Samsung Gear VR - Reviews

voor smartphone
Games platform
Android
Toelichting type
e Gear VR werkt met de Samsung Galaxy S6, S6 Edge, S6 Edge+, S7, en S7 Edge.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear VR op Kieskeurig.nl.

6,2

• Slecht

Leeuw57 11-08-2017

Met de Samsung Gear VR met controller komt Virtual Reality tot leven

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Ik heb de Samsung Gear VR getest met de Samsung Galaxy S8. Deze nieuwe telefoon zorgt ervoor dat VR apps perfect werken en getoond worden. De VR beleving is optimaal en je waant je in een andere wereld.
De Gear VR is pasklaar te maken door middel van twee banden met klittenband.
De lenzen zijn af te stellen op de afstand tussen je ogen en de afstand tot het scherm.
De meegeleverde controller heeft onder andere een trekker die onder andere schiet spelletjes erg leuk maakt. De controller detecteer je bewegingen nauwkeurig, zodat je eenvoudig iets selecteert. Wel is de controller voor mijn grote handen handen wat aan de kleine kant.
Dankzij de open achterkant is de Gear VR ook geschikt voor augmented reality apps.
Ik ben heel erg te spreken over de combinatie van de Gear VR met de Samsung Gear 360 (2017) camera. Je eigen filmpjes krijgen hierdoor een intensievere (her)beleving.

TCB299 19-10-2016

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Ik heb een demomodel kunnen kopen voor echt weinig geld. Vanuit dat oogpunt gezien dus een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ik zie het als een speeltje die ik toch niet de hele dag op m'n kop heb. Het is een heel bijzondere ervaring, je waant je gewoon in een andere wereld. Een aanrader voor een ieder die van VR houdt of daar in ieder geval nieuwsgierig naar is.

Stefan 15-10-2016

Goed degelijk apparaat met hier en daar kleine foutjes maar echt mooi product

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De gear vr biedt een mooie kijk in de wereld van virtuel reality. Er zitten klein ontwerp foutjes in maar heb vernomen dat in de new gear deze al zijn verholpen. Ik heb van die kleine dingen geen last omdat het mijn verwachtichtingen meer dan oversteigd. Vindt elke dag weer iets nieuws wat ik wil proberen.

Danielle 02-10-2016

Heeft 1 keer gewerkt daarna niet meer

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Ik geloof dat als de ondersteunende appels oculus beter zou werken het een stuk beter zou gaan en ik de vr vaker zou dragen maar omdat die appels het niet doet op de s7 edge kan ik ook de bril niet gebruiken

jur 25-06-2016

Heb hem nu een week in bezit

6,2
Heb nu de samsung gear vr een week in bezit. Super leuke bril. Enig min puntje is dat alleen mijn telefoon erin kan, mijn zoontje heeft een iphone en die past niet. Nu heb ik voor hem maar een VR-i.nl bril gekocht. Iets minder mooi, maar wel handiger dat alle telefoons erin passen. ook denkend aan een volgende telefoon, Wat me wel tegenviel van de Samsung, is dat het beeld minder mooi is dan bij mijn zoontje,, maar dat komt natuurlijk door het fantastische retina scherm van iphone.