gaan hier veel plezier aan beleven als extra vriezer. Met pubers in huis heb je deze extra vriesruimte zeker nodig.

patrick pennings 02-06-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

de eerste indruk naar een paar dagen in gebruik te hebben
zou ik niets liever meer willen
wat een gemak de opslag en zelfs op super vriezen valt het geluid reuzen mee
een goed apparaat voor een leuke prijs een echte aanrader

Touch & Jolene 31-05-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Een mooie vrieskast met alle ruimte. Goed ingedeeld. Super gemakkelijk met de verlichting.
Ideaal voor een gezin die veel producten van te voren klaarmaakt en porties in de vriezer bewaard.

230357 29-05-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

zeer makkelijk alles is nu overzichtelijk we hebben lang gezocht ook naar de inhoud van de kast en het bevalt ons zeer goed zeker een aanrader om aanteschaffen

zeelandsroem 26-05-2014
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

fijne enorm grote vrieskast welke ideaal kan worden ingedeeld. goede mooie verlichting. fijne en handige ijsblokjes maker

Pluumie 03-12-2013
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Hele mooie grote diepvries. Mooi en goed afgewerkt. No frost functie is echt super. Tot op heden geen ijsvorming te bekennen. Gebruikte materialen voelen degelijk aan. Prijs/kwaliteit is dik in orde.

Pluumie 23-03-2014

Diepvries nu ongeveer 4 maanden in gebruik. De inhoud van deze diepvries is voor ons echt super. Hoeven niet meer te letten met wat we kopen. Verder is de no frost echt goed. Helemaal geen ijsvorming. Zou nooit meer een zonder deze functie nemen.

5521 08-10-2013
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Fijne vrieskast met veel opbergruimte. Ideale plaatsvervanger van de vrieskist. Handige ijsblokjesmaker en simpele gebruiksaanwijzing erbij.
Heel prettig dat als de deur te lang open is of er is een stroomstoring geweest dat er dan een alarm afgaat.
AAA+ dus ook nog eens energiebesparend. Geen gerommel meer onder in de vriezer want alles is lekker te overzien en zo voor het pakken.

Arthur H. 30-09-2013
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Onze oude vrieskast (ook van Siemens) was na 25 jaar trouwe dienst niet eens aan vervanging toe. Hij deed het nog prima.
Toch hebben we een nieuwe gekocht. Met deze vrieskast besparen we namelijk meer dan de helft van de energiekosten van de oude vrieskast.
Onze nieuwe vriezer heeft een makkelijk systeem om ijsblokjes te maken en biedt hij erg veel flexibiliteit om spullen op te bergen. Er zijn namelijk bakken met verschillende grootte waardoor je alles goed kwijt kan. Grote dozen met snacks maar ook een paar kleine zakjes zijn allemaal goed op te bergen en makkelijk terug te vinden.
Verder slaat de vrieskast alarm als hij een open blijft staan. Ontdooid eten omdat de kinderen vergeten de vrieskast te sluiten is er dus niet meer bij.
Al met al een prima koop die vanwege de energiezuinigheid zichzelf in de komende jaren terug gaat betalen.

wim 1970 28-09-2013
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

We hebben deze diepvrieskast aangeschaft omdat die energiezuinig is en extra grote bakken heeft.
Heel veel ruimte in deze kast en overzichtelijk
tot nu toe zeer tevreden met deze siemens GS58NAW40

Riet1964 17-09-2013
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

De Siemens GS58NAW40 is zeer praktisch, heeft zeer veel ruimte door de grote laden en de vakken om snel (en dus beter voor het voedsel) in te vriezen. Ook "No Frost" werkt inderdaad zoals beloofd. Kortom: een echte aanrader!

appp 29-08-2013
Geschreven voor: Siemens GS58NAW40

Enkele maanden geleden hebben we een eerste 330 liter A++ vrieskast van Siemens aangeschaft. Omdat met name het open deur alarm, de no frost functie en de bereikbaarheid van de producten ons perfect bevielen hebben we besloten ter vervanging van onze oude vrieskisten een tweede en inmiddels een derde Siemens vrieskast aan te schaffen dit keer in de 360 liter A+++ uitvoering.
Verrassend was dat dit model vriezers een ingebouwde ijsblokjes hebben.