Sanyo VPC-CS1 roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sanyo VPC-CS1 roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

PeterdeLeeuw 19-06-2010
Geschreven voor: Sanyo VPC-CS1 roze

Lang gewacht op deze camera. Is echt een kleine full-hd camera die je altijd bij je kunt hebben. Je stopt hem zo in je tas, broekzak, jaszak etc. Voor zo'n kleine camera maakt hij goede opnames. Het probleem met onscherpe opnames zoals eerder is beoordeeld heb ik geen last van. In full-hd of 720p maakt hij supermooie scherpe video-opnames. Ook de bewegende letters van newsfeeds op timesquare worden erg goed weergeven. Niets op aan te merken. Foto's zijn echter minder. Een gemiddelde digitale huis tuin en keukencamera bied betere kwaliteit foto's.

Deze videocamera vervangt geen professionele grote videocamera. De camera ligt niet perfect in de hand en mede daardoor is het lastig om trillingsvrij te filmen. Gezien de omvang en kwaliteit is het wel een geschikte camera voor onprofessionele doeleinden. Kortom een geweldige camera voor de kinderen en voor toeristen. De camera bied gewoon mooie filmpjes en de kwaliteit is echt zoveel beter als die van een mobiele telefoon of film van een digitale fotocamera.

Ik heb de camera gekocht bij Blizzy.nl en geen problemen ondervonden met de levering.

Ik wil wel benadrukken dat wanneer je overweegt de camera te kopen je goed moet bedenken dat je deze camera met name voor de vormgeving koopt. Indien het gewicht en afmetingen van de camera geen rol spelen ben je wellicht voordeliger uit met een ander model.

Gaheuver 18-04-2010
Geschreven voor: Sanyo VPC-CS1 roze

Eerse indruk; Wauw, wat klein en gemakkelijk mee te nemen.
Helaas viel me op dat nadat ik de beelden en genomen foto's op de laptop had gezet, de foto's en video's aan de randen niet scherp zijn.
Waarschijnlijk de (te kleine) lens?
Ik ga hem in ieder geval terug sturen, want vindt het jammer om op Full HD op te nemen en vervolgens de beelden niet scherp te hebben.