Samsung Gear VR

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear VR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Resel 01-10-2018
  • Product gekregen

Flinke bonk

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Leek me leuk. Maar het blijft steeds op en af . Telefoon erin eruit .er is een bekend woord voor. Je bent uren bezig voordat t werkt. En het duurt maar

Minpunten

• Alleen maar gezeik
  • Telkens op en af vanwege wijgeren

Hai 03-09-2017

Degelijk

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Mooi en degelijk Produkt vele malen betere dan die vr boxen. Ongekende mogelijkheden en kan vanalles kopen.

Pluspunten

• Mooi en degelijk
  • Makkelijk handelbaar

Hanzsel 22-08-2017

Redelijk goedkoop een echte 3D ervaring

Geschreven voor: Samsung Gear VR

In combinatie met een S6 een goede 3D ervaring. De telefoon doet echter al het werk en in het geval van de S6 wordt hij snel warm waarna het stopt tot de telefoon weer voldoende "koel" is. Het gevoel is echter geweldig! Het beeld is vloeiend en je ervaart geen vreemde glitches.

Pluspunten

• Leuek instapper om 3D te ervaren

Minpunten

• Nog weinig content om je langere tijd te vermaken

haxquiz 22-08-2017

Draagt prettig, waanzinnige belevenis!

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Mooi toestel, stuk beter dan die chinese dingen. Werkt onwijs moois samen met mijn Galaxy 6 edge plus, echte plug and play! Zonder lag, super smooth! Zeker icm de remote goed te bedienen.

Pluspunten

• Draag comfort
  • beleving is optimaal

Minpunten

• kan de telefoon niet tegelijkertijd opladen

SvenB 20-08-2017

Super ervaring met Gear VR + controller

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Na alles uitgepakt en gebruiksklaar te hebben gemaakt na ontvangst, mijn S7 aangesloten. Eerst even het juiste USB adaptertje in de VR klikken (afhankelijk van de telefoon aansluiting), welke in de doos is meegeleverd (USB C en Micro USB). Daarna ging eigenlijk alles vanzelf. Nadat de telefoon in de bril is geklikt worden meteen alle benodigde programma's/apps gedownload en kan je aan de slag.

Zelf heb ik de VR getest met een S7 Edge, ondanks dat dit een telefoon is met een hoog resolutie scherm, is de scherpheid niet supergoed. Daarnaast wordt tijdens het gebruik de telefoon wel heel erg warm, tijdens de installatie gaf de telefoon ook de melding dat deze te heet werd. Dit is overigens alleen voorgekomen tijdens het installeren. Verder is de Gear VR wel echt een aanrader.

Na alles een beetje ontdekt te hebben en aan de slag te zijn gegaan met spelletjes is het een leuke gadget om vaker te gerbruiken. Vooral in combinatie met de controller is de navigatie door de VR omgeving kinderlijk eenvoudig. Er is een uitgebreide content beschikbaar om een goede VR ervaring neer te zetten. Naast games zijn er ook tal van andere apps beschikbaar om bijv. films te kijken en kan je je eigen geschoten foto's terugkijken in 360 graden.

Wat betreft de hardware is er goed nagedacht. Het is ook mogelijk om tijdens het gebruik een USB kabel aan te sluiten en de telefoon op te laden (wel een USB-C, helaas wordt deze alleen niet meegeleverd, klein minpuntje). Verder is het ook mogelijk om middels een touchpad te VR te besturen, al werkt de controller beter, en is er met een draaiknop de mogelijkheid de scherpte te stellen.

Vooral op beeldkwaliteit kan er nog veel gewonnen worden, maar al met al zorgt de VR voor een leuke ervaring en kan je je er heel wat uren mee vermaken. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• VR Controller
  • Gebruiksvriendelijk
  • Telefoon opladen tijdens gebruikt VR
  • USB adapters (USB C/Micro)
  • Pasvorm

Minpunten

• Beeldkwaliteit kan beter
  • Lenzen snel vies
  • Telefoon wordt snel warm

InvincibleFox 20-08-2017

Mooi design, leuke ervaring

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Het is een bijzondere ervaring om je in een andere locatie te wanen. Ik vind de VR-bril dan ook het meest interessant voor 360° foto’s en filmpjes. Het gameaanbod valt een beetje tegen. Ook wil het nog weleens gebeuren dat de Oculus app niet opstart als de telefoon aangesloten wordt.
Ik was al bekend met de vorige versie van de Gear VR. Deze nieuwe ziet er veel mooier uit en is toepasbaar om meerdere toestellen. Als je 360° foto’s wilt bekijken, is een VR-bril echt een must. Ook is de bril makkelijk te bedienen met de controller, vooral leuk in games.

Gifgroen 20-08-2017

Leuke gadget, goede instap in Virtual Reality

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Als VR enthousiast heb ik een aantal VR mogelijkheden geprobeerd. Denk aan de Vive, de Rift, een Cardboard of Daydream. De Gear VR is een leuke manier om VR te beleven. Gaming is leuk, fotos en videos beleven geven een nieuwe dimensie aan je herinneringen.

Het spelen van games is ook een leuke en intensieve nieuwe manier van het beleven van entertainment. Het kijken van series of films zou ik echter niet aanraden als het geen VR gerichte content is. Dat is toch echt leuker op een televisie.

De bril past goed en is goed verstelbaar met de hoofdband. Zelfs met bril is de Gear VR hanteerbaar. Je telefoon wordt echter flink warm wanneer je hem gebruikt in combinatie met VR. Daarnaast verliest de controller af en toe verbinding en is calibreren lastig. De beleving is echter zo gaaf dat ik het iedereen aanraad dit te proberen.

Pluspunten

• Foto/video bekijken in VR is leuk
  • Bril past goed
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Controller verliest soms verbinding
  • Controller is aff en toe minder accuraat

Mr_Ferrari 18-08-2017

makkelijk en leuk om te gebruiken

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Werkt erg makkelijk met de S6. je klikt je telefoon er in en het werkt.(na installeren van de app uiteraard)
erg leuk om in combinatie met een 360 camera te gebruiken.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik

Jolien 18-08-2017

Super realistisch

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Het is heel bizar om vanaf je eigen bank in compleet andere werelden te kunnen zitten. De beeldkwaliteit heeft mij positief verrast. Je ziet wel dat je naar de pixels van je telefoon zit te kijken, maar dat maakt het niet minder realistisch als er een zombie op je afkomt.

De controller maakt de game play ook een stuk realistischer. Momenteel moet je de controller nog wel geregeld kalibreren, zodat de cursor rechtuit blijft. Maar ik denk dat dit met een firmware update gemakkelijk te fiksen is.

In combinatie met de 360 gear, een 360 graden camera, kun je je vakantie nu nog een keer beleven via de VR. Dan vind ik ook wel erg tof.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Hoofdband zit erg fijn
  • Realistische gameplay
  • Controller

Minpunten

• Controller wijkt geregeld af

Bianca 18-08-2017

Aparte ervaring

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Aparte ervaring maar erg leuk om een keer te mogen testen. Werd er snel duizelig van helaas na een aantal minuten.
Makkelijk te bedienen met afstandsbediening en touchpad op de bril. Ging prima in combinatie met mijn Samsung S8. Veel mogelijkheden om deze bril te gebruiken, maar geen blijvertje voor mij helaas vanwege de duizeligheid

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Snel duizelig

Chellebell6 15-08-2017

Mooi design mooie kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Ik vind het een mooi product qua design. Daarnaast heeft het product ook echt een hoge kwaliteit. Het is een unieke beleving om op deze manier je eigen films en foto's terug te bekijken. Ook is het erg leuk om zo games te spelen. Wel is het jammer dat het assortiment nog erg beperkt is dit is mogelijk nog zo omdat het weer een heel nieuw product is.

Pluspunten

• mooi design
  • comfortabel in het gebruik
  • hoge kwaliteit

Minpunten

• batterij snel leeg
  • beperkt assortiment

moniqueyyy 15-08-2017

Wat een leuk ding!

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Wat een leuk ding! De Samsung Gear VR is echt een leuk gadget en zelfs meer dan dat. Door het plaatsen van de telefoon in het apparaat gaat er een wereld voor je open. Veel mogelijkheden (Fijn: Oculus) en voor je het weet ben je een paar uur verder. Nadeel vind ik wel dat mijn telefoon (S6 Edge) snel warm wordt waardoor de Gear VR uitschakelt (op zich wel weer fijn). En nog een persoonlijk nadeel: Omdat mijn telefoon de enige in huis is die op de VR werkt, ben ik mijn telefoon constant 'kwijt'. Mijn kinderen vinden de VR ook geweldig (leuk, al die spellen) waardoor mijn telefoon niet meer van mij is, maar ik bijna moet vragen of ik toch alsjeblieft even appjes mag checken.. Omdat de batterij toch wel snel leeg gaat doe ik dat vaak tijdens het laden. Maar daarom is het nog wel steeds een aanrader!

Pluspunten

• Je betreedt een hele nieuwe wereld
  • VR zit erg fijn

Minpunten

• telefoon wordt snel warm
  • batterij gaat toch wel snel leeg

Prit 15-08-2017

VR beleving

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De nieuwe Samsung Gear VR getest in combinatie met de Samsung Galaxy S8-plus. In vergelijking met de S7 edge werken de VR apps zonder haperingen, wat de VR beleving ten goede komt. De grootste plus punt is dat je er nu een controller bij geleverd krijgt.
Qua scherpte zet ik nog we mijn vraagtekens en merk je toch wel dat dit nog vrij nieuw is.
Maar zeker een leuke beleving waard helemaal als je je eigen filmpjes terug ziet die je gemaakt hebt met de 360 camera. Waardoor de bril weer een meerwaarde krijgt zonder de 360 camera is het leuke speelgoed niet meer en niet minder.

• Controller bij geleverd
  • Beter dat zijn voorganger

Martijn 13-08-2017

Leuke ervaring, maar niet veel beter dan voorgaande versie

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De Galaxy VR met afstandbediening biedt dezelfde functies als zijn voorganger, is eenvoudig in gebruik. De telefoon, in mijn geval een Samsung Galaxy S7 Edge, had het best wel lastig met het renderen van sommige content waardoor de batterij snel leeg was en de telefoon behoorlijk warm werd.
De afstandbediening is grappig maar niet strikt noodzakelijk.

Leuk om films te kijken en 360graden games te spelen, als is het aanbod van de content nog wel iets beperkt.

Pluspunten

• Gemak
  • Ervaring

Minpunten

• Beschikbaarheid content
  • Prestaties telefoon

Anke 13-08-2017

Aanrader

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De Gear VR mogen testen, het was mijn eerste vr bril ervaring. De bril is makkelijk verstelbaar met de band en is prettig om die om te hebben. Ik moest erg wennen aan de vr wereld, wel direct leuke apps geïnstalleerd en leuke filmpjes gekeken. Beleving is echt enorm! Enige nadeel is dat er alleen Samsung telefoon in kan (ook begrijpelijk) maar mijn partner heeft een ander merk telefoon en heeft de bril niet kunnen uittesten. Er zijn leuke gratis apps maar helaas de wat leukere betaalapps. De achtbaan is een aanraden maar toch ook misselijk makend. Was even uitzoeken met de afstandsbediening, maar eenmaal door, hartstikke fijn!
Uitgetest met 360 camera, mooie filmpjes gemaakt die je erna terug kan kijken op de vr bril. Een aanrader!

Bas 12-08-2017

Betaalbare gadget

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Ik ben aangenaam verrast door de VR. De VR geeft mij een realistisch 3D ervaring. Met name de filmpjes in 3D vind ik adembenemend. Het scrollen door de omgeving, ervaar ik als een echt andere wereld. In de achtbanen wordt ik misselijk en ervaar ik het gevoel van in een achtbaan te zitten. Samen met de Gear 360 is hij helemaal top. Je eigen filmpjes maken in 3D.
Als ik toch een minpuntje moet noemen, is het dat het niet altijd makkelijk is om de vr aan de praat te krijgen. soms pakt hij de S7 wel, soms niet. Wellicht als ik hem vaker gebruik en meer ervaring heb, zal dit probleem verholpen zijn.

Pluspunten

• Prijs
  • Gebruikersgemak

Minpunten

• design

Jan 11-08-2017

Samsung gear VR

Ontwerp
Er zit geen groot verschil tussen de nieuwe en de oude Samsung Gear VR. Wel is de bril iets lichter geworden. De kijkafstand binnen wordt aangepast met behulp van de bovenste draaiknop om het beeld gemakkelijker te zien. Het buitenlicht wordt goed afgeschermd waardoor je hier geen last van hebt. Een verbetering met de vorige bril is de ventilatie van de headset. Ik heb geen last meer van beslagen glazen. Het kussentje dat rust rond je ogen en neus is zacht en ondersteunend goed. De knoppen zitten op de bekende plekken zoals op de oude bril. Er zit een nieuwe home knop waarmee u rechtstreeks uit een app of spel komt die u gebruikt. De nieuwe headset heeft een USB-C ingang die de telefoon kan opladen.
Controller
De kleine controller is een nieuwe accessoire bij de headset. De controller past goed bij de headset. Aangedreven door twee AAA batterijen, beschikt de kleine controller over een volumeregelaar, evenals een cirkelvormige touchpad en de achter- en thuisknop. Op de rug zit een trigger knop die handig is voor het gebruik binnen first-person shooters.
Er zijn een handvol spellen die gebruik maken van de controller. U kunt de controller in de virtuele realiteit wereld richten om objecten te selecteren, te schieten of op te halen. In vergelijking met andere ervaringen voelt en werkt de controller van Samsung goed aan.
Samsung heeft de controller compatibel gemaakt met apps en games die al beschikbaar zijn voor gebruikers. Zowel de trigger knop als de touchpad hebben het commando 'bevestigen'.
Beeld
Het beeld is mooi maar je ziet wel de pixels. De beelden zijn bij sommige video’s vrij onscherp en hierdoor word ik misselijk. De bewegingssensoren werken goed wanneer ik mijn hoofd draai. Ik ben de playstation VR gewend en die is vele malen scherper en voelt natuurlijker aan. Al met al is het een leuk begin om kennis te maken m et VR wereld. Wanneer je echt gebruik wilt gaan maken van de VR wereld dan moet je toch denken aan een duurdere high end bril.

Pluspunten

• Prijs

Minpunten

• Scherpte beeld
  • Misselijk

Vivienne 11-08-2017

Even in een andere wereld

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De Samsung Gear VR is een virtual reality bril die ervoor zorgt dat je even helemaal in een andere wereld zit. De behuizing is stevig en compact en voelt alsof deze tegen een stootje kan. De banden zijn makkelijk af te stellen naar elke vorm hoofd. De zachte rand zorgt dat er geen irritatie optreed bij de bril tegen je hoofd aan. Er zitten touch knoppen aan de zijkanten waardoor je makkelijk zonder afstandbediening de bril kunt bedienen. Er zit een beschermkap op die ervoor zorgt dat, zodra je de bril niet gebruikt, je de lenzen goed kunt beschermen. Het is vervelend dat de lenzen zoveel stof aantrekken en dat je dit ook kunt zien als je de bril gebruikt. Een goed klein stofdoekje zou dus een welkome aanvulling zijn in het pakket. De bescherming voor de lenzen zit ook alleen aan de buitenkant, waardoor aan de binnenkant de lenzen nog steeds onbeschermd en kwetsbaar zijn. Ook al zitten de lenzen in de bril en heb je minder kans op beschadiging, iedereen weet dat als je de bril in een la zou opbergen er nog steeds krassen kunnen ontstaan. Ook krijg ik helaas de afstandbediening niet goed gekalibreerd. Dit zorgt ervoor dat ik altijd een totaal andere kant op moet richten dan ik eigenlijk verwacht en hierdoor gebruik ik de afstandbediening dus ook nauwelijks. De afstandbediening kun je makkelijk aan de bril zelf bevestigen zodat je ze goed bij elkaar kunt opbergen. Er zit een schakelsetje in zodat de bril geschikt is voor meerdere telefoon modellen. Ik gebruik een Samsung S6 en dit gaat prima. Je kunt de bril ook opladen met een USB snoertje vanaf de buitenkant. Altijd handig want als je wat langer gebruik maakt van de bril is je telefoon natuurlijk snel leeg. Je kunt door middel van een draaiknop de scherpte aanpassen, dit is makkelijk omdat niet iedereen hetzelfde zicht heeft. Het beeld is heel helder en duidelijk (mits er geen vervuiling op je lenzen zit en je de bril goed hebt afgesteld). De Samsung Gear VR zorgt er echt voor dat je even in een andere wereld zit. Ik kan intens genieten van de mooie films waar je echt het gevoel hebt dat je er in zit. Ik word vaak misselijk van 3d ervaringen, maar daar heb ik met deze bril tot nu toe geen last van. Ik vind het een leuke gadget. Het aanbod van VR apps en films mag nog veel uitgebreider worden. Je moet voor de meeste apps ook best wat geld neerleggen zonder of je weet of het wat voor jou is. Misschien meer try before you buy principes invoeren.

Pluspunten

• Stevig
  • Robuust
  • Goed aan te passen aan ieder hoofd
  • Geweldige ervaring

Minpunten

• Geen beschermkap binnenkant lens
  • Afstandsbediening kalibreert niet goed
  • Geen stofdoek voor die prijs er bij

Reno 11-08-2017

Goed concept behoeft echter uitwerking

De Oculus Rift.

Bij het ontvangen van het product was het product netjes verpakt en compleet. Uitgepakt en zonder handleiding heel intuïtief de telefoon aangesloten en gebruik gemaakt van het apparaat. Tot dusver een +.

Mijn gebruikte hardware i.c.m. de Oculus is een Samsung S6 en daar dient zich eigenlijk het 1e probleem al aan. De telefoon werd al na ongeveer 5 min. erg warm en gaf aan dat het moest afkoelen. Of het ligt aan de telefoon of de Oculus weet ik niet maar ik zag bij de randen met de Oculus op mijn hoofd de randen wazig worden bij gebruik. Niet heel storend maar doet wel afbreuk aan de VR ervaring! Wat ik bovendien ervaarde was hoofdpijn en zweten tijdens gebruik wat maakte dat ik het apparaat niet te lang achter elkaar wilde gebruiken. Een ander nadeel vind ik dat een ander geen deel kan uit maken van de beleving op dat moment. Dit is met namen i.c.m. met gebruik van de 360 graden camera een gemis. Iemand anders kan namelijk niet op hetzelfde moment meegenieten met die ene mooie opname of foto! Bovendien kun je er ook geen commentaar bij leveren of uitleg geven. Dit speelt ook mee met het spelen van games waarbij ik de resolutie niet overtuigend vond! Dit laatste kan ook te maken hebben met de resolutie van mijn telefoon.

Wat ik wel positief vindt zijn de mogelijkheden die het biedt en de toepassingen. Zo is er bijvoorbeeld een app. beschikbaar waarmee je toekomstige auto's kan bekijken zowel in de binnenkant als de buitenkant en het in-en exterieur kunt veranderen naar eigen smaak. In principe wordt er een nieuwe omgeving geplaatst waarin alles maakbaar is.

Al met al biedt de technologie voldoende mogelijkheden volgens mij om uit te groeien tot een mooi product maar zijn er nog veel punten die verbetering behoeven!

Pluspunten

• Toepassingen en mogelijkheden
  • VR ervaring
  • Bouwkwaliteit

Minpunten

• Wazige randen
  • Misselijkheid en zweten bij gebruik
  • Schermresolutie

Leeuw57 11-08-2017

Virtual Reality komt tot leven met de Samsung Gear VR

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Ik heb de Samsung Gear VR getest met de Samsung S8.
Deze nieuwe telefoon zorgt ervoor dat VR apps perfect werken en getoond worden.
De VR beleving is optimaal en je waant je in een andere wereld. De Gear VR is pasklaar te maken door middel van twee banden met klittenband. De lenzen zijn af te stellen op de afstand tussen je ogen en de afstand tot het scherm. De meegeleverde controller heeft onder andere een trekker die schietspelletjes extra leuk maakt. De controller detecteert je bewegingen nauwkeurig zodat je eenvoudig iets selcteert. Wel is de controller voor mijn grote handen wat aan de kleine kant
Dankzij de open achterkant is de Gear VR ook zeer geschikt voor (AR) Augmented reality apps.
Ik ben heel erg te spreken over de combinatie van de Gear VR met de Samsung Gear 360 (2017) camera in combinatie met de Samsung S8 telefoon. Je eigen 360 graden filmpjes krijgen hierdoor een intensievere (her)beleving.

Annam1989 11-08-2017

Echt beleving

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De bril is qua comfort erg fijn. De band zit goed om je hoofd en blijft stevig zitten. Erg leuk om filmpjes op af te spelen. Het is net of je er echt in zit.
Heb leuke apps gedownload zodat het net lijkt of je in een achtbaan zit. Erg leuk om verschillende apps uit te testen. En er zijn er meer dan genoeg!!
Beeld is helder en de kleuren zijn mooi! Het is erg handig en fijn te bedienen met de afstandsbediening.

Enigste nadeel is dat je batterij snel leeg gaat.
Ik raad dit product dan ook zeker aan!

Pluspunten

• zit goed op je hoofd
  • leuke beleving

Minpunten

• batterij gaat snel leeg

ArjayKay 10-08-2017

Mooie Gadget

Geschreven voor: Samsung Gear VR

Leuke Gadget voor de heb. Je kan er van alles mee. Het leukste vind ik nog om Netflix te kijken alsof ik in de bioscoop zit. Oordoppen in, biertje ernaast en gaan met die series en films

Pluspunten

• Strakke Gadget
  • Mogelijkheden zijn bijna eindeloos
  • Goedkoop
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Telefoon word te snel te heet tijdens het gebruik
  • Nog niet scherp genoeg

AnnaG 10-08-2017

Goede pasvorm, intense beleving

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De GearVR is een gadget die je zintuigen op de proef stelt. Het enige wat je moet doen is de Occulus app op je mobiele telefoon installeren en dan ben je er klaar voor. De banden van de GearVR kan je op eigen hoofdgrootte aanpassen. Wanneer deze geplaatst is kan je via de bril of de afstandbediening apps installeren en het avontuur beginnen. De GearVR biedt een goede beeldkwaliteit met diepe en heldere kleuren. De Gear zit comfortabel op het hoofd. Het beeld reageert perfect op jouw beweging en geeft zo een goede weergave.
Niet alles is weggelegd voor iedereen, aangezien sommige apps misselijkheid kunnen veroorzaken of angst kunnen oproepen:)

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Pasvorm

D de Boer 10-08-2017

Super ervaring Samsung gear VR

De VR-headset.
Voor ons een geheel nieuwe ervaring. En een bijzondere ervaring. Het geluid kan beter maar met een goede headset merk je al verschil.
De software die standaard automatisch gedownload wordt werkt prima. Het gaat vanzelf je hoeft geen latige handelingen uit te
voeren. Na installatie kan je de tutorial kijken of je kan gewoon meteen beginnen met spelletjes. Wel even goed opletten hoe je
de telefoon erin plaatst. Het is verbazingwekkend dat je zelf achterom kunt kijken. Met de achtbaan heb je echt de kriebels in je buik.
Wat jammer is (misschien vinden anderen dit juis prettig) dat als je een app of bericht binnen krijgt je dit ook tijdens het spelen ziet,
of een ander die even aan het spelen is krijgt jouw bericht te zien.
De bril zelf is erg mooi om te zien en draagt comfortabel mede doordat je hem gemakkelijk op de juiste maat kunt instellen. Hij is
niet zwaar op het hoofd.

Pluspunten

• geweldige ervaring

Minpunten

• aparte headset nodig voor geluid

Mriek 10-08-2017

Fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung Gear VR

De Gear vr is een zeer gebruiksvriendelijk apparaat. Het is telefoon aansluiten en gebruiken. De afstandsbediening is een zeer welkome toevoeging. Ook voor leermiddelen i het onderwijs is deze gear zeer geschikt

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Weinig installatie
  • Veel leuke toepassingen

Minpunten

• Groot op je hoofd
  • Duur