Panasonic HDC-SDX1EG9V violet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic HDC-SDX1EG9V violet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

marcels keuze 30-01-2011

omdat bij kieskeurig deze een hoge beoordeling heeft ben ik ook voor de panasonic gegaan. wwwoooowww wat een ontzettend mooi apparaat heb de opnames gebrand op dvd HD en dat is echt super scherp sommige films op blu-ray zijn van mindere kwaliteit als mijn opname.
uitzoomen zonder ook maar 1 trilling.heb er een sdhc 16 gig in zitten en kan dan 2 uur opnemen. hij is zo klein en licht dat ik de heledag met de camera in mijn handpalm door een dierentuin heb gelopen en je vergeet bijna dat je hem vast hebt. vroeger had ik een videocamera van sony daar liep je de heledag mee in een grote tas om je nek.touchscreen is wel handig maar je krijgt wel veel vingerafdrukken op het scherm dat is minder.

martijn8373 02-12-2010

Ben zeer tevreden over deze camera. Ben geen professioneel filmer, maar deze doet precies wat ik wil. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit in MP4. Ik schiet overigens alleen maar in deze stand aangezien ik een MAC heb en dit heel makkelijk werkt. De camera is super licht en beeldstabilisator werkt ook erg goed vind ik. Uit het losse handje is prima te filmen met 20 x zoom. Ook het geluid vind ik goed, zeker voor zo'n instapcamera.