Asus GT610-1GD3-L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Asus GT610-1GD3-L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Utahbeach 26-01-2013
Geschreven voor: Asus GT610-1GD3-L

Een zeer goede videokaart in deze prijs klasse. Ik was mijn "build in" videokaart zat door de lage prestaties dus heb er deze kaart gekocht en er in gestoken. Helaas was bij mij niet het 'normale plug in and play' geval.
Mijn pc nam de hele tijd de verkeerde VGA_adapter, letterlijk alles in de bios veranderd wat los en vast zat maar ik had nog steeds geen werkende kaart... Toch maar even het moederbord handleiding op gezocht en bleek dat het grote probleem hardware matig opgelost moest worden, er moesten 5 jumpers verplaats worden en meteen werkende alles prima.
Ongeacht de moeizame installatie is de (achterwaartse) compatibiliteit met mijn standard pc prima (zit een op een pcie 1.0)
beeldkwaliteit is weliswaar prima en redelijk geschikt voor gamen op de normale resoluties en 3-d instellingen en krijgt van Windows (vista) een 4.6. niet slecht op een schaal van 1,0 tot 7,9.

Mvg,

Ps. als je dus van de build in vga naar vga kaart upgrade wilt doen, raad even vantevoren je moederbord handleiding.