JVC GC-FM2A blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GC-FM2A blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

stoomfiets 22-02-2013
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Mooi klein handig apparaat, ervaring hebben wij nog niet, camcorder is pas sinds 20 Febr. in ons bezit.

Vincent020880 11-02-2013
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Dit toestel gekocht vanwege de gunstige prijs/kwaliteit verhouding. Strak design. Compact en ligt goed in de hand. Het toestel is makkelijk te bedienen

HRJ86 08-01-2013
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Handig, klein formaat. Daardoor neem je hem sneller mee.
Geen gezeul met grote tassen etc.
Simpel in gebruik en leuke extra,s om je filmpjes nog leuker te maken.
Beeld- en geluidskwaliteit zijn uitstekend ondanks het kleine formaat.
Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
Kortom prima keuze gemaakt.

e.dekens 27-10-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Geluid en beeldkwaliteit is goed. Gemakkelijk in gebruik, voelt goed aan in de hand en ziet er verder goed uit.

J.G. Lambers 06-09-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Hij is zeer licht van gewicht en super leuk om mee te werken, ik ben er erg blij mee en hoop veel mooie filmpjes er mee te maken.

Roelien56 04-05-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Ik ben erg blij met mijn camcorder.Hij is eenvoudig te bedienen en maakt filmpjes met prachtige beeldkwaliteit.

k.steerenberg 07-04-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Prachtige camera. Gemakkelijk te bedienen. Prachtige beelden. En gemakkelijk mee te nemen, is toch een aanrader.

JovdBr 24-02-2012
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

De HM650 gekocht ter vervanging van mijn oude camera, voldoet uitstekend aan mijn verwachtingen.
Een zeer compacte camera, makkelijk overal mee naar toe te nemen. Door zijn vorm en zijn lichte gewicht goed hanteerbaar. Het geluid is goed en de opnames zijn geweldig, ook bij weinig licht.
Compleet met HDMI en USB en als extra een intern geheugen van 8GB.

Mat55 10-09-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Toen ik de eerste beelden had geschoten met mijn JVC Picsio en op mijn PC terugzag, was ik een beetje teleurgesteld, want de beelden waren slecht. Toen ik echter de camera aansloot op mijn HD TV was ik blij verrast: de beelden waren goed. Dat de beelden op mijn PC slecht waren kwam waarschijnlijk door de videokaart.
Het geluid is echter minder goed, maar toch nog redelijk.
De camera ziet er leuk uit is zeer gebruiksvriendelijk en, wat zeer weinig voorkomt, de handleiding was prima!!
De bijgeleverde Videobewerkingssoftware is erg simpel en niet zo handig in gebruik.
Minpunten zijn: 1. Je kunt heel weinig instellen. 2. Als je een foto maakt, kun je het beeldschermpje draaien, dit kan echter niet als je filmt. Jammer want dan is het filmen gemakkelijker als je het beeld horizontaal houdt.

Mat

wetering1 24-08-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

KLein maar fijn. Mooi van vormgeving en makkelijk mee te nemen. Kwaliteit van de beelden erg goed te noemen. Veel mogelijkheden qua instelling. Eenvoudig in gebruik intuitief. Licht in gewicht.

VanTurenhout 22-08-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

De beeldkwalitiet is behooriljk goed. Ik merk wel dat groen wel erg groen wordt (gras en dergelijke)

De digitale zoom is te verwaarlozen, omdat de beelden dan niet echt heel mooi meer zijn.

Met de batterij moet ik nog wat uitzoeken. Ik heb de camera aan de PC gehangen om op te laden. Daar heeft ie meer dan 4 uur aan gehangen, en zodra ik de camera weer ging gebruiken was er al een streepje weg van het batterijtje.

De bijbehorende software (die op de cam staat) is lastig te doorgronden, maar wel leuk. Ik heb alleen nog wat problemen met het aanmelden bij een bepaald Youtube-account. Een ander account werkt wel vlekkeloos.

Car0line 02-11-2011

Wij hebben deze camera net nieuw en hebben dezelfde batterij ervaring, weet jij hier al een oplossing voor?

M.K.52 14-08-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Ik heb deze pocket camcorder gekocht n.a.v. de goede reviews en heb er geen spijt van. Voor deze prijs is het makkelijk te bedienen, maakt goede foto's en leuke filmpjes. Ook door het kleine formaat handig mee te nemen.

rozen 15-04-2011

een mooi goeden camera van gc-fm2
hij is heel makkelijk in gebruik en makkelijk overal mee naar toe te nemen hij maakt mooie foto en filmd goed wij zijn dik tevreden met deze handige camera

Ron en Astrid 28-03-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Makkelijk te bedienen ,lekker handig mee te nemen.
Fotoos zijn wat minder en het gefilmde hd gedeelte moet je eigenlijk met een hdmi kabel afspelen.
Handig wel om gelijk je camera op de pc te doen met de handige uitschuifbare usb .
Enkel neem wel een goede sd kaart die voorbereid is op filmen.
Hele goedkope geven slecht beeld.
Voor het geld zeker een aanrader voor mensen die niet met een tas met camera willen lopen.
Iedereen kan het ding bedienen maar hou het wel stil met filmen en beweeg traag,de ingebouwde stabilisator kan niet voorkomen van schokken tegen te snelle bewegingen.
Gewoon een aanrader voor geen amateur filmers.

Viridian 27-03-2011

- Neemt alleen op in .mp4
+ Zeer goede beeldkwaliteit
+ Leuk Design
+ LoLux werkt goed

Op die paar minpuntjes na zeer tevreden met de camera. Goed voor opnames van evenementen.

Annemarie2011 12-03-2011
Geschreven voor: JVC GC-FM2A blauw

Gisteren de camera gekocht en gelijk mee aan de gang gegaan. Vanuit de auto gefilmd, beeld blijft verbluffend stabiel. Er zitten voldoende mogelijkheden op, natuurlijk is het altijd even zoeken waar wat zit maar het wijst zich snel.
Qua formaat natuurlijk fantastisch, kijken naar uit de camera op vakantie te proberen. Geen "gesleep" meer met tassen voor het gebruik van een "normale" camcorder.