AEG A52010GNW0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG A52010GNW0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Diedo 08-02-2015
Geschreven voor: AEG A52010GNW0

We hadden een extra vriezer nodig voor het invriezen van zelfgemaakte indonesische gerechten, brood, geblancheerde groenten, vlees etc. Voorwaarde was dat er een in moest passen en dat de vriezer goed en betaalbaar moest zijn. Na veel vergelijken zijn we bij AEG terechtgekomen.

Uiterlijk: de vriezer ziet er mooi uit. Bovenin knopjes voor o.a. "snelvriezen" . Wanneer een lade te warm word geeft de vriezer een alarmsignaal. Dit gebeurde ons omdat we de vriezer verkeerd in hadden gericht :-) .

Snel invriezen: het bovenste vakje van de diepvries is speciaal voor het snel invriezen van producten en dat werkt supergoed.
Tip: Wij maakten de fout door deze lade te gebruiken als een normale vrieslade en vulden deze heel vol. Gevolg was dat er ijsafzetting plaatsvond omdat de lade daarvoor niet bedoeld was en wij hem veel te vol vulden. Vanwege de ijsafzetting gaf de vriezer regelmatig alarm. Na het schoonmaken van de vriezer en het opnieuw indelen van de lades is dat niet meer gebeurt en was er ook geen ijsafzetting meer.

Ruimte: Wat een ruimte heeft deze vriezer. Omdat de lades doorzichtig zijn is alles overzichtelijk. De lades schuiven gemakkelijk open en met de handgrepen haal je de lades er eenvoudig uit.

Vriezen: Dat doet hij en heel goed. Op de middelste stand vriest onze AEG rond de -25 graden celcius. Hij vriest snel in en er is geen ijsafzetting.

Gebruiksgemak: Gewoon de temperatuur instellen en het werk is gedaan.

Conclusie: wij zijn heel blij met deze vriezer.