Siemens GS36NVI30 - Reviews

237 liter
Aantal diepvriesladen

9,1

JP Keulers 25-07-2014 Product maand in bezit

Deze diepvries heeft naast een mooie look (RVS) en perfecte indeling van de boxen. Door de diverse maten van boxen heb ik de mogelijkheid om de voedingsmiddelen beter te scheiden/sorteren. Deur sluit stevig wat als voordeel heeft dat de deur niet snel open gaat en openblijft staan zonder dat dit de bedoeling is. Verder produceert de diepvries weinig geluid.

Ellemeet2005 21-07-2014 Product paar weken in bezit

Hele praktische laden van het juiste formaat.
Geen enkele loze ruimte in de vrieskast die niet wordt benut.
Mooie vormgeving, laag energievernruik

Ernayo 17-06-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben meerdere apparaten van Siemens in huis en werken altijd perfect. Nooit mankementen. Vandaar ook de keuze voor deze vriezer. Een prachtige kast (in RVS), strak vormgegeven en heel veel ruimte. De duurzaamheid heeft zich bewezen door de andere apparatuur die wij in huis hebben. Echte Duitse kwaliteit.

Esther van Diepen 17-06-2014 Product paar dagen in bezit

De Siemens Vrieskast bevalt ons prima. Hij is zuinig en maakt over het algemeen niet veel geluid. Jammer vind ik dat de deur erg zwaar te openen is. Dit is natuurlijk erg handig wanneer je kleine kinderen hebt. Maar doordat het apparaat op wieltjes staat, is trouwens ook erg handig want je kunt hem makkelijk verplaatsen, trek je hem soms van zijn plaats omdat de deur niet makkelijk open gaat.

Maar over het algemeen zijn wij zeer tevreden. De vrieskast is lekker ruim dus alles past er goed in!

xius 26-05-2014 Product paar dagen in bezit

het gebruiksgemak is niet helemaal een 10, omdat de deur vrij zwaar opengaat.

De vormgeving: een 10 voor het strakke design.
We hebben ook een koelkast gekocht in dezelfde stijl.
Prachtig! Professioneler dan zo'n Amerikaans geval.

De vriezer (en ook de koelkast) zijn erg stil dit i.t.t onze vorige Bosch koelvriescombinatie.
Veel ruimte en overzichtelijk.

frankmania 15-05-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie vriezer en alles netjes afgewerkt.
Tevens 2 vries elementen voor in de koelbox in de deur.
Eenvoudig in te stellen op de juiste temperatuur zonder de gebruiksaanwijzing te hoeven raadplegen.

Remcokrol 20-10-2013 Product paar weken in bezit

Mooie vrieskast, ruim, en gemakkelijk. Vooral het alarm als de deur open staat is erg gemakkelijk....

aaljit 09-09-2013 Product paar dagen in bezit

Wij zijn in onze nopjes met deze vrijstaande Siemens vriezer. Wij hadden eerder een onbekend merk en die verbruikte de helft meer aan energie als deze Siemens vriezer. De indeling is erg praktisch en je hebt een goed overzicht wat er in de verschillende laden zit.
Verder is de vriezer erg stil, de vorige maakte veel lawaai. M.a.w. superblij met deze aankoop!