Bosch GSN36VW30 - Reviews

8,9

Otto 21-09-2016 Product paar dagen in bezit

De vrieskast is groot ruim en overzichtelijk

Heel mooi en goed product
Min punt de deur zuigt behoorlijk aan bij het openen waardoor de kast van zijn plaats schuift. Als men hiervoor een oplossing ken vienden ben ik tevreden

Pluspunten

• Voldoende ruimte
  • ruime laden

Minpunten

• Zuigkracht deur
  • Vriezer schuift

Stephanie 18-08-2016 Product paar dagen in bezit

Good freezer

We wanted a good freezer with decent volume but not too big in size. After lots of searching and comparing we picked out this one.
Very happy with it, lots of space with the option to remove the draws and use the glass shelves if desired. Very quiet running noise too.
Main down side is the alarm that you left the door open sounds very quickly, so not handy if unpacking food into it after a large shopping trip.

Pluspunten

• Spacious
  • Quiet

Minpunten

• Alarm sounds quickly

william_jansen 15-04-2014 Product maand in bezit

Lang getwijfeld over het 33 en dit 36 type, blij dat ik toch voor de grootste gekozen heb. Wel behoorlijk lekker voor ruimte. Diep vriezen -30 en no-frost, wereld van verschil tov oude vriezer. Geruisloos apparaat, stroomverbruik zeer acceptabel.
Grote bewaarbakken zijn ideaal. Meer dan genoeg voor een 4-persoons gezin. Duidelijke beschrijving om deur om te zetten. Zeker een aanrader !

Marco4711 10-04-2014 Product paar weken in bezit

Een zee van ruimte met een logische en handige indeling. Qua vormgeving was het handig geweest als de vrieskast een afstandshouder aan de achterkant had gehad. Daarmee voorkom je dat de koelribben tegen bijvoorbeeld een muur aan kunnen komen. Verder maakt hij iets meer geluid dan onze oude zeer kleine vrieskastje. Het geluidsniveau is voor een keuken overigens alleszins acceptabel. Qua duurzaamheid kan ik nu nog niets zeggen maar op grond van andere Bosch producten verwacht ik minstens 20 jaar levensduur tegen lage energiekosten.

Sjefjose 09-04-2014 Product paar dagen in bezit

Wij zijn heel tevreden over de Bosch vriezer, loopt heel zacht, veel bergruimte en energiezuinig. Tevens diepe boxen.

jofra101 09-04-2014 Product paar dagen in bezit

Deze vriezer is een toonbeeld van stilte en vormgeving.
Je moet met je oor tegen de kast leunen om een lichte brom waar te nemen, vandaar zeer comfortabel en daarbij
gevoegd het zeer geringe verbruik (resultaat van 1 week meten met externe verbruiksmeter = 4kWh)en vloeroppervlak van 60x60cm.

clem1960 08-04-2014 Product paar dagen in bezit

goed overzichtelijk en mooi modellekker veel ruimte voor al de spullen leuk die 2 koel elementen in de deur hoef je niet meer te zoeken in welke laan je ze ook weer had gelegt
en een heel groot voordeel nooit meer te hoefen te ontdooien

Vera d'Hooghe 31-03-2014 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige diepvries, veel inhoud, gemakkelijke bediening en neemt toch niet al te veel ruimte in, ondanks de hoogte. Of hij duurzaam is, moet nog ervaren worden, maar de beoordeling door kieskeurig was ok, dus ik neem aan dat het altijd beter is dan ons oudje. Is bovendien ook bijna geluidloos.

trouwe BOSCH klant 26-03-2014 Product paar dagen in bezit

deze vriezer is een vervanging van een vorige BOSCH vrieskast,welke ongeveer 12 jaar storngvrije dienst heeft gedaan
deze heeft tijdens een periode van 3 maanden uitgestaan(wij overwinterden in een warm land)en wilde niet meer aanslaan
mede omdat wij aan de praktiche ladenindeling gewend waren moest het weer een BOSCH worden
reparatie was geen optie gezien de leeftijd en energiegebruik van de vorige kast

Lidia65 17-03-2014 Product paar weken in bezit

Heerlijk veel ruimte binnenin en zeer flexibel in gebruik door de lades in verschillende maten.
De vormgeving van binnen en van buiten is mooi strak wat ook uit het oogpunt van schoonmaken zeer handig is.

1976ub 13-03-2014 Product paar weken in bezit

We zijn erg tevreden over deze vrieskast, het formaat is precies goed voor ons. We zijn een gezin met 2 kinderen en de diepvries is precies groot genoeg, alles uit onze vorige vriezer past er nu precies in. Ook is hij er overzichtelijk met de doorzichtige laden, hiervoor hadden we een vrieskist en dan is dit een aangename verbetering.

Erik Koning 03-03-2014 Product paar weken in bezit

Zeer goede prijs / kwaliteitsverhouding waarbij de kwaliteit zich onderscheid door het minimale geluid en de perfecte sluiting van de deur. De indeling van vrieskast is mooi en overzichtelijk met 2 extra grote lades.
Doordat ik aan energiemonitoring doe kan ik inderdaad zien dat deze vrieskast veel minder energie verbruikt dan de oude vriezer. Een aanrader voor iemand die een grote vrieskast wil voor een goede prijs!

M.J. Koppers 01-03-2014 Product paar weken in bezit

Bevalt prima. Grote lades. En veel handiger als een diepvrieskist. Absoluut geen spijt van deze aankoop. Ook zeer handig. De timer, als de duur te lang openstaat. En de grote koelelementen in de deur. Altijd handig voor een zonnige dag.

k viveen 28-02-2014 Product paar weken in bezit

Geweldige vrieskast heel mooi formaat en niets op aan te merken ben heel blij dat ik hem gekocht heb .

Fam Hoogervorst 26-02-2014 Product maand in bezit

Prima mooi ingedeelde vriezer. We hebben hem nog maar een maand maar volop in gebruik. Weinig tot geen lawaai. Goed werkende pieptoon als je de deur te lang open laat staan. de bigboxen zijn ook heel fijn, je kunt er echt heel veel in kwijt. wij zijn tot nu toe helemaal tevreden! over de duurzaamheid kunnen we nog niets zeggen omdat we hem pas een maand in huis hebben. het ziet er in ieder geval veelbelovend uit!

Marek Piotrowski 14-02-2014 Product paar weken in bezit

Een hele fijne vrieskast. Mooi afgewerkt en compact, goed overzichtelijk en muisstil.
Over duurzaamheid heb ik nog geen mening, maar we hebben al jaren een kleine vrieskast van Bosch en die doet het fantastisch, dus we rekenen erop dat we van deze sublieme kast ook jaren zullen kunnen genieten.
PS. Hij past perfect naast de koelkast (KVS36VW30) van Bosch, die we ook net hebben aangeschaft. Ze staan keurig naast elkaar, muisstil hun werk te doen en zo lijkt het net een Amerikaanse koelkast. Ik ben een zeer tevreden klant.

A.Bijkerk 11-02-2014 Product paar weken in bezit

Sinds een aantal weken een grote vrieskast in plaats van een kist. Wat een stuk overzichtelijker is een kast en het neemt een stuk minder ruimte in. Heel handig zijn de twee big boxen. Daar kunnen de iets hogere dingen makkelijk in. Alles uit de oude kist paste met gemak in de kast, terwijl we aan inhoud er behoorlijk op achteruit gegaan waren.Nu veel minder loze ruimte.Goed afgesloten deur, die wel makkelijk te openen is. Een beetje spijt, dat we niet eerder overgestapt zijn op een vrieskast.

Tom Utrecht 11-02-2014 Product maand in bezit

De laden glijden soepel in en uit,ook als je ze niet helemaal recht naar voren trekt.Het antfrost systeem is geweldig.zelf na langdurig openstaan van de deur. komt er geen ijsafzetting in de vriezer.Je hoeft dus niet te ontdooien, maar ook is alles goed zichtbaar, de lades en klepjes blijven mooi schoon. Een klein minpuntje vind ik de deurgreep. je moet toch vrij hard trekken om de deur te openen.Een greep met meganisme is toch prettiger. Het apparaat is strak vorm gegeven, echter de klepjes van de vriesvakkendoen wat goedkoop aan.Ze zijn stevig genoeg maar gaan wat rommelig open en dicht.Verder is het apparaat solide uitgevoerd en verwacht ik er nog lang plezier van te hebben

Sissy23 10-02-2014 Product maand in bezit

Perfecte vriezer met veel ruimte erin en handige lades. Alarm als hij te lang open staat. Mooie strakke vormgeving.

P. Buurman 07-02-2014 Product paar weken in bezit

Heerlijke ruime koelkast, mooi vormgegeven en handig ingedeeld, grote diepvriesruimte met drie ruime laden, de koelkast maakt nauwelijks geluid en is op zich al een mooi meubel