De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr GX 823 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter 21-07-2020

mooi maatje

Geschreven voor: Liebherr GX 823

Op het eerste gezicht goed apparaat. De tijd zal het leren f deze het net zolang volhoud als de vorige vrieskist (30 jaar)

Gab 25-06-2020
  • Product gekregen

Coolste vriezer ooit

Geschreven voor: Liebherr GX 823

Heel fijn product. Ik heb een studio waar deze perfect in past. De superfrost functie is ideaal wanneer je de deur niet goed dicht heb gedaan!

P. van den Thillart 22-03-2020

Tòp! Vriesbox!

Geschreven voor: Liebherr GX 823

Tòp! Techniek. Tòp! Comfort. Tòp! Product...
Met SuperFrost automaat (tijd gestuurd), VarioSpace draag plateau van veiligheidsglas,
SmartFrost voor ‘n sterk verminderde rijp vorming (waardoor ontdooien zelden nodig
is), maar ook FrostProtect waardoor de vriezer tevens bij lage omgevingstemperatuur optimaal efficiënt blijft werken.

Pluspunten

• Netto inhoud totaal 68 l.
  • 2 Ruime diepvries laden.
  • Invriescapaciteit 8 kg per 24 uur.
  • Bewaartijd bij stroomuitval 18 uur.

Minpunten

rkers16 16-08-2017

Handige kleine vriezer geschikt voor vorstgevoelige ruimtes

Geschreven voor: Liebherr GX 823

Ik was op zoek naar een kleine vriezer omdat de inbouwvriezer toch wat te klein blijkt op sommige momenten. Deze is geschikt om in een onverwarmde ruimte te plaatsen maar vooralsnog heb ik hem in de open keuken staan. Let wel op dat dit apparaat weliswaar niet een volwaardig tafelmodel is (deze is ongeveer 20 cm lager dan het keukenblad) maar hij heeft wel een diepte van ruim 60 cm ! Een kleinere variant van ongeveer 32 liter was voor mij weer te klein, daarom deze "tussenmaat" gekozen. Handige frontbediening met LED display dat je kunt dimmen. De glasplaat tussen de lades kan verwijderd worden waardoor je 1 grote ruimte hebt waar ook hogere producten passen die anders boven de lade uit zouden steken.

Pluspunten

• geschikt voor onverwarmde ruimtes
  • kleiner dan tafelmodel
  • variabele indeling

Minpunten

• toch nog ruim 60 cm diep

Peter 01-06-2016

Lawaaierige vriezer

Geschreven voor: Liebherr GX 823

Het betreft hier een zogenaamde mini vrieskast Wij hebben deze vrieskast gekocht als vervanging van het vorige model. Die vrieskast beviel uitstekend en maakte weinig geluid. Het nieuwe model maakt helaas een zeer irritant geluid en dat is behoorlijk storend, omdat de vrieskast in een open woonkeuken staat. Volgens de specificaties mag de vrieskast 43 dB(a) produceren en dat doet die dan ook. Wanneer we dit van tevoren geweten hadden, zouden we deze vrieskast niet hebben gekocht. Er is inmiddels ook een monteur bij geweest en die zegt er niets aan te kunnen doen.

rkers16 15-08-2017

Ik heb deze vriezer ook maar herken deze klachten niet. In de specificaties van mijn GX 823-20 staat ook duidelijk 40 dB(a) en dat is toch maar liefst 3 dB(a) minder. Je hoort de vriezer als hij op superfrost snel staat in te vriezen en als de compressor aanslaat bij normaal bedrijf maar in mijn open keuken hoor je dat amper: een licht achtergrondgeluid maar zeker niet anders dan andere vriezers of koelers die ik ken. Storend is dat niet en ik ben wel gevoelig voor (hinderlijk) geluid. Mijn advies is dan ook positief over dit apparaat.