MSI GTX 970 GAMING 4G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MSI GTX 970 GAMING 4G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Satsuria 09-02-2016
Geschreven voor: MSI GTX 970 GAMING 4G

Ik heb de GTX 970 nu al een paar maanden en ik vind het goed om nog even een review te plaatsen om mijn tevredenheid te blijken over dit product.

Mijn PC die ik jaren terug gekocht had begon steeds meer kuren te krijgen, dus werd het tijd te worden een nieuwe PC aan te schaffen.

Ik koos ervoor nieuwe onderdelen te bestellen, waaronder de MSI GTX 970

Bij elk spel wat ik speel draait de kaart met gemak op volle toeren. Waar mijn oude videokaart graphics lag gaf, geeft de GTX 970 de hoogste FPS. Ultra settings? Fluitje van een cent.

De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed te doen.

Ben je een Gamer die veel speelt, de nieuwste spellen aan wilt kunnen op de hoogste stand en niet al te veel geld wilt uitgeven. Dan is De GTX 970 een zeer goede keuze!

Paul 06-02-2016

GTX 970 GAMING 4G

Hoi allemaal ik wil jullie even informeren over een van de beste grafische kaarten van deze tijd.

De GTX 970 GAMING 4G van MSI is een van de mooiste uitziende kaarten, maar ook een van de beste gekoelde.
Hij bevat een TWIN FROZER die u grafische kaart super koelt met de beste resultaten van dien op gaming en ander gebruik.

De kwaliteit is ook geweldig je kunt bijna alle spellen op ULTRA spelen, en ook geweldige filmpjes maken met full HD kwalitiet.

Als u wilt profiteren van meer game content waaronder een gratis game code dan kunt u het product registeren op de site van MSI.

Als u nog vragen heeft na de aankoop van het product dan kunt u die bijna altijd direct vragen op een van de forums.

Daarom was ook mijn beslissing snel gemaakt.

Beattact 15-01-2016
Geschreven voor: MSI GTX 970 GAMING 4G

Ik game zelf op een resolutie van 1080P. Deze kaart is zeker zeer geschikt om op deze beeldkwaliteit alles te doen. Ik kan alle games die ik heb op Ultra spelen met zeer goede framerates. Dit is echt een beest, zeker aan te raden. Als je een GPU wilt die je wilt gebruiken om ook te streamen en op te nemen, dan is dit de beste kaart voor de prijs!

Stikkie1986 13-12-2015

GTX 970 GAMING 4G

MSI's GTX 970 voldoet aan al mijn verwachtingen, dat zijn er namelijk in eerste instantie 3:

-Goede prestaties, ik speel de games nu op ultra settings (waar onder STARWARS BATTLEFRONT);
-makkelijk te instaleren en te gebruiken: de kaart was makkelijk te plaatsen en zit stevig in mijn
pc-kast, met de aps die MSI erbij levert ben ik zelfs gaan proberen over te clocken;
-mooi design, de kaart blinkt mooi uit via mijn doorzichtige sidepanel, het bekende logo van MSI Gaming licht door zijn led mooi op.
Verder is de kaart zeer stil door de Twin Frozr V-koeler, deze draaien alleen als het nodig. En mochten ze draaien zijn ze nog steeds zeer stil, ik zelf heb nog geen coil whine ondervonden.

Voor mij het enige nadeel is dat de 6 en 8 pin power connector aan de zichtbare kant van de kaart zitten, ik ben zelf van het weg werken.

Conclusie
Deze kaart voldoet aan mijn verwachtingen, de prijs-kwaliteitsverhouding is gewoon perfect. Verder kan ik al mijn games op hoge kwaliteit draaien zonder enige problemen. De kaart heeft tevens een strak design en past mooi bij mijn MSI X99S GAMING 7 moederbord. Ik zou deze kaart iedereen aanraden die opzoek is naar videokaart voor de nieuwste games voor een redelijke prijs. Top-kaart!

Isuldur 13-09-2015
Geschreven voor: MSI GTX 970 GAMING 4G

Ik heb 1 woord voor deze kaart: Fantastisch. Ik kan alle spellen op ultra spelen en de kaart geeft geen kick. Daarnaast is deze kaart ook relatief stil vergeleken met andere videokaarten in zijn prijsklasse. Dat komt door de uitstekende koeler die MSI heeft meegeleverd!

Sordid 25-02-2015

Superkaart!
Gelukkig geen last van Coil Whine.
Ook blijft de kaart lekker koel en stil bij het spelen van nieuwe games op Ultra HD.
Gekocht als 4GB kaart, maar bleek later 3.5GB te zijn.
Dit is nu op de site aangepast.
Beslist een aanrader.

gertjevis1995 21-01-2015
Geschreven voor: MSI GTX 970 GAMING 4G

Heel goede kaart, ook voor resoluties boven 1080p.
Wel ERG vervelende coil-whine als je net een verkeerde hebt ontvangen! Let hierop!