Siemens GS29NVW30 - Reviews

kast
A++
Netto inhoud
195 liter

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Postma 21-10-2016

Degelijk apparaat

Fantastische vriezer! Nooit meer ontdooien, wat is er fijner als dat?! Genoeg ruimte en de extra grote Big Box lade is erg handig. Dat de deur erg klemt, heb ik nog niet meegemaakt. Maakt niet veel lawaai. Als er dan toch een zeer klein minpuntje moet zijn: bovenste vak (voor het invriezen van verse producten) heeft een klepje. Had hier liever ook een lade gehad. Maar dit neemt niet weg dat het een fantastische en zeer handige vriezer is!

Pluspunten

• Lekker groot
  • Weinig lawaai
  • Big Box lade
  • Nooit meer ontdooien!

Minpunten

• Bovenste vak heeft klepje

Meral 30-01-2018

Siemens GS29NVW30 Vriezer No Frost

Ontzettend blij met de vriezer no frost van Siemens. Het is ruim en overzichtelijk, en kan er ontzettend veel in kwijt!

Mieke Lange- Jans 05-01-2018

Ruime en transparante lades

De extra grote lade is ideaal! De diepvries ziet er strak uit qua uitstraling, fris en netjes, twee koelelementen in de deur is ideaal en dat de lades transparant zijn zodat je in één oogopslag kunt zien wat er in zit is heel gemakkelijk!

Pluspunten

• transparante lades
  • extra grote lade
  • mooie diepvries om te zien.
  • zuinig in gebruik
  • zelf ontdooiend

Minpunten

• bovenste is geen lade, maar een klepje.

Andre1970 30-12-2017

Mooie ruime diepvrieskast

Ruime vrieskast waar ik de gehele inhoud van mijn vrieskist in kwijt kon. Lades van uitstekende kwaliteit. Zeer snel op je juiste temperatuur.

Andre 23-12-2017

Ruime vrieskast met goede lades voor een redelijke prijs

Een mooie vrieskast die ruim van binnen is, met goede lades die zeer stabiel zijn (niet van dat breekbare plastic wat normaal altijd breekt.) Ook op deze vrieskast een No Frost Systeem wat het aanvriezen van de lades tegen gaat.

Pluspunten

• Ruime lades
  • No Frost Systeem
  • Zeer gunstige prijs

Tanny 16-12-2017

Vrieskast

Het is een prima vrieskast die aan mijn wensen helemaal voldoend en makkelijk is in gebruik en onderhoud

Pluspunten

• Het niet meer hoeven te laten ontdooien

M.C.M.Pulles 29-11-2017

Vrijstaande vrieskast.

Gekocht omdat de oude vrieskast 19 jaar is. Wij wilden deze kast omdat hij moest passen op de plaats waar de oude vrieskist stond. De voornaamste reden om een andere kast aan te schaffen is het energie-verbruik. Wij hopen dat wij binnen enkele jaren de aanschafprijs eruit hebben. Tevens is indeling en de doorzichtigheid van de laden ook prettig en praktisch. Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Vorngeving
  • Energieverbruik
  • indeling kast
  • doorzichtigheid van de laden
  • no frost

Jaapz 05-09-2017

Een strakke buitenkant met veel handige ruimte

ik heb dit product vorige week gekocht en ben zeer tevreden.
Vullen en eruitzagen gaat gemakkelijk de vriezer is ook zeer stil.
Wat ook gemakkelijk is zijn de wieltjes aan de onderkant achter zodat je hem makkelijk kan verplaatsen.
Kortom een fijn product, dit is mijn vijfde Siemens product dat ik in twee maanden gekocht hebt ben zeer tevreden

Ben van Toor 08-04-2017

Zeer goede kwalitatieve vriezer.

We hebben deze vriezer sinds juni 2015 en vinden deze van binnen zeer overzichtelijk. Verder doet hij wat hij moet doen. Bovendien is hij erg zuinig en stil.