Beko FNE 1072

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko FNE 1072 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Deze Beko FNE1072 is een tafelmodel vrieskast, uitgerust met drie transparante vriesvakken. Een daarvan beschikt over een klep, zodat je snel kunt zien wat er in ligt. Daarbij word je ook niet gehinderd door ijsvorming. De vrieskast is namelijk uitgerust met No Frost-technologie. Dat betekent dat ontdooien niet meer nodig is. Een andere noemenswaardige functie is de snelvriesfunctie. Hiermee kun je de temperatuur in de vriezer aanzienlijk doen dalen. Dat komt vooral van pas wanneer je flink wat etenswaren in één keer wilt invriezen. De Beko FNE1072 is verder uitgerust met een ventilator, die zorgt voor een betere koelprestatie.

Cees 03-03-2019

Prima vrieskast

Geschreven voor: Beko FNE 1072

Wij zochten een kleine vrieskast voor extra vriesruimte. Dat lukt met deze Beko prima. Gekocht voor een vriendelijke prijs. Eenvoudige bediening, en stelpootjes voor het stabiel plaatsen. Wel een ietwat gehorige motor. Bij ons staat de kast in de berging dus daar hebben we geen last van.

Pluspunten

• mooie uitbreiding van je vriescapaciteit.

Minpunten

• ietwat gehorige motor.

jankuch 19-04-2018

ZEER MOOIE KAST

Geschreven voor: Beko FNE 1072

mooie kast zijn geld dubbel en dwars waard zelfs de deur omhangen van rechts naar links is kinderspel

Pluspunten

• mooie vormgeving

Minpunten

• ik zie ze niet