JVC GZ-HM445 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 767 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM445 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Richardcs 22-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Beeldkwaliteit is super, het schermgebruik is onvoldoende gevoelig en fragiel, lastig vast te houden met grote handen.

Andre Vermaat 20-01-2013
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

zeer goede videocamera, heb veel plezier van en wil niets anders. Altijd een Jvc fan geweest. Mooie futuristiche vormgeving en alles gaat automatisch.
Ik heb na veel zoeken en beoordelen al gevonden wat ik wilde hebben,dat is deze.
Ideaal met sd cards en Hdmi evenals Usb aansluiting. Binnenkort maar een Hdmi kabel en een backup accu erbij kopen. Qua audio en video is deze een aanrader ! Ook voor de leken,die genieten van een simpele bediening.

Jasper Hamaker 16-12-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Makkelijk om meteen te gebruiken zonder de gebruiksaanwijzing uitgebreid te hoeven doorlezen. Geluid vrij zacht.

P Vosman 28-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Het is een fijne camera makkelijk te bedienen en goeie film en geluids kwaliteit en een mooi compact camera

welink 18-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Mooie kompakte camera, voldoende mogelijkheden, Voor iemand met dikke vingers zitten de knoppen dicht bij elkaar., maar dit is even wennen

toorntje 18-11-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Een mooi klein apparaat voor weinig geld,kan zo in de handtas mee.
Op tv mooi beeld kwaliteit en geluid bediening erg makkelijk.
Het inzoemen heeft hij soms een beetje moeite mee met scherpstellen.
Verder ben ik er erg blij mee

dekritikus 01-10-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zilver

Prima apparaat op basis van prijs / kwaliteit
Kijk bij de aankoop goed of je een zwarte of witte hebt (staat op de sticker) en een SD kaart er bij aanschaffen.
Voor de prijs is het een uitstekend apparaat met een lange garantie (3 jaar max) en voldoet aan alle basiseisen als je geen professional bent. Vergeet niet dat de ontwikkelingen zo snel gaat dat je je moet afvragen of een hogere investering loont.

vlaare 26-09-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zilver

Mooie vormgeving, lekker compact ligt goed in de hand. Makkelijk in gebruik. Het opladen duurt wel wat lang. Handig dat er twee geheugenkaarten in kunnen.

MarBer81 29-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Fijne en compacte camera, alleen het touch-screen vraagt enige gewenning. Deze is niet zo gevoelig als de huidige smartphones.

Dalt 26-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Een Camera die je makkelijk mee neemt op reis of een dagje uit, klein, degelijk en erg mooi om te zien. Geluidskwaliteit en is prima als je het windfilter gebruikt. De beeldkwaliteit van de film is erg goed maar de kwaliteit van de foto's zou wat beter kunnen. Mogelijkheden zijn ruim voldoende maar intergratie met programma IMovie op de MAC is beperkt. Camera wordt niet herkend als camera maar als geheugenkaart. Het is wel mogelijk om vanuit de geheugenkaart data bestanden te kunnen laden en bewerken maar niet zoals je zou mogen verwachten. Verder is prettig dat er geen losse cameradop meer aanwezig is.

SBC 24-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Erg prettig in gebruik, compact formaat, eindelijk geen losse lensdop meer die (bij de oude camera) soms hinderlijk in beeld hing zodra je naar beneden wilde filmen! Mooie kwaliteit geluid en prettig touchscreen. Zoom-functie gaat ook in een fijn tempo. Op de hele camera gelukkig niet teveel poespas, dat maakt 't voor ons, die slechts af en toe wat filmen, immers alleen maar ingewikkelder dan nodig.

Erik 49 09-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Toen ik de camera voor het eerst gebruikte viel me op dat hij zo licht van gewicht was en dus makkelijk om overal mee naar toe te nemen. Verder is het werken met een digitaal kaartje een stuk makkelijker dan de videobandjes die ik vroeger altijd gewend was. Tot slot ervaar ik het geluid en beeld als zeer goed. Dus echt een aandrader voor anderen.

BasvdB 06-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Camera maakt vooral buiten mooie beelden met een goed geluid. IS makkelijk en handig in het gebruik.
Binnenopnamen met minder licht zijn wat minder scherp.
Mooi scherp dispay en handige touch-screen bediening.

Jac-filmer 05-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zilver

De camera is eind oktober 2011 gekocht en er is nu zo'n 100GB (ca 500min HD-kwaliteit) mee gefilmd.
In zijn algemeenheid is het een zeer goede en fijne camera, maar zoals hieronder is aangegeven, zijn er een klein aantal aandachtspunten.
- Geluidskwaliteit op de camera is waardeloos (niet erg natuurlijk), maar bij afspelen prima.Windruisfilter kapt alle hoge tonen af en geeft een dof geluid. Niet aan te raden om dit filter te gebruiken.
- Beeldkwaliteit prima (ik gebruik HD-XP, de een na beste kwaliteit). De opname van beeld en geluid is wel synchroon, maar opname van geluid start ongeveer 2 beelden later dan de film. Bij het bewerken, waar scenes aan elkaar gezet moeten worden, levert dit een storende hik in het geluid en moeten dus elke keer 2 beeldjes uit de film geknipt worden. Dit is een lastig klusje omdat dit elke keer weer heel andere instellingen vraagt in je video bewerkingsprogramma.
- Bij de mogelijkheden mis ik het handmatig scherpstellen. Vooral als er ingezoomd is, weet de camera niet het juiste scherpstelpunt te bepalen en wisselt dit steeds van voor naar achter en terug. Dat is soms erg vervelend. Gezichtsherkenning en smile level aanduidingen zijn leuke gadges, maar een handmatige mogelijkheid voor focus en helderheidsinstelling zijn m.i. belangrijker.
- De camera is klein, erg klein. Dat heeft voordelen, maar zeker ook enkele belangrijke nadelen. Met een toch niet al te grote hand is de startknop lastig te bedienen. De camera moet hoog op de vingertoppen gebruikt worden, wat de stabiliteit geen goed doet. Het alternatieve gebruik op het aanraakscherm werkt niet echt lekker omdat de gevoeligheid daarvan laag is. Met dikkere vingers raak je dan ook nog eens de verkeerde knop bij de menu's.
- De uitvoering is functioneel en op zich begrijpelijk. Het is gemakkelijk om de camera eventueel in je broekzak mee te nemen, maar zoals hierboven aangegeven heeft die kleine uitvoering ook zijn nadelen.
- De camera is licht in gewicht, heeft geen uitsteeksels en is enigszins rond in vorm (kokervormig). Alle gevoelige delen zijn weggewerkt in transporttoestand waardoor de camera weinig kwetsbaar is.
Bij het scherm staat dat de camera warm kan worden bij langdurig gebruik, maar als 10 min al langdurig is... Bovendien is dit aan de andere kant van het scherm waar meestal de bedienhand zit. Bij langer filmen is dit onaangenaam. Ik vraag me wel af of er nog genoeg temperatuurmarge is tussen gebruikstemperatuur en oververhitting..

Het lijkt net alsof ik alleen maar negatieve dingen van de camera zie. Dat is beslist niet waar. Het is een prima en fijne camera waar ik heel fijn mee film. Geen van de punten hierboven zou voor mij een reden zijn om deze camera niet te kopen. Het zijn wel aandachtspunten voor de ontwikkelaars van JVC om bij volgende generaties daar mogelijk wat aan te doen.

caatje265 03-08-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

we hebben deze camera gekocht omdat onze baby in het ziekenhuis ligt en zodat we toch wat beelden van haar hebben.
de camera ligt erg makkelijk in de hand weegt praktisch niets.
het is vrij donker in het ziekenhuis maar het beeld is altijd erg goed .
geluid /beeld is erg goed en de prijs kwaliteit verhouding is ook erg goed .
het is ook fijn dat er 2 sd kaarten in kunnen dus dat er altijd nog een extra back up is.
we zijn erg blij met de aanschaf van deze jvc
al met al een prima camera een echte aanrader !!!

Richard-arnhem 25-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Ik heb dit toestel nu een week en heb er al redelijk wat mee opgenomen. Hij maakt mooie scherpe video-opnames en het geluid is ook goed en duidelijk. Daarnaast is deze ook makkelijk in gebruik. De mogelijkheden voor effecten zoals bij duurdere camera's ontbreken. Dus voor de standaard gebruiker is het een erg leuk en simpel toestel welke goede opnames maakt. Het is wel een erg compact toestel, had een iets grotere verwacht, maar ondanks het kleine formaat wel erg handig in gebruik. En laten we eerlijk zijn, hoeveel gebruik maak je van effecten zoals zwart/wit, sepia, etc..?? leuk voor foto's, maar niet voor video vind ik.

LexvanMdR 19-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Hij ligt lekker in de hand en het menu wijst je vanzelf de weg.

De beeldkwaliteit is heel goed. Kortom een goed kwaliteitsprijs/verhouding.

Rinus de Jong 19-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 blauw

Camera met hoge beeldkwaliteit. Zeer eenvoudig te bedienen. Tijdens het opnemen dient echter zo min mogelijk gezoomd en/of van kijkrichting veranderd te worden daar dit al snel geen mooi vloeiend beeld meer oplevert.

Angelique Honig 16-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zilver

Hij heeft veel mogelijkheden en de beeldkwaliteit is zeer goed met daarbij een goede en gevoelige microfoon die zeer goede geluidsweergave vastlegt.
De GZ-HM445BEU HD is zeer handig in gebruik en ligt goed in de hand. Het opstarten gaat ook zeer vlug zodat men snel kan beginnen te filmen, en met de batterij kunt je redelijk lang filmen.
Een zeer goede hd recorder voor één goede prijs.

retro 13-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Camera nu een half jaar in bezit en al diverse filmpjes mee gemaakt,vooral de wintersport.
Toestel is erg makkelijk in gebruik en binnen een kwartier kun je er al lekker vertrouwd mee overweg. Vormgeving en afmetingen zijn helemaal goed.Lekker makkelijk mee te nemen. Het touch screen is duidelijk en soepel te bedienen. Dubbel kaartslot geeft de mogelijkheid om lekker veel geheugen ter beschikking te hebben.

Al met al een aanrader.

marcobl 12-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Zo makkelijk, klepje open en filmen maar, weinig last van trillingen, al honderden filmpjes mee gemaakt, ff snel onze dochter filmen en iets in de dierentuin. gewoon goed. accu gaat ook lang genoeg mee, twijfelde of ik geen extra accu moest nemen, maar vind het niet nodig.

Tessje123 10-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Prima camera, heel gebruiksvriendelijk.
Zelfs zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing gemakkelijk te gebruiken.
Beeldkwaliteit is goed en het apparaat ligt gemakkelijk in de hand.

A.Reinbergen 10-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

Na lang te hebben getwijfeld over de aanschaf van een camera, heb ik de knoop doorgehakt en de JVC GZ-HM445 gekocht.
Deze camera is inmiddels een uitlopend model omdat hij vervangen wordt voor het nieuwe model.
Echter heeft het nieuwe model geen dual cardslot.
Aangezien ik aanstaande vader ben, en van plan ben om veel te filmen wilde ik er toch wel 2 kaarten in kunnen doen en niet elke keer moeten wisselen.
De camera is erg makkelijk in gebruik en levert een zeer goede beeld kwaliteit.
Ook het touchpanel is erg handig en reageert erg goed.
Ik heb hem nu 2 dagen in bezit en ben na een beetje spelen erg tevreden over de camera.
Een goede camera voor een knappe prijs!!

HBer 08-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zwart

aangeschaft voor de geboorte van ons 1e kindje. Gelukkig hadden we hem 1.5 maand van tevoren al in huis, want ze is een maand te vroeg geboren. Dus we hadden al goed kunnen oefenen. Geweldige camera!! alle eerste momenten staan er mooi op, camera is razendsnel klaar om te bedienen. Enige minpunt is dat de kwaliteit van de foto's echt slecht is, maar qua prijs-kwaliteit is dit echt een perfecte camera. Gelukkig hebben we een degelijk spiegelreflex, dus de mooie foto's zijn er ook

JTSHOF 05-07-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM445 zilver

Handig klein compacte camcorder, licht van gewicht en neemt niet veel ruimte in beslag in je bagage.
Makkelijk in gebruik, duidelijk scherm.
Touch panel is goed te lezen en te gebruiken.
Scherpe foto`s kun je er mee maken.
Handig om duo kaart slot te hebben, vooral voor de vakantie.