JVC GZ-HD520BEU zilver, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-HD520BEU zilver, zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Poels1962 27-01-2013

het geluid van deze camcorder is bijna niet te verstaan ik vind dan ook dat de luidspreker van deze camcorder zeer minimaal is, als ik de opnames afspeel via de tv of computer is het geluid goed van kwaliteit dus de opnames zijn wel goed.

AJvdB 07-01-2013

Een filmcamera die lekker in de hand ligt. Erg gebruiksvriendelijk en de kwaliteit van de filmpjes is goed. De filmcamera is meer dan de moeite waard! Een echte aanwinst voor de filmliefhebbers.

papagaaike 22-06-2012

Heb hem nu enkele dagen in bezit en ik vind het een makkelijk ding.Helaas geen tasje erbij heb ik extra gekocht.eerste opnamen zeer duidelijk.

Seyit Yildiz 06-06-2012

Heb de JVC een paar dagen in bezit, ben er nu al helemaal blij mee.
Dit is de eerste camcorder die ik bezit maar ben overtuigd dat ik een goede keuze heb gemaakt adv reviews op meerdere site's.

Reden dat ik voor de JVC GZ-HD520 heb gekozen:
• 40x optische zoom (niet te geloven hoe scherp het blijft, helemaal geweldig)
• 120HDD (handig voor op vakantie genoeg capaciteit voor ong. 11uur filmen op HD kwaliteit!!!)

Plusjes:
• Ligt erg goed in de hand, zowel voor mensen met kleine als grote handen.
• Voor een beginner kon ik direct aan de slag, alle knoppen opties waren duidelijk.
• HEEL VEEL opslag!!! + uit te breiden (lijkt mij niet eens nodig)
• Makkelijk aan te sluiten/bekijken op de TV.

Minnetjes:
• Camera wordt snel warm tijdens het filmen (weet niet of dat bij alle camera's het geval is), is verder niet ergerlijk.

Kortom ben er zeer tevreden mee, ik had zo 7 tientjes meer betaald voor deze camera geweldig apparaat.
Kan niet wachten om op vakantie te filmen!

3scape 29-05-2012

Prima camera. Ik wilde graag een groot intern geheugen of een harde schijf. En daar voldoet deze prima aan. Beeldkwaliteit op onze HD tv is super. Het windgeruis kun je wel goes horen maar dat is volgens mij een instelling. Prima camera.

mjanssen100 21-05-2012

Het is een fijne camera. Er zijn tal van mogelijkheden die het filmen prettig maken. Sommige functies zitten wel wat diep in een menu , maar dat is even wennen.

De accu duur is niet al te lang, dus een tweede accu is eigenlijk wel een must.

Vooral de opslagruimte van 120 GB is perfect! Daarnaast is er nog ruimte voor een microsd kaart!!

vwb de beeldkwaliteit: Ik vind het beeld soms iets te verzadigd, en dan vooral de kleur groen. Een goen grasveld springt echt van het beeld af, zo groen. Wellicht dat het aan het tv toestel ligt, maar ik heb nu twee tv's geprobeerd en op beide hetzelfde "euvel"

Geluid is prima.

Mijn vrouw heeft kleine handen, en ik grote, maar voor ons beiden houdt hij prima vast. De bediening met de vaste knoppen als ook via het scherm is prima te doen.

de degelijkheid is zover ik kan beoordelen prima, maar goed ik heb hem pas een paar dagen.

Ferry359 07-04-2012

Prima camera. Ik wilde graag een groot intern geheugen of een harde schijf. Deze heeft een hele grote harde schijf. Dat is erg prettig op vakantie. De beedkwaliteit op mijn full Hd televisie is super. Geluid is ook goed. Hij is erg licht, ondanks de harde schijf.
Erg tevreden.

GB1987 05-04-2012

Mooie compacte camera!
Verder ideaal dat het geen touchscreen is. Dus geen vette vingers op het scherm...
Zo`n harde schijf is ook ideaal! je kan echt lang filmen voordat hij vol is.

GerbenA 24-03-2012

Super blij met mijn aankoop. Al eerder een JVC videocamera gehad, maar die is helaas gestolen.

Camera is echt super licht. Heeft een heerlijk grote harddiskdrive van maar liefst 120GB. Is ook nog eens full HD !

Kortom, een top camera waar je veel plezier van hebt.

MVH70 22-03-2012

Fijne camera. Bediening is eenvoudig, geen overbodige features waar je meestal niets mee doet. Handzaam formaat, ondanks lichte gewicht waardoor je last van trillend beeld zou kunnen krijgen, is beeld zeer stabiel en helder. Beschikbaarheid van de grote opslagcapcateit is ook een pre. Geen losse kaartjes, dus ook geen extra kosten. Kortom goede prijs/kwaliteit

Sniper64 14-03-2012

Is mijn eerste camcamera
Goede vormgeving, ligt lekker in de hand en zonder de handleiding te lezen wijst alles wel voor zich
Toch handleiding gedownload, wil toch meer van de mogelijkheden weten.
Ben nog steeds alle functies an het uit testen, maar op automatische stand direct al gefilmd.

Schulp1975 10-03-2012

Sinds een paar dagen de HD Everio in huis. Gelijk werd ik al getroffen door de mooie, kleine en lichte camera. Ligt zeer goed in de hand en je schakelt gemakkelijk van video naar foto's. Zeer gebruiksvriendelijk met moderne touch. Blauwe stoere schuiver om te selecteren! Openen en dicht doen van het scherm is gelijk aan de camera aan- en uit zetten en het in- en uitzoomen is zeker voldoende. Mooie vormgeving en een scherp beeld, een glinstering in de gladde zwarte kleur, maakt deze sjiek. Bij terugkijken was het geluid wel goed, maar niet erg hard. Wellicht dat je bij weergave op de tv dit wel kan bijstellen. Doordat zijn compacte vorm gemakkelijk overal mee naar toe te nemen en heel fijn dat je dan niet afhankelijk bent van losse tapes etc. Meer dan genoeg opname tijd dus via de harde schijf. Kortom ik ben meer dan tevreden!

Carlijn83 05-03-2012

Touchscreen knoppen zin in eerte instantie een beetje apart, maar werken goed. Ik ben zelf linkshandig en dan is het wel lastig om te bedienen. Verder ziet het er als een goed een degelijk apparaat uit.

P.J.A. Vermeulen 03-03-2012

Ik vind de camera buitengewoon fijn in de hand liggen. Gemakkelijk in gebruik en ook de handleiding is gebruiksvriendelijk.

Mariska82 02-03-2012

Waren op zoek naar een eenvoudige maar degelijke camera. Absoluut gevonden. Mede ook voor de JVC HD Everio gekozen door de beoordeling van de consumentengids. Geen ingewikkelde programma's maar gelijk starten met het filmen of maken van foto's, compact formaat dus prima mee te nemen, ziet er degelijk uit en een goede beeldkwaliteit. Een echte aanrader!

Sander Thomassen 01-03-2012

De geluidskwaliteit is prima, duidelijk hoor en geen rare kraak of ruis. Dit komt onder andere door de Dolby Digital creator. Deze zorgt dus voor beter geluid. Beeldkwaliteit is prima, dit kan immers ook niet anders. Opgenomen in HD met een goede lens. Grote voordeel is dat je 40 keer kunt inzoemen! Bij stand 40 heb je dan wel een statief nodig. Je leert makkelijk hoe de camera werkt aangezien de functies voor zich spreken. Na het lezen van de handleiding zie je dat je er nog veel meer mee kunt! De camera voelt niet heel degelijk aan. Erg plastic allemaal. Verder prima koop!

Eagle3 29-02-2012

Ik had een JVC van bijna 10 jaar oud en heb daar altijd veel plezier van gehad. Dus nu weer een JVC en ik kon er gelijk mee overweg zonder de handleiding te lezen. Na het lezen van de handleiding blijkt natuurlijk dat je er nog veel meer mee kan. Ik heb gekozen voor een camera met een harddisk omdat ik dan geen extra memory kaartjes erbij hoef the komen die het geheel weer veel duurder maken.

hamer380 29-02-2012

Makkelijk in de hand liggende camcorder,die zelfs voor een leek eenvoudig te bedienen is. De installatie van deze camcorder was eenvoudig, zodat ik er nadat de accu opgeladen was meteen mee aan de slag kon.

Ruud Kloosterman 25-02-2012

Inmiddels de 2e camera gekocht voor dochter die naar Zuid Afrika is gegaan. Met name de goede ervaringen van de 1e camera(5 maanden in bezit) is deze 2e camera aangeschaft. Goed in de hand, makkelijk filmen, zeer goede kwaliteit en het geluid is zeer acceptabel. Klein, degelijk en makkelijk om mee te nemen. Accu is wat aan de zwakke kant, verder prima camera.

Mike51 19-02-2012

De camera nu 2 dagen in bezit
De harde schijf van 120gb is voldoende voor dik 11 uur opname in de HD functie
Het beeld is erg goed ,de aanwezige foto functie is wat minder van kwaliteit maar dat neem ik op de koop toe
Gelijk een HDMi kabeltje mee laten leveren om de resultaten op mij flatscreen te bekijken
De bijgeleverde software is ook handig om je resultaten op de Pc te bekijken

pascalbaartmans 17-02-2012

het is een super camera,makkelijk in gebruik.
hele mooie beelden en goed geluid.
echt een aanrader.

eigenaar12 16-02-2012

Mijn vorige camera kwam ook uit de Everio serie namelijk de GZ-MG575E. Deze had slechts een 40 Gb harddisk t.o.v. de 120 Gb van de HD520 camera. Het grote voordeel is dat de nieuwe camera heel snel "aan gaat". Screen openen en klaar! De lens beschermer opent automatisch, echt magnifiek. Alleen jammer dat hier geen ingebouwde lamp inzit zodat nachtopnames niet mooi worden. Verder is het formaat echt mooi. Je kan hem gewoon in je broekzak duwen. Montage mogelijkheden ten over, doch deze gebruik ik niet daar ik een mijn eigen video bewerkingsprogramma gebruik. Al met al een prachtige camera. Heb hem slechts 10 dagen doch heb alles al uitgeprobeert en verdient als eindoordeel een negen.

Rive 14-02-2012

Heb de camcorder nu ruim een week en heb al veel "geoefent", mooi beeld goed geluid en wat voor mij als a-technisch persoon belangrijk is, hij is gemakkelijk in gebruik. Wel wennen dat de camcorder bijna niks weegt, maar dat is wel weer zo fijn als je 'm mee neemt in je handtas.

SaskiaGR 11-02-2012

Na vergelijken op de kieskeurig site van diverse camera`s, zijn op de JVC Gz uitgekomen. onze verwachtingen bij het toestel zijn na ontvangst zeker waar gemaakt.
toestel is gemakkelijk i gebruik, ligt, voldoende opslag capaciteit en eenvoudig uit te bereiden. de bijgeleverde software werkt ook eenvoudig.
kort om een toestel welke zijn beoordeling waar maakt.
Greets

Ton en Saskia,

Dutch Rally Media 10-02-2012

Qua prijs kwaliteits verhouding is dit echt een droomcamera, makkelijk in gebruik, geweldige beeldkwaliteit en het voordeel is de 120 GB opslag en natuurlijk de 40 X optische Zoom! Wat een ervaring, wat een beeld en wat een stijgende lijn op mijn Youtube kanaal!