JVC GZ-HM435SEU zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HM435SEU zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

vakantiemaatje 25-06-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Ligt heel makkelijk in de hand. De beeldkwalitiet is prima en de mogelijkheden meer dan voldoende. Is erg gebruiksvriendelijk en de opname tijd ruim voldoende. Een prima aankoop voor een prima prijs.

Rombocop 11-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

IK heb de camera al een tijdje in mijn bezit en moet zeggen dat hij alles naar behoren doet. Niks mis mee zou je zeggen maar, toch zijn er 3 zaken die aandacht verdienen als je zo`n camera gaat aanschaffen.
1. Koop er direct een grote batterij bij, want het batterijtje wat erbij wordt geleverd houdt het in de HD resolutie hooguit 10 minuten vol.
2. Schaf ook direct een nieuwe computer aan want de beeldbewerking vraagt nogal wat van de snelheid en capaciteit van die computer.
3. Ik vind het beeldbewerkingsprogramma wat wordt bijgeleverd nou niet bepaalt uitblinken in eenvoud. Als je zo af en toe je opnames wilt bewerken moet je iedere keer opnieuw weer uitvinden hoe dat ook al weer moet.
Verder zijn de resultaten goed en laat de camera zich goed bedienen, vind ik.

Officiele reactie van JVC 15-05-2012

Beste heer/mevrouw Rombocop,

Mogelijk is dit een handige tip: Op deze website kun u een handig filmpje bekijken waarin de werking van de Everio Media Browser wordt uitgelegd.

Veel HD videoplezier met uw GZ-HM435

mvg
JVC Nederland

Erik W 10-05-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Voor 155 euro heb je een super HD-camera.
Makkelijk menu, zonder boekje kun je hem bedienen.
Hij ligt goed in de hand, duidelijk en helder scherm.
Beeldkwaliteit verrast me echt, had niet zo goed verwacht voor dit geld. Geluid is redelijk goed, verwacht geen super-geluid.
LED-lap geeft net te weinig licht in donker, maar beter dan niks.
In beste kwaliteit (Full HD) waarschuwt het menu dat je in deze stand dit formaat niet op Dvd kan zetten, vanaf camera naar tv is beeld wel iets beter, maar dan kun je dat niet later op Dvd zetten.
Let wel op dat je er geen 'normale SD kaart' in doet, maar een SDHC, die zijn sneller en alleen die kunnen HD beelden aan. misschien dat daarom mensen beeld tegen vinden vallen, gewone SD kan niet zo snel schrijven en lezen.

44Rick 24-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Komt op mij over als een zeer gebruiksvriendelijke camera. Uitstekende beeldkwaliteit. Geluidskwaliteit is zoals het is met een ingebouwde microfoon. In ieder geval goed genoeg voor de familiefilms.

Voor de rest afwachten hoe lang hij het volhoudt. Mijn vorige camera was een Panasonic en daarvan was de accu de zwakke plek (die was al snel overleden). Ik moet zeggen dat bij deze JVC wel een accu had gemogen die langer mee gaat. Iets meer dan een uur is wat karig zeker gezien de opnameduur van de gemiddelde SD-kaart. Accu's die langer meegaan zijn overigens wel los aan te schaffen.

Verder zeer gebruiksvriendelijk en bijzonder eenvoudig in gebruik. Weinig extra snufjes, maar dat mag je voor de scherpe prijs ook niet verwachten.

Rene N. 22-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Ooit heb ik een VHS-camero gehad. Als ik deze hiermee vergelijk ! Dit dingetje weegt niks, heeft een groot helder scherm en prima microfoon en je kan er lekker veel op kwijt en ook zo overzetten. Fantastisch ding !

poetepetaat 20-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

We hebben misschien nog niet alles uitgeprobeerd, maar onze ervaringen met deze camera zijn tot dusver positief.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk, en door de vormgeving steek je hem gemakkelijk in je zak.

Tonie vd Pluijm 08-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Al een paar keer gebruikt beeldkwaliteit is erg goed
Nu nog verder uit proberen wat de mogelijkheden zijn.
Zoom kwaliteit is erg goed

Miky 1 03-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Prima camera voor weinig geld. Waarom meer uitgeven als deze camera alles kan. Super beeld en prima geluid.

De opties zijn prima voor het standaard werk + meer!
Geen gedoe meer met mini-DV bandjes, maar snel je bestanden op PC.

Aanrader!

coquard 02-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

De camera is klein en licht. Het aansluiten en filmpjes importeren in iMovie (iMac) gaat perfect. Het beeld is haarscherp en ook de geluidskwaliteit is voldoende. De zoomfunctie is echt fantastisch en ook de Timelap functie. Niet erg ingewikkeld in gebruik. Eén minpuntje: jammer dat er geen HDMi kabel bij zit. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Koning74 02-04-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

De camera is gemakkelijk te bedienen en is erg compact. Wij zijn erg tevreden over de beeld- en geluidskwaliteit. Ook het koppelen met de PC en de TV gaat erg gemakkelijk. Bij de camera zit een goede en duidelijke gebruiksaanwijzing, wat altijd erg prettig is. Kortom een gebruiksvriendelijke camera!

polleke65 23-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Camera nu een paar dagen in mijn bezit en bevalt prima. Beeldkwaliteit is een stuk beter als met mijn oude camera. Verder genoeg mogelijkheden zoals o.a. filmen in donkere situaties. Kortom een aanrader!

Binky65 23-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Camera onlangs gekocht en bevalt tot nu toe prima, beeldkwaliteit is super vergeleken bij mijn vorige camera. De extra functie om in donkere situaties te filmen werkt ook prima.

Leo Halfweg 14-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Zeer goede camera, licht goed in de hand. Direct na aankoop gaan filmen. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van het gefilmde resultaat. Camera voldoet aan alle verwachtingen.

mikmeu 13-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Dit is een zeer goede camera, zeker aan te raden. Ik was positief voordat ik hem kocht, en ben er nog steeds erg positief over. De camera ligt makkelijk in de hand en de besturing is heel handig. De HD is (buitenshuis) echt super, ik zou bijna zeggen: nog mooier dan het echt.

Pedro1976 06-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Handige camera, alleen beeldkwaliteit bij schemer en donker is slecht.
Bij daglicht geeft camera wel mooie beeldkwaliteit en geluid is ook prima.
Bediening is gemakkelijk, weinig uitleg voor nodig. Camera ligt lekker in de hand, en is ook lekker compact formaat. Handig mee te nemen dus.

wvanbuuren 01-03-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Degelijk kan ik niet beoordelen, daar heb ik hem te kort voor in bezit. Het is een zeer gebruiksvriendelijke camera met een uitstekend beeld en een prima geluid. Er is weinig kennis voor nodig om hier direct meer aan de slag te gaan.

M.v.W.2012 20-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Omdat wij voor de eerste keer oma en opa zijn geworden hebben we een camera gekocht. We hebben onze kleindochter gefilmd en waren verrast met het resultaat, prachtige beeldkwaliteit mede door de erbij aangeschafte hdmi kabel, mooi geluid en we vonden het een camera die gemakkelijk in het gebruik is. Licht in gewicht en compact dus handig om mee te nemen. We zijn er blij mee.

M.v.W.2012 15-02-2012

Jelle Bosma 12-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Ik heb net de camera ik heb gelijk de batterij opgeladen en ik konn ook gelijk aan de slag. Zonder de handleiding kom je al een heel eind!
De camera is lekker klein en heeft een hele mooie beeld en geluids kwaliteit (FULL HD). Ook heb ik na lang zoeken op internet (voor dat ik de camera had)gezien dat de camera een cameralanp heeft.

Kortom een uitstekende camera voor een zacht prijsje!

Alleen is het enige minpunt dat je AVCHD bestanden vrijwel niet kunt afspelen met Windows media player of andere progamma's. Dat is jammer want je kan dan uiteraard ook niet bewerken met Movie Maker!
Tip: gebruik Power Director 6 of 10. Dit progamma kan AVCHD (ook wel .HTS genoemd) bestanden afspelen en bewerken.

Jelle

rmdkg 11-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

heb voor het eerst deze camera rechtstreeks aangesloten via hdmi op de tv , het beeld is full screem harstike strak, helaas is de kabel aan de prijzige kant ,dus ben ik uitgeweken naar een standaardt hdmi met een verloopstuk naar mini hdmi
dit werkte perfeckt, heb natuurlijk geenverglijk met een compleete kabel maar denk dat er weinig verschil in zit

rmdkg 11-02-2012

handige camera , lekker compackt , schiterend beeld ,
batterijen hadden iest beter gekunt
maar met het extra pakket van extra batt plus tasje
is dit goed te ondevangen

pacco 05-02-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

In net begin moest ik wennen aan de afmetingen.Geluid is prima Het gebruiksgemak ben ik nu aan gewend De enige min punten zijn dat de batterij vlug leeg is en dat je hem moet opladen via je toestel.En dat de lens niet automatisch open en dicht gaat Dat is wennen. Verder zeer tevreden en leer ik iedere dag weer wat al de mogenlijkheden zijn

Lempereur 26-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Zeer tevreden over het gebruiksgemak (voornamelijk voor foto's van sport). Grootte en gewicht om de camera vast te houden zijn goed. Eenvoudig te installeren van de meegeleverde software. Over het algemeen zeer tevreden met mijn aankoop

onding 22-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Beeldkwaliteit valt tegen zeker wanneer je de camera meedraait met bewegende items. Ook moet je een stevige computer hebben voor de beeldbewerking zeker bij HD opnames. Het bijbehorende bewerkingsprogramma vind ik niet logisch werken. Kortom geen camera die even snel een filmpje maakt omdat het na traject erg bewerkelijk is.

boeroe666 20-01-2012
Geschreven voor: JVC GZ-HM435SEU zilver

Makkelijke handzame camera met HD opname mogelijkheid.
Op de tv ziet het beeld er prima uit. Goede HD kwaliteit.
Op de pc is het helaas minder goed. Op een een of andere manier kan de pc het HD beeld niet goed verwerken en ook het meegeleverde programma van jvc bied niet genoeg kwaliteit op de pc.

Wat echt een verbeterpunt is, is de duur van de batterij. Deze gaat niet echt lang mee. Volledig opgeladen gaat deze slechts 40 minuten mee.